Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuputin kirkosta eroamista - kunnes tulin uskoon!

Vierailija
28.12.2013 |

Olin ennen ateisti. Jo 1980-luvun alusta asti, jolloin nuorena heräsin siihen "tosiasiaan", että ei ole Jumalaa. Siihen aikaan erosin kirkosta. Silloin eroaminen tehtiin kirkkoherranvirastossa, ei missään netissä kuten nykyään.

Kävelin siis kirkkoherranvirastoon ja sanoin suorat sanat. Kerroin  virkailijalle, että haluan erota kirkosta, koska kirkko on rahanahne ja konservatiivinen. Ja räyhäsin siihen päälle. Krapulassa. Haukuin papit ja kirkon pataluhaksi.  Sen jälkeen mainostin kaikille tutuille kirkosta eroamista. Kauan ennen kuin nykyisenkaltainen kirkostaeroamissivusto edes aloitti toimintansa.

Kului monta vuotta. Sitten tulin uskoon, kirkon sisäisen ns. viidennen herätysliikkeen ihmisten toimesta, kiitos Jeesus! Viidesläisyys sai minut tajuamaan, kunka väärässä olinkaan ollut.

Viides herätysliiike on korkeasti koulutettujen, älykkäiden ihmisten johtama herätysliike. Siihen kuuluvat mm. Kansan Raamattuseura (KRS) ja Kansanlähetys (KL) sekä muutamia pienempiä yhdistyksiä kuten Kylväjä-yhdistys.

Ennen käännytin ihmisiä pois kirkosta ja pois kristinuskosta. Nyt tajuan, miten mielettömän katkera, ahdistunut ja kostonhaluinen nuorempana olinkaan kirkkoa kohtaan - ja täysin vailla järjellistä syytä. Syyt olivat tunnesyitä.

Siihen aikaan minä halusin ainoastaan täydellisen, pidäkkeettömän vapauden omalle seksuaalielämälleni, alkoholin käytölleni ja bailaamiselleni. Jumala oli sen tiellä. Hän oli se, joka sanoi, että minun pitäisi hylätä syntielämäni. Jouduin siis valitsemaan moraalisen  nöyrtymisen ja Jumalan välillä.

Minä valitsin Jumalan, ja suosittelen samaa kaikille muillekin. Jumalan voi löytää kohtaamalla Vapahtaja Jeesus Kristus sellaisena, kuin Hän Raamatussa on - meidän syntiemme takia, meidän sijastamme ristille naulittuna Jumalan Poikana,  verta vuotavana sijaiskärsijänä. Sydänvertaan vuotavana. Jeesuksen veri puhdistaa sinut kaikesta sinun synnistäsi.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä meni mielenkiintoiseksi: "uskovaiset" hutkivat toisiaan sen minkä kerkiävät. :D

Kuka lie voittaa huutosodan?

Vierailija
62/69 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 01:49"]

Ylpeyden synnin kuitenkin tunnistan kun sitä vikaa uususkovaisissa monasti näkee. 

[/quote]

No, se on kyllä totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
64/69 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän kunnollista elämää ilman kirkon oppejakin. Olemattomia taivaspaikkoja en tarvitse, minulle riittää hyvin olla tuhkana tuulessa.

Vierailija
65/69 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
66/69 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se Usko sanoi kun karvainen mies tuli häneen?

Vierailija
67/69 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 10:36"]

[/quote]

Jeesus tulee?

Vierailija
68/69 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 10:36"]

[/quote]

Jeesus tulee?

[/quote]

Jeesu tulee, oletko valmis?

Vierailija
69/69 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 22:47"]

Minut puhdistaa kuukautisveri kerran kuussa. Ja puhdistaakin reilusti, niin valtoimenaan sitä tulee.

[/quote]

Jos en olisi nähnyt, kuullut ja lukenut elämäni aikana paljon pahempaa jumalanpilkkaa kuin mihin sinä koskaan elämäsi aikana tulet kykenemään, voisin jopa laittaa ylläpidolle poistopyynnön vastauksestasi. En kuitenkaan laita. Hymähdän vain isällisesti lapselliselle teinitekstillesi. Viimeisellä tuomiolla sinä, kuten jokainen muukin ihminen, vastaa pyhän Jumalan kasvojen edessä omista sanoistaan. Ap.

[/quote]

Kai tiedät, että ylpeys on pahin seitsemästä kuolemansynnistä?

[/quote]

En usko katolilaisten seitsemään kuolemansyntiin. Minun käsitykseni Raamatusta on se, että on olemassa ainoastaan yksi kuolemansynti. Ap.

[/quote]

Haha. Rusinat pullasta. Perususkovainen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän