Miksi vaimomateriaalia olevat naiset eivät ole miesten suosiossa?
Kiinnostaisi tietää, miehet. Miksi kelpuutatte mieluummin naiset, joilla voi olla useitakin (tinder)panoja kierroksessa samaan aikaan, ja te olette heille vain yksi muiden joukossa, joku jonka sattumalta tapasitte. Mitään erityislaatuista ne naiset eivät teissä nähneet, ja kohta vaihduittekin jo toiseen.
Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää. Itse katson kuuluvani tuohon vaimomateriaalia-kategoriaan.
Kommentit (79)
Ihan kaikki miehet, jälleen kerran.
Mä luulen kyllä, että ne vaimomateriaali naiset on naimisissa ei tinderissä.
Koska ne naiset on kiinnostavia niin keskustelusurana kuin seksissäkin. Eivätkä he luokittele naisiaan "vaimoihin" ja"muihin". Sulla ei ole muuta annettavaa kuin mustavalkoiset ja kyseenalaistamattomstat mielipiteet ja siivousinto. Siinä syy.
Jos haluat nimenomaan sellaisen miehen, joka kairaa Tinderissä useampia naisia niin ei auta kuin mennä Tinderiin ja koettaa rauhoitella sopiva panopoika avioliittoon
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskut on vaimoina.
Mistä iästä?
Koska sä luokittelet naiset "vaimoihin" ja "muihin". Ripaus feminismiä tekisi sulle hyvää.
Kelpaisi minulle mutta ei niitä ole vapaana. Tai sitten eivät osaa ilmaista että ovat vapaana eli eivät tee aloitteita. Ilmeisesti heille on ylitarjontaa miehistä.
Kerropa mikä on sun raja että on jotain waimomatetiaalia. Kolme suhdetta ennen sua niin onko tätä kyseistä materiaalia?
Vierailija kirjoitti:
Koska ne naiset on kiinnostavia niin keskustelusurana kuin seksissäkin. Eivätkä he luokittele naisiaan "vaimoihin" ja"muihin". Sulla ei ole muuta annettavaa kuin mustavalkoiset ja kyseenalaistamattomstat mielipiteet ja siivousinto. Siinä syy.
T. nainen
Höpö höpö, ethän sinä edes tiedä, mitä vaimomateriaalilla tarkoitetaan...
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mikä on sun raja että on jotain waimomatetiaalia. Kolme suhdetta ennen sua niin onko tätä kyseistä materiaalia?
Minkä ikäinen olet?
Vaimomateriaali naisen pitää myös olla sen näköinen.
Jos nainen ei ole Coconut Kitty tasoa, niin miksi kiltti mies huolisi?
Vaimomatskun määritelmä?
Ei seksikokemuksia yli/alle tietyn määrän vai mikä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. nainen
Höpö höpö, ethän sinä edes tiedä, mitä vaimomateriaalilla tarkoitetaan...
Eikä myöskään kiinnosta. Ei kuulu mun maailmankuvaan.
Yleensä vaimomateriaali naisia ei kohtaa missään. Itse en ainakaan käy missään leivontakursseilla tai jumpassa
Leivontakursseilla? Mitä vi ttua :D
Ap ymmärräthän, että Tinder miehet eivät ole aviomiesmateriaalia.
Jos sulla synkkaa jonkun kanssa rupeatko seurustelemaan jos sillä on ollut sua ennen parisuhteita. Sulla on vaikea mahdollisuus saada miellyttävä suhde jos lajittelet naiset kiinnostuksesta huolimatta noin. Laitat potentiaaliset sivuun jos on ollut suhde aiemmin. sehän on sun menetys silloin.
Tuota sanaa käyttää vain sovinistiset miehet. En usko että ap on oikeasti nainen.
Kysymys sisältää väärän taustaoletuksen, joten en voi vastata siihen.