Mitenkä voi luistaa armeijasta??
Eli siis saada C:n paperit. K
Itseäni ei kiinnosta enkä halua inttiin enkä aio ilmaiseksi tehdä töitä valtiolle vuoden.
Toimiiko ahdistus ja miten sitä voi esittää? Aika epäreilua että tämä menee nykyisessä tasa-arvoisessa yhteiskunnassamme sukupuplen mukaan...
Kommentit (91)
Mee kirjastoon lajitteleen ja siivoaan kolmeksi vuodeksi.
Vedät kutsunnoissa käteen kaikkien nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pelätä uusia asioita. Mistä tiedät vaikka tykkäisit kun et ole kokeillut? Ja yleisesti ottaen elämässä harvoin saavuttaa mitään ilman että menee ns. epämukavuusalueelle. Sitä kutsutaan ihmisenä kasvamiseksi.
Joo sitten kun miehiä ja naisia kohdellaan samalla tavalla lain edessä niin menen
Käännät tuon huomman nyt negatiiviseksi. Se ei ollut se pointti, vaan se, että armeija on mahdollisuus tehdä ja kokea ja oppia jotain mitä et tähän asti ole kokenut etkä varmaan sen jälkeenkään koe. Puoli vuotta ei oikeasti ole edes pitkä aika vaan todella lyhyt.
Mutta voit toki valita minkä tahansa tekosyyn, uskoa siihen ja käyttää sitä verukkeena keksiä käytännön ratkaisuja intin välttelylle. Luotetaan siihen että tämä on vain yksi kerta eikä yleinen toimintamallisi elämässä?
Joo itse menen oikikseen ja muutenkin särmä tyyppi mielestäni. On kavereita ja osa-aikatöitä yms. En vain ollenkaan pidä siitä että tasa-arvosta puhutaan kokoajan mutta tämä suurin ongelma jätetään pois.
Ok. Kuulostaa hyvältä. Mutta tämä tasa-arvonäkökulma nakertaa siis tässä asiassa. Itse olen ajatellut tuon asian niin, että niin kauan kuin miehet eivät pysty synnyttämään, en tee siitä suurta numeroa jos me joudumme käymään intin. Naisille 9kk odotus+äitiysaika pikkulapsen kanssa, mahdollisesti useampaankin kertaan elämässä on aika tehokkaasti pois työelämästä ja tod.näk. juuri siihen aikaan kun me miehet ollaan luomassa uraa.
Toki tähänkin näkökulmaan voi löytää eriäviä pointteja mutta ainakin itse näen tämän kokonaisuutena vähintäänkin +/- nollana isossa kuvassa sen suhteen kuinka "tasa-arvoista" elämä on.
Jos naisilla olisi synnytyspakko niin olisin samaa mieltä mutta tunnen paljon lapsettomia 35-vuotiata joten ei ole hyvä
Taas kerran P16, P17, P19, M22, M35, Tanskassa kaupassa töissä oleva, opiskelemaan haluava jne jne. yrittää naamioida itsensä jälleen uudeksi uljaaksi tasa-arvon puutteen äimistelijäksi.
Vuodessa 50 000 naista meillä synnyttää ja 22 000 miestä menee inttiin. Suhteuttakaapa nämä.
Luuleekohan näiden aloittaja tosiaan oikeasti, että nämä keksityt eri identiteetit hämäävät ketään? 😂
Ole oma itsesi. Ei sinne luusereita enää väkisin oteta.
Vaarin kaveri valjasti hevosen väärinpäin rattaiden eteen. Lähetettiin kotiin. Miten sitä voisi soveltaa nykyaikaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa.. :D tää oli kyl hyvä.
Työhaastattelussa voi hieman kylmätä, kun patu tivaa sotilasarvoa ja suorituspaikkaa...
m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neidillä tulee olemaan vaikea loppuelämä.
Puhuukohan tässä nyt neiti, joka ei käynyt armeijaa?
Just tämmöistä tekopyhää tougua. Valitetaan ja kutsutaan lusmuksi mutta itse ei sitten käydä sitä inttiä.
