Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK vai olenko ylimustasukkainen?

Vierailija
28.12.2013 |

Olen ollut mieheni kanssa 8 vuotta.

Hän on tänä aikana käynyt lukuisasti tietyissä paikoissa yhden miespuolisen ystävänsä,toisen miespuolisen ystävänsä vaikkapa Rikun,ja tämän Rikun exän kanssa.

Minua ei ole kertaakaan 8 vuoteen kutsuttu tuohon seuraan.

Viimeksi jouluaattona mies kysyi,onko OK,että hän lähtee näiden miespuolisten kanssa? Sanoin,että lähde vain.

Tuli mieleni myös kysyä,lähteekö tämä Rikun exäkin mukaan,ja pitkän salailun ja valhetelun ja ympäripyöreitten puheitten jälkeen tuli ilmi,että lähtee.

Minua ei taaskaan pyydetty mukaan.

Olenko ylimustasukkainen vai onko tässä jotain mätää?

En vain ymmärrä,miksei itseäni kaivata mukaan,se herättää kysymyksiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo oudolta kuulostaa. Mutta en sanois tuota mustasukkaisuudeksi vai epäiletkö Rikun exällä ja sun kumppanilla olevan jotain?

Vierailija
2/8 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miksei sinua koskaan kutsuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekin tuli mieleeni, voisiko heillä olla jotain keskusteluja tai jotakin, josta ei haluta minun tietävän.  ap

Vierailija
4/8 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Riku ei ole paikalla koskaan olkutkaan..

Vierailija
5/8 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on 1 nainen ja 3 miestä? Miehesi+miespuolinen ystävä+Riku+nainen?

Saattaa olla ihan viatonta, olin itse usein kuskina miespuolisille kavereille kun lähtivät koko päiväksi ryyppäämään eivätkä halunneet nalkuttavia tyttöystäviä mukaan =)

Vierailija
6/8 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:06"]

Saattaa olla ihan viatonta, olin itse usein kuskina miespuolisille kavereille kun lähtivät koko päiväksi ryyppäämään eivätkä halunneet nalkuttavia tyttöystäviä mukaan =)

[/quote]

No mutta ompas ihanaa, että Sinä olet niiin paljon parempi, kuin ne nalkuttavat tyttöystävät :D

Aiheeseen, minä ainakin kysyisin, että miksei minua ole pyydetty mukaan.

Vierailija
7/8 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan (oma kokemukseni on olla tuossa miehesi paikalla) sulle valitettavasti valehdellaan. Luultavasti nää miespuoliset on olleet mukana ehkä juurikin yhden kerran, mutta sen jälkeen "porukan" on muodostanut vain tuo naispuolinen. Jos näin ei olisi niin mitään syytä sun mukaanottamattomuuteen ei olisi. Tunge "väkisin" mukaan, eli ilmoitat iloisesti, että suakin huvittais ottaa pari ja että lähdet mukaan. Reaktiosta tiedät enemmän

Vierailija
8/8 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:06"]

[/quote]

No mutta ompas ihanaa, että Sinä olet niiin paljon parempi, kuin ne nalkuttavat tyttöystävät :D

Aiheeseen, minä ainakin kysyisin, että miksei minua ole pyydetty mukaan.

[/quote] No, olin minä heille parempaa seuraa koska en nalkuttanut. Kavereille ei ole syytä nalkuttaa, miehelleni kyllä nalkutan =) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi