Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ”turhan” esineen omistat, joka on osottautunut tosi hyväksi/hyödylliseksi?

Vierailija
07.10.2020 |

Turhien esineiden luettelo, jotka oikeasti ovat hyödyksi ja avuksi arjessa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maidon vaahdotin, jolla saa kahvi- ja teehetkiin arjenluksusta.

Kuka vìțțu vaahdottaa maitoa teehen?! XDDDDDD

Vierailija
42/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivausrumpu. Elämäni ilo ja valo. Se määrä moskaa mitä pyykistä pesun jälkeen irtoaa on valtava ja nyt se on poissa mun hengitysilmasta. En aio elää ilman, koirataloudessa ehdoton.

Lol, minä käytän ihan vain kuivaavaa pesukonetta. Ei kyllä mitään kuivausrumpua mahtuisikaan, mutta mihin sitä tarvitsee?? XDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromipesä. Hiton hyvä kun tekee keittoja, tulee vaan tehtyä liian harvoin.

Vierailija
44/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mikään vedenkeitin ole turha. Vedenkeitintä tulee käytettyä myös ruoanlaiton vaiheiden nopeuttamisessa. T: innokas teenjuoja  joka ei juuri kahvinkeittimeen koske

Vierailija
45/49 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maidon vaahdotin, jolla saa kahvi- ja teehetkiin arjenluksusta.

Kuka vìțțu vaahdottaa maitoa teehen?! XDDDDDD

Mikä moukka, et varmaan ole ikinä kuullut chai lattesta 😆

Vierailija
46/49 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppuri. Ostin vasta alkukesällä, mutta on kähes päivittäin käytössä. On helppkäyttöinen ja näppärä myös putsata. Sipulit ja tomaatit saa bolognesea varten vaikka soseeksi. Tekee myös hetkessä silppua tai murskaa.

Millaisen silppurin ostit?

Heh, Lidlin Mini Chopper. Minulla oli aikoinaan vanhanaikainen mekaaninen silppuri, mutta erään muuton jälkeen ei enää löytynyt kuin sen lasiosa. Olen siitä lähtien haikaillut vastaavaa. Ostin tuon silppurin vähän vitsinä, mutta se onkin tehokas soseuttamaan jopa nuo sipulit ja tomaatit, ja helpompi puhdistettava kuin tehosekoitin. Keksijauhekin juustokakun pohjaan tuli parissa sekunnissa. Nyt laite on jatkuvassa kokkauskäytössä.

Vierailija
47/49 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minikokoinen raastinrauta, tarkoitettu sitruunan/limetinkuoren raastamiseen leivonnassa. On siihenkin kätevä, mutta yllättävän hyvä myös siihen, kun haluaa tehdä pienen määrän porkkanaraastetta lisukkeeksi. Isompi raastin syö tuon määrän uumeniinsa ja sen putsaaminen on saatanasta, pikkuisella tekee raasteen suoraan lautaselle.

Vierailija
48/49 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänraaputin. Asun yksin, niin tuosta on oikeasti hyötyä yltää lapaluiden alle minne muuten vaikea käsivarsia taitella.

Vierailija
49/49 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunankeitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi