Apua syyhyn hoitoon
Hei,
Tarvitsen apua kuinka saada sitkeä syyhy pois. Tähän mennessä laitettu nix-voide kaksi kertaa ja stromectol otettu kaksi kertaa. Oireet vain jatkuvat ja nyt ihottuma vasta kunnolla leimahti. Tietääkö kukaan, voiko benzyl benzoate-voidetta tilata Virosta netin kautta? Nyt kun on nämä matkustusrajoitukset päällä niin hieman hankala matkustaa sinne. Ebaysta sitä saisi, mutta siihen menee viikkoja. Kertokaa kokemuksia tuosta Benzyl benzoate-voiteesta pliis. T. Epätoivoinen
Kommentit (29)
Täit ja syyhy riehuu valtoimenaan. Suomessa vielä niin kalliit lääkkeet.
Syyhyn Hoitoon - https://tonzes.com/syyhy.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Yksi kuuri = koko vartalo voitelu (erittäin tarkasti kokonaan) yhtenä iltana ja tämä toistetaan 2 viikon päästä. Itse tein kyseisen kuurin 2 kertaa eli minulla kesti 4viikkoa homma yhteensä koska otin täysin varman päälle ja se jälkikäteen ajateltuna kannatti täysin.
Tonzes on bentsyylibentsoaatta samoin kuin Bionix, jota Puuilo myy hevosille. Me käytimme Bionixiä koko perhe.
Sama bionixillä lähti mullakin. Sain muuten ostettua sitä benzylbensoaattia ja haisikin ihan samalle kuin bionix, vetisempää vain. Eli ääni halvemmalle bionixille.
Suolahauteet tai kylvyt voivat auttaa (veteen reilusti ruokasuolaa - mitään reseptiä ei ole - esim. ruokalusikallinen litraa kohden). Haudetta kannattaa pitää jonkin aikaan. Voi aluksi kokeilla vaikka jalkakylpyä tai käsikylpyä. Syyhypunkki hengittää ja säilyttää kosteuden suoraan ihon kautta. Suolaveteen altistuminen kuivattaa syyhypunkin, kun suolavesi vetää punkin ihonläpi kosteuden.
Kokeilisin ihan näin spontaanisesti laittaa etikkavettä ja Bikarbonaattia ja kylpeä sillä mieluiten vannassa .
Desintania ostin 1980-luvun lopussa firmansaunasta saamaani syyhyyn. Säästin loput Desintanista varalle.Sain taas syyhyn 2022 jostain yleisövessasta.Kummassakin tapauksessa Desintan lopetti syyhyn kertarysäyksellä. Sääli, että sitä ei enää saa apteekista. Onneksi on varalla vielä kolmasosapulloa.
Säärissä on joskus kutinaa, olen laittanut "emännän pihka salvaa", lapissa käydessä ostin. Mielestäni hyvä.
Kortisoni voide auttaa myös.
Syyhy, koronarokotteen haittavaikutus!
Ivermektiiniä pantataan koska se auttaa koronarokotehaittoihin.