Huhhei mitä tein väärin
Sanoin miehelle että menen olkkariin voiko nukuttaa lapsen nyt kun hänkin on lomalla. Meillä oli riidan poikasta jo ollut joten yleensä pyydän hetken omaa aikaa rauhoittuakseni. Miehen kaverit olivat olleet koko illan meillä kattomassa peliä joten ajattelin että tosiaan voisiko nukuttaa lapsen ja lapsi huus paljon -> vein vellin auttaakseni. Tämä ei riittänyt vaan mies pyysi hakemaan lapsen pois että saisi nukkua ja sanoin että kyllä on parempi ettei riepotella sängystä että voiko nyt yrittää vielä.
En halunnut mennä koska itkin ja en halua mieheni tai lapseni näkevän sitä, mutta sitten kuulen kun mieheni sanoo lapselle että "äiti on ihan kusipää"
hermostunko turhasta...?
Kommentit (7)
eikö kukaan nyt sano mitään? Koulikaa vaikka minua jos olen turhan herkkä
Eikä en jotenkin uskonut että tollasta käytöstä olis muuallakin. Miten noihin pitäs reagoida?
Eikä en jotenkin uskonut että tollasta käytöstä olis muuallakin. Miten noihin pitäs reagoida?
Ei, et ole turhan herkkä. Edes vauvalle ei sanota, että "äiti on kusipää".
Miehesi on varmaan itsekin turhautunut riidasta ja siitä, että hän ei saa vauvaa rauhoittumaan. Mutta silti ei toista saa sanoa kusipääksi.
En oikeen osaa olla.Tiefä nyt sitten että suuttuisinko kunnolla ja kestäisinkö muka viikon mykkäkoulun vai annanko vaan olla?
Noh pitäkää nyt edes sitten seuraa mulle kun ei unikaan tule tässä ihmettelyssä
No mies on tyypillinen mies; laiska ja vinkuva. Ihan tuttua monelle perheelliselle naiselle.