Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittimiehet...

Vierailija
29.12.2013 |

...ovat vaan aina pettymyksiä! Kokemuksia? Soitin tänään illallakin yhdelle ihan normioloiselle- ja näköiselle miehelle, ja puhelimessa sitten taas totuus paljastui. Joku hermostunut läähättäjä sielläkin nössöili. Ei TAAS.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukkoja ne on suurin osa, en sekaannu.

Vierailija
2/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittien seurauksena olen ollut jo 5 v naimisissa:) Kyllähän siellä monenlaisia tyyppejä liikkuu,mut aarteitakin sekaan mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia kokemuksia, sillä erolla että olen mies. Vielä kun keväällä ja talvella harrastin moista, tuntu et yhtään täysjärkistä naista ei netistä löydä. Toisin sit lopulta kävi, tosin emme tavanneet deittipalstalla vavaann facessa yhden ryhmän kautta

Vierailija
4/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just kirjoittelen erään miehen kanssa yhdellä deittisivustolla ja vaikuttaa ainakin vielä ihan normaalilta tapaukselta :) Eihän silti koskaan tiedä, minkälainen ihminen siellä oikeasti on. Pitää olla varovainen kaikesta huolimatta, sovin treffit aina julkiselle paikalle ihan turvallisuussyistä.

Vierailija
5/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naisetkaan helmiä ole. Hoitsuja, isoja ja yh-naisia. Yhtään en ole huolinut.

t. Mies78

Vierailija
6/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista miehistä on jotain kiimaisia runkkareita, jotka alkavat ehdotella puolen minuutin kirjoittelun jälkeen. Ehkä pari täysin normaalia ja asiallista mahtuu mukaan.

Vierailija
7/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset eivät osaa valita miehiä elämässä tai netissä. siksi täälläkin rutistaan miehistä niin paljon. jos sinulla on miespuolinen ystävä tai sukulainen anna hänen päättää kenelle kirjoitat niin onnistut paremmin ;)

Vierailija
8/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 10:21"]

Ei ne naisetkaan helmiä ole. Hoitsuja, isoja ja yh-naisia. Yhtään en ole huolinut.

t. Mies78

[/quote] Niin, eihän ne kaikki olekaan sinua varten. Jokainen etsii sen itseleen sopivan.

Vierailija
9/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 10:30"]

Suurin osa noista miehistä on jotain kiimaisia runkkareita, jotka alkavat ehdotella puolen minuutin kirjoittelun jälkeen. Ehkä pari täysin normaalia ja asiallista mahtuu mukaan.

[/quote] Minulle ei ole yksikään kirjoittanut noin. Millainen sinun profiilisi on?

Vierailija
10/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsuilla tarkoitat lähi- vai sairaanhoitajaa? Mikä vika sh:ssa?

Itse löysin mieheni suomi24:sta, monen nössykän jälkeen. 

Vierailija
11/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsuilla tarkoitat lähi- vai sairaanhoitajaa? Mikä vika sh:ssa?

Itse löysin mieheni suomi24:sta, monen nössykän jälkeen. 

Vierailija
12/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on puhelimessa todella surkea esitys, mutta kasvokkain ja netin yli aivan verraton.

Vierailija
13/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 10:30"]

[/quote] Montako miestä sinä tarvitset??

Vierailija
14/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilini oli täysin tavallinen, jossa oli vain yksi naamakuva. Ärsyttävimpiä ovat nämä jotka tosielämässä eivät helposti löydä naista, ja netissä yrittävät vaivihkaa kääntää keskustelua koko ajan pikkuhiljaa seksin puolelle. Tyyliin jos puhutaan vaikka etelän lomista niin siihen kommentoivat: "Mä voisin kyllä tulla levittämään aurinkorasvaa... rasvaisin ihan koko vartalon... tykkäisitkös? ;)" Miten voi olla niin vaikea yrittää tutustua ihmiseen normaalisti ilman jatkuvaa johdattelua.