Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman saavutukset suuremmat: Lordin vai Cheekin?

Vierailija
28.12.2013 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menette Keski-Eurooppaan tai Britanniaan ja kysytte kohtaamiltanne ihmisiltä mikä on Lordi ja mikä on Cheek, niin arvatkaa, kumpi tiedetään useammin. I rest my case.

Vierailija
42/52 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi mieluummin kun musiikki on hevimäistä. Itse olen täysi päiväinen hevin kuuntelija. Keekki on nuorison mieleen enemmän kuin tämmöisten vanhusten

Vierailija
44/52 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek.

En pidä kummastakaan, mutta itse olen nuorempaa sukupolvea ja tiedän hädintuskin mikä Lordi on. Muistan myös millä kappaleella Lordi voitti.

Mutta aika suurella todennäköisyydellä jokainen kavereistani, luokkalaisistani tai harrastuskavereistani osaisi heti kertoa 10 Cheekin kappaletta. Ja osaisi laulaa suurimman osan kertosäkeet.

Tosin eihän näitä voi verrata. Cheek ei koskaan voittaisi euroviisuja, Lordi ei todellakaan saisi olympiastadionia täyteen.

Vierailija
45/52 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi on ainakin paljon komeampi ja seksikkäämpi.

Vierailija
46/52 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheek.

En pidä kummastakaan, mutta itse olen nuorempaa sukupolvea ja tiedän hädintuskin mikä Lordi on. Muistan myös millä kappaleella Lordi voitti.

Mutta aika suurella todennäköisyydellä jokainen kavereistani, luokkalaisistani tai harrastuskavereistani osaisi heti kertoa 10 Cheekin kappaletta. Ja osaisi laulaa suurimman osan kertosäkeet.

Tosin eihän näitä voi verrata. Cheek ei koskaan voittaisi euroviisuja, Lordi ei todellakaan saisi olympiastadionia täyteen.

Olisi varmasti saanut silloin viisujen jälkeen kun koko kansa kuunteli eikä vain aidot diggarit. Cheekin stadionkeikat ja jäähallikiertuekin oli tasan niiden "fanien" ansiota jotka vain kulkevat muodista toiseen suosion mukaan.

Vierailija
47/52 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lordi myy Euroopassa täyteen kapasiteetiltaan 500-5000-paikkaisia klubeja ja festareilla saa yleisöksi parhaimmillaan kymmeniätuhansia, Cheek täyttäisi ehkä Fuengirolan Iskelmä-baarin :D

Suomalainen hevi menestyy melko hyvin ulkomailla Japania myöten. Sen sijaan räp ja iskelmä ei.

Miljoona peukkua tälle! Suomessa ei oikein ymmärretä, että suomalainen musiikki kyllä menestyy ulkomailla. Jopa suomeksi laulettuna! Suomalainen hevi on kova juttu ulkomailla. Sen sijaan kotimaiset listahitit eivät ruotsinlaivaa kauemmas pääse.

Vierailija
48/52 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/52 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihn yhtä naurettavia pelleilijöitä molemmat. Lordilla on kyllä fanikuntaa Suomen rajojen ulkopuolellakin, mutta Cheekillä...Ei.

Vierailija
50/52 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/52 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordin tietenkin. Vituttaa ettei ole Suomen keikkoja ollut juurikaan viime vuosina.

Vierailija
52/52 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordilla tiedossa helmi-maaliskuussa ensimmäinen Pohjois-Amerikan rundi melkein kymmeneen vuoteen: http://www.ultimatemetal.com/forum/threads/lordi-north-american-tour-20…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi