Suomalainen mies vaiko tumma ja tulinen?
Onko suomalainen mies mielestäsi parhain vai pidätkö tummmista ja tulisista?
Kommentit (11)
Mitenköhän tuohonkin nyt kommentoisi...?
Mieheni on savolainen (en siis lukisi ihan suomalaiseksi) ex-tumma (nykyään jo harmaa) tulinen tyyppi.
Eli joo, valitsen suomalaisen tai tumman sijasta harmaan savolaisen ;-)
...niin karmealta kuin se kuulostaakin... savolainen basisti joka on horoskoopiltaan skorpioni... voiko olla karmeampaa yhdistelmää??? ;-)
Tumma ja tulinen on mun valinta. Pidän luonnostaan tummista hiuksista ja ruskeista silmistä ja lisäksi kaipaan vähän luonnetta ja omas tahtoa. Suomalaiset mieheni ovat olleet emmätiedäpäätäsä-tyylisiä, tylsiä ja ujoja. En halua jahdata miestä, niin kuin suomalaista miestä pitäisi. Oma mieheni tuli aikoinaan itse juttelemaan ja ensimmäisenä iltana kertoi näkevänsä minussa tulevan vaimonsa.
Olette nyt melko oudoilla vesillä. Etelä-eurooppalainen tulisuus on sitä , että suututaan kun tyttöystävä ei tee yhtä hyvää pizzaa kuin äiti. Tai kiukutellaan kuin pikkutyttö jos jotain vahingossa tippuu lattialle.
Lisäksi on hyvä aloittaa suutelulla ettei naikkonen huomaa kenen luota ollaan tulossa.
Tykkään tummista (tummat hiukset, ruskeat silmät, kuitenkin melko vaalea iho) suomalaisista.
Suurin osa suomalaisista miehistä on hailakkaan tiskiveden värisiä.
Ulkonäkö on asia erikseen, mutta sellaisista pidän, joilla on arvot, asenteet, käytös ja oma elämä kohdallaan.
Tummat ja tuliset. Keski- ja etelä-eurooppa, itä-aasia... sieltä ne parhaimmat tulee :p
Maailma on täynnä ruskeita mustatukkia samoine tummine silmineen.
Suomalaisessa miehessä on vaihtelua, kuten hollantilaisessa, ruotsalaisessa, serbialaisessa jne.
Naiset Kiinasta hakemaan miestä ärs ärs! Just oli iltalehdessä että siellä on nyt väestöpolitiikan seurauksena kymmeniä miljoonia miehiä ilman vaimoa...
Mun mielestä taas suomalaisessa miehessä ei ole juurikaan vaihtelua. Suurin osa on maantienvärisiä tai vaaleahkoja väritykseltään. Myöskään ulkoisessa olemuksessa ei niin hirveästi ole vaihtelua, suurin osa ei yksinkertaisesti näytä yhtään miltään. Ei niin, että siinä mitään vikaa olisi, niin se vaan menee. Komeaksi ei voi kuitenkaan kehua yleisesti.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 13:37"]Onko suomalainen mies mielestäsi parhain vai pidätkö tummmista ja tulisista?
[/quote] Miksi tumma tarkoittaisi automaattisesti tulista? Mulla on ollut vaaleita tulisia suomalaismiehiä... nyt naimisissa kiltin ja rauhallisen tumman ranskalaisen miehen kanssa.