Pitkä nainen: harmittaako, että olet miehekäs?
Mietin vaan, kun minusta on niin ihanaa olla hypernaisellinen taskuvenus. Harmittaa pitkien naisten puolesta. Yksi ystävä on melkein 180 cm, ja sinkkuna aina vaan. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia saada miesseuraa.
Kommentit (38)
No, en oikeastaan jaksa välittää siitä että omistan perusnaista vähän pidemmät kintut. Minusta on oikein mukavaa olla 170cm pitkähköjalkainen naisellinen nainen :) Minä itse en pidä lyhyempiä jalkoja esteettisinä miehillä tai naisilla.
Onneksi meitä on niin paljon erilaisia kuin on makujakin!
Vierailija kirjoitti:
Miehekkyys tulee ruumiinrakenteesta, ei pituudesta. Isot luut, leveät hartiat, leveä vyötärö, kapea lantio, tällaisista seikoista. Näkee samalla lailla pitkissä ja lyhyissä naisissa.
M43
Just näin.
M31
Enpä ole muuta ongelmaa pituuteni vuoksi kokenut kuin että housuja joissa on tarpeeksi pitkät lahkeet on hieman hankala löytää.
T 178 cm
Ei mulla ole aikaa parisuhteelle. Työt ja mallintyöt sivussa ja omat harrastukset vievät kaiken ajan. Ottajia olisi, mutta ei ehdi.
180cm
Tuskin niitä miehiä olisi saanut karistaa lahkeista koko ajan, jos olisin miehekäs.
pitkä
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole aikaa parisuhteelle. Työt ja mallintyöt sivussa ja omat harrastukset vievät kaiken ajan. Ottajia olisi, mutta ei ehdi.
180cm
Kuvailit juuri pitkän naisen elämän.
Voi onneksi et ole Aasiassa, siellä kukaan ei halua olla lyhyt. Joissain työpaikoissa joissa täytyy olla paljon esillä on jopa pituusvaatimus. Yhden työkaverin äiti oli ehdottomasti kieltänyt poikaansa naimasta lyhyttä naista ettei tulisi lyhyitä lapsia.
Ja joo, pitkä minäkin olen ja se on musta kivaa. Pitkäaikaisessa hyvässä parisuhteessa.
Kyllä, joka päivä. En oikeastaan ajattele mitään muuta. Joka ilta itken itseni uneen tätä miettien, ja jokaisena aamunakin tirautan aamupissalla pari kyyneltä siitä hyvästä. Olen työkyvytön tämän kaiken takia. Rakkaudesta on tosiaan turhaa haaveilla, koska jokainen mies, joka minut näkee, nauraa katketakseen.
/s, jos joku ei tajunnut.
Niin kiekkomiehet ja miljonäärijussit seurustelee vaan taskuveenusten kanssa? Vai miten se nyt menikään?
176 cm ja 63kg. Mieheni pitää minua pienenä ja sirona. Ei ole tullut mieleenkään, että olisin miehekäs!😀 Onko Kate Moss miehekäs? Tai cinfy crawford?
Vartalomallilani on vaikea olla miehekäs. Puoliso löytyi jo yli 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan. On tästä hyötyäkin. Yletyn ylähyllyille vaivatta.
Ja näytät hyvältä, kun taivut kaksinkerroin ottamaan tavaraa alahyllyltä. Nam.
Olet oksettava.
Ap on yksinäinen juntti. Mene ulos tuulettumaan, ehkä voisit saada kavereita jos olet mukavampi ihminen.
Ihan tyypillinen huonolla itsetunnolla varustetun lyhyen naisen aloitus jolla tokikin on aina seuraa, koska ei kykene olemaan yhtään hetkeä ilman parisuhdetta rajoitteensa takia. Tietenkin lyhyellä naisella on aina parisuhde kun hänellä on helposti aivautuvat sääret ja lettu. Moni lyhyt nainen myös työllistyy huomattavan hyvin, vaikkapa tv:n media puolelle kun näitä usein johtavat miehet ja työpaikkahaastattelussa on melko nopeasti molo suussa tai puossa. Pienet naiset ovat sellaisia vaihtoehtoja vessan lavuaarille josta itseään tuijottaa joku hikinen onanoiva pomo ja ei siinä mitään kukin kykyjensä mukaan onhan trumppikin presidentti joten kaikki on mahdollista myös lyhyelle naisella joka kiipeää miehen tankoa kuin orava urallaan huipulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen pituudella ole merkitystä
No onhan! Ei yksikään mies haluaisi itsensä pituista naista saati pidempää, jos on mahdollisuus saada naisellinen taskuvenus.
Nimenomaan! Naisellinen töpöjaloillaan pyllertävä persjalka-venus. Ihan parhautta. Ne eivät pääse karkuunkaan.
Ei harmita. Minkäs pituudelleen mahtaa? Käteni ovat isot ja miehen elin tuntuu ihan nakilta sen sisällä. Puhumattakaan minun sisällä. Taidan olla iso kauttaaltani koska miesten prinssinakit eivät ole vakuuttaneet. Onko muilla samoja kokemuksia?
Miksi vaivaudutte kommentoimaan tätä ilmiselvää provoa :D Ei pituus tee automaattisesti miehekkääksi, tai toki hyvin pitkä nainen saattaa joskus kuulla transuttelua toisin kuin lyhyt, mutta... Itse lyhyenä miehenä oikein odotan, että joku nainen tulee epäilemään sukupuoltani, pääsenpä luvan kanssa vilauttamaan, että iso löytyy :D
Olipa hauska oivallus :D