Mitenkä voi luistaa armeijasta??
Eli siis saada C:n paperit. K
Itseäni ei kiinnosta enkä halua inttiin enkä aio ilmaiseksi tehdä töitä valtiolle vuoden.
Toimiiko ahdistus ja miten sitä voi esittää? Aika epäreilua että tämä menee nykyisessä tasa-arvoisessa yhteiskunnassamme sukupuplen mukaan...
Kommentit (91)
Yksinkertasta, sanot vaan että ei kiinnosta yhtään, tai sanot että on paha päideongelma. nykyään helppo väistää koko intti, tosin ei siä tarvi olla kun sen 6kk nykyään.
Kerrot käyttäväsi huumeita. Jos ei riitä, kerrot vaan ampuvasi jonkun jos sinne joudut. Pari kaveria välttänyt näillä keinolla intin.
Perinteisesti on kai haettu hullun paperit.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertasta, sanot vaan että ei kiinnosta yhtään, tai sanot että on paha päideongelma. nykyään helppo väistää koko intti, tosin ei siä tarvi olla kun sen 6kk nykyään.
Se on myös periaatekysymys minulla. Minulle on opetettu tasa-arvosta ihan pienestä pitäen mutta se ei valtion toimesta edes onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot käyttäväsi huumeita. Jos ei riitä, kerrot vaan ampuvasi jonkun jos sinne joudut. Pari kaveria välttänyt näillä keinolla intin.
Tuleeko seurauksia jos sanoo ampuvansa jonkun/itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on myös periaatekysymys minulla. Minulle on opetettu tasa-arvosta ihan pienestä pitäen mutta se ei valtion toimesta edes onnistu.
Kunhan vaan v-uilet. Naisten pitäis sun mielestä tehdä Suomessa aivan kaikki asiat.
Varmaan pistät mutsisi selvittämään tuonkin, miten voit välttää intin, kun et itse viitsi.
Kirjoita kutsuntapapereihin juovasi pari laatikkoa viikossa kaljaa niin saat lykkäystä alkoholiongelman takia Myöhemmin toista sama temppu kunnes olet yli 30-vuotias jolloin sinun ei tarvitse mennä armeijaan..
Vierailija kirjoitti:
Hommaa diabetes.
Mulla on hyvä keho enkä tästä aio luopua!
Voi mikä lusmu. Mutta eihän nykyajan nuoret kestä mitään, niillä on huono kunto eikä ne ymmärrä mitä asepalvelus edes on.
Aloittaja vois miettiä että voi olla työtä tai opiskelupaikkaa haettaessa plussaa kun on käynyt intin.
Anna mä arvaan, sossu elättää sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ampumisella uhkailu on toki ongelmallista, koska voi täyttää laittoman uhkauksen tms. tunnusmerkit.
Itsetuhoisuudesta taas ei tietenkään voi rangaista. Helpoimmalla varmaan vapautuksen saa juuri mt- syistä, eikä tähän tavita mitään vaalenpunaisia elefantteja vaan ihan perus masennus-, ja siitä mahdollisesti aiheutuva itsetuhoisuus.
Vaihda sukupuolta niin siitä tulee vapaaehtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri voi laittaa lähetteen psykologille/psykiatrille, mutta ei sielläkään ole pakko käydä. Omakantaan jää merkintä, mutta ei se tulevaisuuteesi vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä lusmu. Mutta eihän nykyajan nuoret kestä mitään, niillä on huono kunto eikä ne ymmärrä mitä asepalvelus edes on.
Aloittaja vois miettiä että voi olla työtä tai opiskelupaikkaa haettaessa plussaa kun on käynyt intin.
Anna mä arvaan, sossu elättää sut.
Voi luoja näitä. Jos eroat kirkosta, uhkaillaan, ettet pääse koskaan naimisiin, koska jokainen nainen haluaa kirkkohäät. Jos et mene inttiin, niin sitten et saa duuni tai edes opiskelupaikkaa (siis mitähän hittoa? Ok, armeista saa tai ainakin sai työkokemuspisteitä AMK:n, mutta jos niitä lisäpisteitä tarvii, ne saa oikeastakin työstä. Tietenkään MPKK ja poliisikoulu sitten eri juttu, mutta näihinhän ne kaikki c- miehet haluaa).
Oikeasti, en ole kuullut keneltäkään, että sotilaspassia olisi työhaastatteluissa kysytty.
C- miesten mollaajille tiedoksi, että lusmuja on mutta kyllä ne yleisimmät syyt löytyy myös diabeteksestä, rytmihäiriöistä, pahoista allergioista jne. Kukaan ei ole sairauttaan valinnut ja toivoin todella, etteivät av-mammat ala spekuloimaan vapautuksen syistä, jos joskus rekrytoijan asemaan pääsevät.
t. reservin tykkimies.
Voi kun pääsis toisen kerran armeijaan, se oli hienoa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Neidillä tulee olemaan vaikea loppuelämä.
Puhuukohan tässä nyt neiti, joka ei käynyt armeijaa?
Kysyt heti kättelyssä kutsunnoissa, etta saako jo pyssyn etta pääsee ryssiä lahtaamaan.....
Itsemurhahöpinät lopettaa inttiuran tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neidillä tulee olemaan vaikea loppuelämä.
Puhuukohan tässä nyt neiti, joka ei käynyt armeijaa?
Just tämmöistä tekopyhää tougua. Valitetaan ja kutsutaan lusmuksi mutta itse ei sitten käydä sitä inttiä.
Armeija kestää puoli vuotta. Nopeasti se aika kuluu.