Olen käynyt armeijan, se on miehen tehtävä. En ymmärrä näitä lusmuilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pelätä uusia asioita. Mistä tiedät vaikka tykkäisit kun et ole kokeillut? Ja yleisesti ottaen elämässä harvoin saavuttaa mitään ilman että menee ns. epämukavuusalueelle. Sitä kutsutaan ihmisenä kasvamiseksi.
Joo sitten kun miehiä ja naisia kohdellaan samalla tavalla lain edessä niin menen
Käännät tuon huomman nyt negatiiviseksi. Se ei ollut se pointti, vaan se, että armeija on mahdollisuus tehdä ja kokea ja oppia jotain mitä et tähän asti ole kokenut etkä varmaan sen jälkeenkään koe. Puoli vuotta ei oikeasti ole edes pitkä aika vaan todella lyhyt.
Mutta voit toki valita minkä tahansa tekosyyn, uskoa siihen ja käyttää sitä verukkeena keksiä käytännön ratkaisuja intin välttelylle. Luotetaan siihen että tämä on vain yksi kerta eikä yleinen toimintamallisi elämässä?
Joo itse menen oikikseen ja muutenkin särmä tyyppi mielestäni. On kavereita ja osa-aikatöitä yms. En vain ollenkaan pidä siitä että tasa-arvosta puhutaan kokoajan mutta tämä suurin ongelma jätetään pois.
Ok. Kuulostaa hyvältä. Mutta tämä tasa-arvonäkökulma nakertaa siis tässä asiassa. Itse olen ajatellut tuon asian niin, että niin kauan kuin miehet eivät pysty synnyttämään, en tee siitä suurta numeroa jos me joudumme käymään intin. Naisille 9kk odotus+äitiysaika pikkulapsen kanssa, mahdollisesti useampaankin kertaan elämässä on aika tehokkaasti pois työelämästä ja tod.näk. juuri siihen aikaan kun me miehet ollaan luomassa uraa.
Toki tähänkin näkökulmaan voi löytää eriäviä pointteja mutta ainakin itse näen tämän kokonaisuutena vähintäänkin +/- nollana isossa kuvassa sen suhteen kuinka "tasa-arvoista" elämä on.
Syntyvyys laskussa jo kuinka monetta vuotta peräkkäin? Heti kun tulee joku synnytyspakko niin voivat pakottaa tuonnekin, mutta ei muuten tässä oi niin tasa-arvoisessa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ostat muutaman metrin hyvin luistavaa köyttä, ja ratkaiset asian sen ja tukevan kiinnityspaikan avulla.
Sit tekee solmun, laittaa sen jalkaan ja roikkuu pää alaspäin?
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla voisi perustella miksi kannattaa hypätä alasti nokkospuskaan
Vierailija kirjoitti:
Työhaastattelussa voi hieman kylmätä, kun patu tivaa sotilasarvoa ja suorituspaikkaa...
m39
Sanoo vaan että on autisti, joten keskittyi koodaamiseen. Koodarin paikka on varma.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä lusmu. Mutta eihän nykyajan nuoret kestä mitään, niillä on huono kunto eikä ne ymmärrä mitä asepalvelus edes on.
Aloittaja vois miettiä että voi olla työtä tai opiskelupaikkaa haettaessa plussaa kun on käynyt intin.
Anna mä arvaan, sossu elättää sut.
Lähdettä tälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankila on mahdollisuus tehdä ja kokea ja oppia jotain mitä et tähän asti ole kokenut jne.... Kakku ei oikeasti ole edes pitkä aika.
Miten voi olla niin löysä "mies" ettei jaksa edes edes nykyistä pullamössöinttiä??
Mene totaalikieltäytyjäksi. Nykyisin siitä selviää jalkapantarangaistuksella.
Sinne vain! Sinusta tulee mainio miinanpolkija! Kelpaat sinäkin johonkin.
Taas kerran P16, P17, P19, M22, M35, Tanskassa kaupassa töissä oleva, opiskelemaan haluava jne jne. yrittää naamioida itsensä jälleen uudeksi uljaaksi tasa-arvon puutteen äimistelijäksi.
Vuodessa 50 000 naista meillä synnyttää ja 22 000 miestä menee inttiin. Suhteuttakaapa nämä.