Tässä kirppisvinkkejä
Tykkään lastentarvikekirppiksistä, kun niistä puuttu se karmea haju ja sotku, mikä monissa itsepalvelukirppiksissä on.
Tässä suosikkini: Pallokala Poks ja Tamine Pikku Huopalahdessa. Jane Kaivokselassa ja Little Copenhagenin Second hand -osasto Museokadulla. Ja vielä Minipoppoo Kaaren vieressä.
Onko muita, joihin vielä suunnata?
Kommentit (4)
Joopa joo, lastentarvikkeet ei haise kuin perstalkilta.
Anteeksi, siis Helsinki, Mannerheimintien varsi. Kyllähän muukin Suomi kiinnostaa, kun paljon reissataan. Useimmiten vain olen törmännyt näihin hajukirppiksiin, jotka pursuavat kaikkea roinaa. Ja kolmoselle tiedoksi, että kukaan valveutunut nykyäiti ei käytä vauvallaan talkkia. Syyt voi kukin itse lukea netistä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 16:01"]
Anteeksi, siis Helsinki, Mannerheimintien varsi. Kyllähän muukin Suomi kiinnostaa, kun paljon reissataan. Useimmiten vain olen törmännyt näihin hajukirppiksiin, jotka pursuavat kaikkea roinaa. Ja kolmoselle tiedoksi, että kukaan valveutunut nykyäiti ei käytä vauvallaan talkkia. Syyt voi kukin itse lukea netistä.
[/quote]
Netissähän se totuus asuu, arvoisa rouva Erinomainen.
Niin olisiko kannattanut mainita kaupunki aloituksessa? Vai kirpparit koko Suomen alueella kiinnostavat?