Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten halvimmalla Tallinnaan?

Vierailija
28.12.2013 |

Haluaisin shoppailla Tallinnassa koko päivän. Olla siellä suurinpiirtein yhdeksältä aamulla (milloin kauppakeskukset aukeaakin) ja lähteä illalla pois. Mistä kannattaa alkaa katsomaan lippuja, kun mä olen löytänyt vain jotain yhdeltätoista lähteviä laivoja ja silloinhan melkein koko päivä menee hukkaan. Meitä on lähdössä koko perhe, 5 henkeä, joten mahdollisimman halpaa matkaa haen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:02"]

Suosittelen Viikkarin päivä Tallinnassa risteilyä. Lähtee myöhemmin illalla Helsingistä, yö laivassa ja aamupalan jälkeen ulos laivasta. Koko päivä aikaa Tallinnassa ja laiva lähtee iltakuuden aikaan takaisin Helsinkiin. Mä oon todennut tän meille toimivammaksi aikatauluksi kun asutaan reilun parin tunnin ajomatkan päässä Helsingistä.

[/quote]

on vaan hurjan raskas reissu kun seiskalta pitää olla jo ulkona aamulla 

Vierailija
2/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan päässyt "kalliilla" Tallinnaan. Kaikki reissut on olleet halpoja tai tosihalpoja. Kannattaa tosiaan enemmän kiinnittää huomiota aikatauluihin, että koko porukka jaksaa hyvin koko reissun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista. Lähden hakemaan netistä reissua. =)

Ap

Vierailija
4/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallink lähtee klo 7.30, jolloin olet perillä Tallinnassa klo 9.30. Kts. eri päivien hinnat ja hanki Tallink klubi-kortti, jotta saat kaikki edut.

Vierailija
5/5 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Viikkarin päivä Tallinnassa risteilyä. Lähtee myöhemmin illalla Helsingistä, yö laivassa ja aamupalan jälkeen ulos laivasta. Koko päivä aikaa Tallinnassa ja laiva lähtee iltakuuden aikaan takaisin Helsinkiin. Mä oon todennut tän meille toimivammaksi aikatauluksi kun asutaan reilun parin tunnin ajomatkan päässä Helsingistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi