Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vaimomateriaalia olevat naiset eivät ole miesten suosiossa?

Vierailija
08.10.2020 |

Kiinnostaisi tietää, miehet. Miksi kelpuutatte mieluummin naiset, joilla voi olla useitakin (tinder)panoja kierroksessa samaan aikaan, ja te olette heille vain yksi muiden joukossa, joku jonka sattumalta tapasitte. Mitään erityislaatuista ne naiset eivät teissä nähneet, ja kohta vaihduittekin jo toiseen.

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää. Itse katson kuuluvani tuohon vaimomateriaalia-kategoriaan.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat tuhonneet miesten sitoutumishalut, eikä  suhteissa ei ole kyse enää paljon muusta kuin seksistä. Vaimomateriaalinaiset vaativat enemmän, eivätkä myy itseään seksillä, eli seksin saamisesta ei ole varmuutta. Helpompia ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja on helpompi laittaa kiertoon nopeammin kyllästyttyään.

Tuossahan vika löytyy itse miehestä. Et kuulosta kovin hyvältä mieheltä, joten et saisikaan kunnollista naista.

Vika löytyy miehestä vain tuomitsevan naisen silmissä. Ei miehillä ole mitään velvollisuutta suhtautua ottaa naisia vakavasti, vaikka he olisivatkin vakavasti otettavia.

Vierailija
42/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei kutsu itseään vaimokkeeksi :D ap on oikeasti sovinistinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi kertoa vanhan vitsin.

Kaksi liikemiestä tapasi toisensa pitkästä aikaa. Toinen kertoi menneensä naimisiin. Vaimon nimen kuultuaan toinen kauhistui.

”Kai tiedät, että hän on tunnettu jakorasia ja pettää sinua varmasti ainakin parin miehen kanssa?”

”Itse asiassa neljän”, vastasi tuore aviomies.

”Ja otat sen noin tyynesti?”, toinen ihmetteli.

”No katsos kun minä olen mieluummin mukana hyvässä diilissä 20 prosentilla kuin huonossa sadalla”.

Vierailija
44/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän voisi kertoa vanhan vitsin.

Kaksi liikemiestä tapasi toisensa pitkästä aikaa. Toinen kertoi menneensä naimisiin. Vaimon nimen kuultuaan toinen kauhistui.

”Kai tiedät, että hän on tunnettu jakorasia ja pettää sinua varmasti ainakin parin miehen kanssa?”

”Itse asiassa neljän”, vastasi tuore aviomies.

”Ja otat sen noin tyynesti?”, toinen ihmetteli.

”No katsos kun minä olen mieluummin mukana hyvässä diilissä 20 prosentilla kuin huonossa sadalla”.

Ha ha ha. Varmaan feministien piireissä suosittukin vitsi... Tuossahan maksetaan täysi hinta siitä 20 prosentista...

Vierailija
45/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman empiirisen tutkimuksen mukaan miehet kyllä vahvasti suosivat vaimomateriaalia olevia naisia. Yhtä lailla kuin nainen arvioi onko miehestä hyväksi isäksi ja mieheksi, miehet tekevät saman arvion naisista. 

Vaimomateriaalia oleva nainen on monelle miehelle pitkässä juoksussa se kaikkein tavoitelluin nainen. 

Tyhjäpää bimbot on miehille yleensä vain kertaluontoista huvia.  

Vierailija
46/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman empiirisen tutkimuksen mukaan miehet kyllä vahvasti suosivat vaimomateriaalia olevia naisia. Yhtä lailla kuin nainen arvioi onko miehestä hyväksi isäksi ja mieheksi, miehet tekevät saman arvion naisista. 

Vaimomateriaalia oleva nainen on monelle miehelle pitkässä juoksussa se kaikkein tavoitelluin nainen. 

Tyhjäpää bimbot on miehille yleensä vain kertaluontoista huvia.  

Mene terapiaan, sovinisti.

Vierailija
47/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei kutsu itseään vaimokkeeksi :D ap on oikeasti sovinistinen mies.

Vaimoke? Inhoan sitä sanaa. En käyttäisi sitä kenestäkään. 

Ap

Vierailija
48/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoke on jotakuinkin vaimomateriaalin vastakohta.

Vierailija
49/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisko joku mitä sillä vaimomatskulla nyt oikein tarkoitetaan...

Vierailija
50/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on miehillä kullikarusellijätkät. Siis halventää jos pitää. Oletko kullikarusellimies?

Vierailija
51/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimomatskut on vaimoina.

Eronneetkin?

Vierailija
52/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vaimomateriaali naisia ei kohtaa missään. Itse en  ainakaan käy missään  leivontakursseilla tai jumpassa

Ai, luuletko että vaimomateriaali tarkoittaa tuota?

Eipä ole päässäsi muuta kuin sahajauhoa, jos edes sitäkään.

eikös vaimomateria ole sellainen joka on taitava keittiössä ja makuuhuoneessa?

Ei. Sängyssä pitää olla vähän vastentahtoinen, mutta sallia teot itseä kohtaan. Ja hävetä jälkeen päin. Keittiössä pitää olla siisti ja osata miehen lempiruuat.

Kyllä sängyssä pitää olla aktiivinen ja treenata lantionpohjalihakset kuntoon. Muuten juuri noin.

Kerran olin naisen kanssa joka ei pelkästään osannut puristaa lihaksillaan vaan sai aikaan sellaisen "imun" eli kullia sisään päin vetävän ja lypsävän tunteen. Osasi vedellä jännästi rytmikkäästi kullia juuresta kärkeen päin kun olin kokonaan sisällä. Vaimomatskua ehdottomasti!!!

Vierailija
53/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vaimomateriaali naisia ei kohtaa missään. Itse en  ainakaan käy missään  leivontakursseilla tai jumpassa

Ei. Sängyssä pitää olla vähän vastentahtoinen, mutta sallia teot itseä kohtaan. Ja hävetä jälkeen päin. Keittiössä pitää olla siisti ja osata miehen lempiruuat.

Kyllä sängyssä pitää olla aktiivinen ja treenata lantionpohjalihakset kuntoon. Muuten juuri noin.

Kerran olin naisen kanssa joka ei pelkästään osannut puristaa lihaksillaan vaan sai aikaan sellaisen "imun" eli kullia sisään päin vetävän ja lypsävän tunteen. Osasi vedellä jännästi rytmikkäästi kullia juuresta kärkeen päin kun olin kokonaan sisällä. Vaimomatskua ehdottomasti!!!

Tuo on oravapillu

mies52v

Vierailija
54/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu alkanut palstalaisilla?

Vierailija
55/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on oravapillu

mies52v

Juuri se! Onkohan tuo kovinkin yleistä? En ole törmännyt kuin kerran ja olen muutaman kymmenen naisen kanssa ollut panohommissa.

Vierailija
56/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset ihmiset ovat oksettavia. Olet PERVO PERVO PERVO.

Vierailija
57/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppu alkanut palstalaisilla?

Viikonloppu on ollut maaliskuusta asti. Olen etänä mukatöissä. Oikeasti en tee juuri mitään töihin liittyvää ja saan kuitenkin täyttä liksaa.

Vierailija
58/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan taso tasan 0.

Vierailija
59/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on oravapillu

mies52v

Sun parasta ennen - päiväys on mennyt aikoja sitten.

Vierailija
60/79 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset ihmiset ovat oksettavia. Olet PERVO PERVO PERVO.

Sun kaltaiset huonosti käyttäytyvät ihmiset ovat epämiellyttäviä. Olet rajoittunut, hyvä rouva, ja se ei ole normaalia.