Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää yli 35v lapsettomat sinkut, jotka unelmoivat perheestä.

Vierailija
28.12.2013 |

Niin minua säälittää pari kaveriani, jotka ovat tuossa tilanteessa, eikä miehistä ole tietoakaan. Toinen on esim vain kerran nuoruudessaan seurustellut kunnolla ehkä vuoden verran, ja sen jälkeen ollut yli kymmenen vuotta enemmän tai vähemmän sinkkuna.

Hän itse kärsii ja jotenkin häpeää tilannettaan. Piti nuorempana itsestäänselvyytenä, että menee nuorena naimisiin ja hankkii monta lasta.. Ja tosiaankin tilanne on aina ollut se, että tarjokkaita olisi ollut, mutta niistä on sitten löytynyt aina jotain vikaa. Yhä on se unelmien prinssi hakusessa ja kriteerit korkealla..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:26"]

En oo ikinä ymmärtänyt tuota kriteereistä jauhamista. Mitä väliä sillä on vaikka mies olisi millainen prinssi muiden mielestä (tai vaikka omastakin), mutta ihastumista ei vaan tule? Jos ei nappaa niin ei nappaa.

[/quote]

Jos suhtautuisi hieman vähemmällä kriittisyydellä ihmisiin, voisi ihastua. Mutta jos ajattelee itse olevansa se täydellinen prinsessa ja puolison pitäisi olla yhtä tasokas ja etsii vaan vikoja niin niitä kyllä aina löytää.

Vierailija
22/24 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin säälittää. Olen itse 36 v lapseton sinkku ja rakastan elämääni, mutta tiedän että tässä tilanteessa olisi todella vaikea tragedia jos olisinkin halunnut perheen.

Okei. Itse olin sinun iässäsi lapseton sinkku. Nyt kymmenisen vuotta myöhemmin naimisissa ja äiti. Onneksi en tuhlannut aikaani turhaan suremiseen.

Vierailija
24/24 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttisivat elämästä kun ei ole lapsia jaloissa pyörimässä.jää rahaakin enemmän tehdä kaikkea mukavaa.eikös tällä pallolla tarpeeks ole jo populaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan