Miksi Facebookilta tulee sp- viestejä vaikken edes kuulu facebookiin?
Saan siis facebookilta viestejä "Tunnetko henkilöt xxx, xxx ja xxx". Näistä henkilöistä ainakin yksi on jonka tunnen.
Tai "10 ihmistä haluaa jutella kanssasi", ja luetelluista ihmisistäkin yksi tai kaksi on tuttuja.
En ole facebookissa enkä koskaan ole ollutkaan. Mistä se kuitenkin tietää laittaa viesteihinsä minulle tuttuja ihmisiä? Ovatko nämä ihmiset hakeneet minua facessa vai miten?
Selittäkää joku..
Kommentit (4)
Mulle tulee samoin noita viestejä ja en kuulu naamakirjaan...olen itsekkin ihmetellyt. nämäkö henkilöt ovat hakeneet minua facebookista, vaikka en edes tunnista puoliakaan heistä. Miten jos googletan jonkun henkilön nimeltään, siirtyykö se tieto facebookin sivuille ?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:44"]
Mulle tulee samoin noita viestejä ja en kuulu naamakirjaan...olen itsekkin ihmetellyt. nämäkö henkilöt ovat hakeneet minua facebookista, vaikka en edes tunnista puoliakaan heistä. Miten jos googletan jonkun henkilön nimeltään, siirtyykö se tieto facebookin sivuille ?
[/quote]No halooo. Miten se sinne voisi siirtyä?? Voi elämän kevät!!
Ennen kuin kuuluin Facebookiin, monta vuotta sitten, sieltä tuli pari sähköpostia kun kaveri oli laittanut osoitteeni että toivoisi minun liittyvän.