Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?
Kommentit (497)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Till Lindemann <3 Sais tulla tekeen mulle ihan mitä haluaa
Irstas vanha setä. Kuuskybänen
No joo oli se paremman näkönen sillon vähän nuorempana mutta kyllä multa irtoais sille tänäkin päivänä
Enää vähän yli 5 vuotta ja Timothée Chalamet täyttää 30. Nyt hän on aivan liian lapsennäköinen vielä, mutta jos sattuu miehistymään, voi olla todella todella kuumis. Hänen vastanäyttelijänsä Call Me By Your Namesta Armie Hammer on sitä jo nyt, mutta saattaa olla jopa vähän liian täydellinen.
Brett Anderson. Nuorempana ihanan androgyyni, nyt viisikymppisenä enää komea :-p Takavuosien hirveät elämäntavatkaan ei ole onneksi ulkomuotoa kovin pahasti romuttaneet. Lisäksi minusta on ihanaa, kun ihminen laulaa sielunsa pohjasta, vaikka tässä tapauksessa myös ääni varmasti jakaakin mielipiteitä.
Viggo Mortensen, varsinkin Aragornina.
Noin yleisesti olen aina viehättynyt hivenen feminiinisistä, kauniista miehistä, tosin seurustelukumppaneista tasan yksi on mennyt tähän kategoriaan. Tai no, avokillakin on kyllä suht sirot piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Brett Anderson. Nuorempana ihanan androgyyni, nyt viisikymppisenä enää komea :-p Takavuosien hirveät elämäntavatkaan ei ole onneksi ulkomuotoa kovin pahasti romuttaneet. Lisäksi minusta on ihanaa, kun ihminen laulaa sielunsa pohjasta, vaikka tässä tapauksessa myös ääni varmasti jakaakin mielipiteitä.
Viggo Mortensen, varsinkin Aragornina.
Noin yleisesti olen aina viehättynyt hivenen feminiinisistä, kauniista miehistä, tosin seurustelukumppaneista tasan yksi on mennyt tähän kategoriaan. Tai no, avokillakin on kyllä suht sirot piirteet.
Brett Anderson on aivan minun äitipuoleni näköinen. Nätti nainen hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Brett! Muistuttaa vähän Mads Mikkelseniä, tai Isabella Rosselinia (profiili). 90-luvulla oli dekadentti ja rähjäinen (hyvällä tavalla), ainakin viime kesänä Helsingissä hyvässä kunnossa ja todella karismaattinen. Vieressäni seissyt noin 50v nainen kääntyi ja totesi mulle, että "huh huh". Samaa mieltä.
Brettistä tuleekin mieleen toinen suosikkini samasta genrestä. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Brett! Muistuttaa vähän Mads Mikkelseniä, tai Isabella Rosselinia (profiili). 90-luvulla oli dekadentti ja rähjäinen (hyvällä tavalla), ainakin viime kesänä Helsingissä hyvässä kunnossa ja todella karismaattinen. Vieressäni seissyt noin 50v nainen kääntyi ja totesi mulle, että "huh huh". Samaa mieltä.
Olin viime kesänä eturivissä, kuten piti olla myös tänä vuonna pariinkin otteeseen, mutta jäi koska korona. No, liput odottelee parempia aikoja...
Näyttelijä Maheershala Ali, ollut mm leffassa the Green Book. Mikä hymy, ja silmät! Ja edelleen ihanan poikamainen yli nelikymppisenä. Ah.
... ja kun Brettiin päästiin, niin pakko kaiketi mainita myös Neil Codling. Hän on mieheksi suorastaan epätavallisen kaunis. Ja hämmentävän hyvin säilynyt, onhan hänkin jo lähes 50v. Ilmeisesti geeneissä, kun serkkunsakin näyttää ainakin kauempaa katsottuna edelleen samalta kuin 20v sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Enää vähän yli 5 vuotta ja Timothée Chalamet täyttää 30. Nyt hän on aivan liian lapsennäköinen vielä, mutta jos sattuu miehistymään, voi olla todella todella kuumis. Hänen vastanäyttelijänsä Call Me By Your Namesta Armie Hammer on sitä jo nyt, mutta saattaa olla jopa vähän liian täydellinen.
Armie Hammer (sielukkaine silmineen) voittaa jopa Henry Cavillin elokuvassa The Man from U.N.C.L.E., mikä on aika saavutus ottaen huomioon, miten törkeän hyvännäköinen Cavillkin siinä on.
Kannattaa tsekata -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armie Hammer (sielukkaine silmineen) voittaa jopa Henry Cavillin elokuvassa The Man from U.N.C.L.E., mikä on aika saavutus ottaen huomioon, miten törkeän hyvännäköinen Cavillkin siinä on.
Kannattaa tsekata -
Katsoin tän leffan tässä taannoin ja sydän meinasi pompata rinnasta kun molemmat miehet oli samassa kohtauksessa. Liikaa hyvännäköisyyttä.
457 ja 458 on mun ikisuosikkeja, eikä (ehkä?) vielä mainittuja täällä. Haluan vaan erikseen tietää tuleeko peukkuja heidän kohdalleen kun olen ite täällä peukuttanut mm. Fimmeliä ja Hunnamia.
Koji Murofushi nuorena.