Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon kateellinen ihmisille jotka pääsevät niin helpolla monesta asiasta

Vierailija
08.10.2020 |

Saavat hyvän lapsuuden, ja hyvät kasvuolosuhteet, jotta pystyvät hyödyntämään niitä myöhemmässä elämässä.

Opiskelupaikka, tasapainoinen luonne (hyvän kasvatuksen tuloksena), hyvä parisuhde, hyvä työpaikka ja kiva asunto.

Ymmärrän, että kaikki joutuvat tekemään asioiden eteen töitä. Mutta on helpompi tehdä töitä, kun on tukea ympärillä.

Minä en ole saanut kuin traumoja lapsuuden perheeltäni ja joutunut itse opettelemaan kaiken kantapään kautta.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/62 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et heijasta kateuttasi niihin kohteisiin, sitä pyytäisin. Minä elän tällä hetkellä hyvää elämää, jopa keskiluokkaista aavistuksen parempaa. Kaverit piikittelevät leikkisästi kuvitellusta "porhoilusta", joku on myöntänyt avoimesti olevansa kateellinen. Se on ihan ok, joskin vaivaannuttavaa. Olen kohdannut myös myrkyllisiä ihmisiä, joiden käytöksen takana epäilen olevan kateutta. Heidän aikuiselämänsä on lähtenyt eri suuntaan siinä kohdassa kun minulla alkoi mennä paremmin, tullut avioeroja kun oma avioliitto puhkesi kukoistukseensa. Ostimme asunnon, kun toiset joutuivat luopumaan omastaan. Onhan sitä vaikea seurata sivusta.

Koen epäreiluna kateuden purkaukset, tuokaan mitä ap teet, ei auta sinua lainkaan. Et tiedä kuka on päässyt helpolla ja kuka ei. Minä joudun verhoamaan hienon aristokraattisen loppuelämäni ajan kehoni arpia. Ne eivät kuulu tällaiseen elämään, niitä ei voi näyttää eikä selittää. Osan tein itse, koska en jaksanut elää, osan aiheuttivat muut, mm. veljeni on hakan-nut minua saksilla ollessani lapsi. Minua on käytetty tikkatauluna kun olin pieni (kyllä, ihan oikeasti). Minut on yritetty tappaa. On ollut hyväksikäyttöä, psyykkistä kidu-tusta ja lähestymiskieltoja. Minulla ei ole yhtään sukulaista tällä hetkellä. Sitä on paha selittää tuntemattomille.

Joten, älä ole kateellinen kun et tiedä. Ei minua kannata kenenkään kadehtia, tuonko "elämän" olisit oikeasti halunnut itse kokea? Lopputulos vuosien terapioiden, im-yritysten ym. jälkeen on toki onnellinen, mutta ei voi poimia ainoastaan hyviä kohtia, jos haluaa toisen elämän. Se on koko paketti sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla