Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoitus oli kosia mutta toisin kävi...mies avautuu

Vierailija
28.12.2013 |

Tapasimme viime kesänä, se oli menoa molemmilta heti kerrasta. Kaikki tuntu kolahtavan pelottavan hyvin yhteen, rakastuimme. Tuo tunne mitä en ole eläessäni saanut kokea, en edes aidosti lasteni äidin kanssa. Nyt sen koin, kuinka ihana tunne se onkaan., se yhteenkuuluvuuden tunne. Meidän piti viettää ihana joulu yhdessä meidän uusperheen kanssa. Odotukset oli tietty suuret, jouluihmisiä ollaan molemmat. Mutta sitten tuli sairastumisia, kumppani joutu sairaalahoitoon ennen joulua. Pääsi kuitenkin kotiin jouluksi, mutta voimat oli heikot. Sitten sairastuin itse, olin kuitenkin siinä kunnossa että sain hoidettua jouluun liittyvät asiat. Odotukset edelleen korkealla että tämä joulu pelastetaan vielä. Sain apua lapsilta, siivosivat, auttoivat kauppa-asioissa jne. Mutta hänen poikansa ja minun poika 8 v ja 11 v olivatkin hieman erimieltä yhteisestä mukavasta ajasta. Jatkuvaa vääntämistä milloin mistäkin. (ei ole uutta minulle että uusperhekuviossa näitä tulee). Ymmärrän myös kumppania, kenellä tahansa menee hermot kun makaa toimettomana ja voimattomanaeikä mitään jaksa tehdä. En minä siitä valita että hoidin joulun asioita, tein sen halusta en velvollisuudesta. Olin jo jokin aikaa miettinyt että kosin tätä naista jouluna, no kaikki meni sitten vihkoon. Pikkuhiljaa syntyi hermojen kisirtystä eri asioista ja se päätty siihen että meni hermot, ei vaan kestäny enään lasten jatkuvaa kiukuttelua ja vanhempien pahaa oloa. Lähdimme omaan kotiin tapaninpäivänä. Menin sitten päivittämään fb:hen kommentin joka ymmärrettiin väärin, olipa hieno teko minulta. Nyt on riita päällä ja paha, minun viesteihin ei vastata millään tavalla. Omat sanomiset olen myöntänyt ja anteeksi pyytänyt. Kosia piti mutta pahaan riitaan se johti, ei menny ihan suunnitelmien mukaan.

Nyt joku tietenkin takertuu tohon lyheeseen aikaan. Meidän mielestä ei ole olemassa mitään sääntökirjaa siitä kuinka lyhyen tai pitkän seurustelu suhteen on oikea aika kosia. Se on ihmisen tunteita, ja ne tunteet kyl kertoo.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen.

1) Tilitit Facebookiin omasta suhteestasi

2) Kirjoitat vielä vauva.fi-palstalle aiheesta

Nyt. Oikeesti. Miehisty.

Facebookiin ei koskaan mitään parisuhdetilityksiä! Siis koskaan!!! Ja täällä käy vaan tylsistyneet naiset (ei siinä pahaa, kaikilla on joskus tylsää) ja jotkut erittäin harvat, tylsistyneet, omituiset ja yksinäiset miehet.

Vierailija
22/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukaskaa naimisiin, sitten ehkäisy heti pois, älkää turhaan miettikö, miten uusioperheessä arki tulisi rullaamaan. Sivukämpät myös pois, ettei sinne mennä turhia hautomaan, kun se on se rakkaus, mikä voittaa kaiken! Maallisia murheita tai talousasioita on hyödytöntä funtsia, rakkautta kun riittää, niin vatsat on täynnä ja kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:23"]

Yhdessä vaan eteenpäin, tärkeintä on nyt puhua rauhassa ja kyllä, pyytää myös anteeksi asioita joita et oikeastaan tahtoisi pahoitella. Joskus täytyy pyytää anteeksi juttuja (huom, ilman sivumuminoita), joissa tietää toimineensa ihan oikein. Välillä toisen huomioon ottaminen vaatii tällaista pientä limboilua. ETENKIN NAISTEN KANSSA!!

[/quote]

Kuka idiootti tuollaisesta tulee tyytyväiseksi?! Meillä oikeassa oleva tietää olevansa oikeassa ja pitää puolensa. Mun mies on pari kertaa perustellut kantansa mulle niin, että mun on ollut pakko myöntää, että mies oli oikeassa ja minä olin kohtuuton. Siitä se oikea sopu syntyy eikä siitä, että pyydetään vastentahtoisesti anteeksi ja jätetään se "olin kyllä kuitenkin oikeassa" kytemään seuraavaan riitaan asti.

Vierailija
24/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:54"]

Kuka idiootti tuollaisesta tulee tyytyväiseksi?! Meillä oikeassa oleva tietää olevansa oikeassa ja pitää puolensa. Mun mies on pari kertaa perustellut kantansa mulle niin, että mun on ollut pakko myöntää, että mies oli oikeassa ja minä olin kohtuuton. Siitä se oikea sopu syntyy eikä siitä, että pyydetään vastentahtoisesti anteeksi ja jätetään se "olin kyllä kuitenkin oikeassa" kytemään seuraavaan riitaan asti.

[/quote]

Onneksi sinä tiedät kaiken ja osaat ilmaista sen kypsästi. Otankin nyt opiksi ja ryhdyn heti sellaiseksi kuin sinä.

Vierailija
25/26 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh, minusta tuo kuulostaa siltä että te kyllä vielä sovitte riitanne ja kaikki menee lopulta hyvin. Ellet sitten haukkunut naista ihan lyttyyn tai kertonut pettäneesi tjn vastaavaa.... Koita jaksaa :)

Vierailija
26/26 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun ensihuuma laahtuu? Siinä sitten uusperhe-helvetissä naisen kanssa, jonka tuntenu 1,5vuotta (jos sitäkään). Jee. Aika teiniä, sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän