Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää huvita teeskennellä - nyt voi olla oma inhottava itsensä

Vierailija
07.10.2020 |

Tänään mulle soitti asiakas. Asiakas oli väärässä. Vielä tovi sitten olisin hymyillyt ja pahoitellut että asiakkaalla on väärinkäsitys jne mutta tänään vain saatoin sanoa, että noin ei ole tapahtunut. Asiakas aikoi valittaa, oli kiva sanoa, että tee se nopeasti, sillä jään pian eläkkeelle, ja voi olla ettet pian ehdi.

Kyseessä siis tilanne, jossa asiakas väitti, että laskutamme heiltä viikottain tuhansia. Tosiasiassa emme edes laskuta kuin kerran kuukaudessa, ellei muuta ole sovittu. Tein tasan yhden tuhannen euron laskun syyskuulta ja sekin täysin sopimuksen mukaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino saada asiakas raivon partaalle on vain kuunnella hiljaa provosoitumatta. Jostain kumman syystä asiakas vetää pulttia tuosta.

Vierailija
2/3 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kateellinen. Olisi niin ihanaa sanoa, mitä oikeasti ajattelee, vaan kun ei voi. Ehkä minäkin sitten joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen kateellinen. Olisi niin ihanaa sanoa, mitä oikeasti ajattelee, vaan kun ei voi. Ehkä minäkin sitten joskus.

Kun olet viimeistä päivää töissä niin sano "Ei vois vähempää kiinnostaa!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi