Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nadia ammouri

Jaa a
07.10.2020 |

Onko muita ketä ärsyttää nadian yli positiivisuus ja iloisuus? Ja muutenkin se miten korostaa jatkuvaan miten ihana perhe ja elämä heillä on,parisuhdekin niiiin täydellinen.. onko kuitenkin asiat juuri päinvastoin..? Miksi pitää esim ruokapäivityksissä korostaa että teen _terveellistä_ rahkaa ja mitä nyt millonkin tekee, mutta aina pitää se muistaa sanoa että terveellistä ruokaa🤔

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadia on oikeasti ihan tosi lämmin ihminen eikä teeskentele somessa. Ehkä hän on vähän epäsuomalainen tyyliltään, mutta hänet tuntevana pidän asenteestaan! Näyttää pienillä asioilla hyvää esimerkkiä muille ja ottaa kaikki huomioon. Ei yhtään julkkiksen oloinen.

Vierailija
22/60 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nadia on oikeasti ihan tosi lämmin ihminen eikä teeskentele somessa. Ehkä hän on vähän epäsuomalainen tyyliltään, mutta hänet tuntevana pidän asenteestaan! Näyttää pienillä asioilla hyvää esimerkkiä muille ja ottaa kaikki huomioon. Ei yhtään julkkiksen oloinen.

Oot varmaan joku nadjan kaveri koska mistään muualta ei saa tuota käsitystä? Jotkut sen kysymysboksin kysymykset vaikuttaa että ois itse ne kysymykset laittanu että pääsee vastaamaan mainoksilla niihin. Joku aika sitte oli 2 kysymystä peräkkäin, eka oli kyselty sen hiuksista, mihin tottakai mainosti hiusvitaa ja omaa kampaajaa ja seuraava kysymys oli ehkä ihonhoidosta, ja siihen tottakai mainosti niitä sen käyttämiä ihonhoitotuotteita ja Kosmetologia. Ne kysymykset oli muotoiltu niin että ei kukaan perusseuraaja laita siinä muodossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli kysyä siltä että mihin ne muut "ei niin positiiviset" palautteet jää? Kaikki asiakkaat hänen mukaan on vaan tyytyväisiä

Vierailija
24/60 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää näitten lapset, tuntuu että niiltä vaaditaan ihan liikaa urheilussa. Ja myös menee vähän yli se nadjan kannustusrääkyminen

Minä olen nähnyt heidän perheensä joskus Jerikon portailla (Kirkkonummella se kuntoilupaikka) kuntoilemassa ja olivat mielestäni oikein onnellisen ja reippaan oloisia jokainen.

Nadja oli tosi kiltti lapsille ja puhuivat Aminin kanssa nätisti toisilleen. Punaiset posket kaikilla ja hymy naamalla. Kiva perhe.

Vierailija
25/60 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mukava on.

Ehkä häneen täytyy vain tutustua paremmin.

Ei some-ympäristö kenestäkään oikein sitä oikeaa ja aitoa kuvaa anna.

Vierailija
26/60 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää näitten lapset, tuntuu että niiltä vaaditaan ihan liikaa urheilussa. Ja myös menee vähän yli se nadjan kannustusrääkyminen

Minä olen nähnyt heidän perheensä joskus Jerikon portailla (Kirkkonummella se kuntoilupaikka) kuntoilemassa ja olivat mielestäni oikein onnellisen ja reippaan oloisia jokainen.

Nadja oli tosi kiltti lapsille ja puhuivat Aminin kanssa nätisti toisilleen. Punaiset posket kaikilla ja hymy naamalla. Kiva perhe.

Stoorien perusteella ainaki vaikuttaa että vaatii aika paljon lapsilta,tää vanhin monesti ihan puolikuollut treenien jälkeen,ja jotenkin tunne että painostaa tekemään enemmän mitä tuon ikäisen lapsen kuuluis? Ja jotenki se nadjan yli innokas kannustaminen menee vähän yli, ihan korvia särkee! Ja miten laittaa lapset kuvaamaan omia treenejä, ja kannustamaan,ei jotenki kuullosta yhtään luontevalta lapsen suusta

Vierailija
27/60 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mukava on.

Ehkä häneen täytyy vain tutustua paremmin.

Ei some-ympäristö kenestäkään oikein sitä oikeaa ja aitoa kuvaa anna.

Miksi eri keskustelupalstoilta saa aivan eri käsityksen, oletko lukenut hänen vanhojen asiakkaitten kertomuksia?

Mä en vaa tykkää kenenkään tollasesta yli innokkuudesta, Somen mukaan hänellä on aina niin mahtavaa kaikki jee jee jee mahtava fiilis, elämä niin parasta

Vierailija
28/60 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs oli nadjan ja poppoon maskit eilen??!! Hyvä ku kritisoi muiden maskittomuutta

Vierailija
29/60 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehensä ex-vaimo on ainakin kertonut ihan erilaisesta todellisuudesta Ylen keskusteluohjelmassa.

No, se ex-vaimohan ilmeisesti vihas Asikaisen edellistä ex-vaimoa ja tytärtä. Olis halunnu ydinperheen ja koitti häätää aiemman suhteen lasta pois. Pointsit Asiakaiselle, että ei antanut tämän tapahtua vaan kakkosvaimo sai itse poistua kodista. Katkerahan se kakkosvaimo oli kun ei saanut tahtoaan läpi. En paljon laittais painoarvoa hänen sanomisilleen.

Vierailija
30/60 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadja on ollut mulla pari vuotta ratsastusopena ja oli ainakin siellä tosi kiva ja hyvä ope. Huumorintajuinen ja kannustava. En seuraa hänen somesivujaan enkä tiedä mitä bisneksiä tekee. Mutta kiva ihminen siinä määrin kun häntä opin tuntemaan.

Vierailija
31/60 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehensä ex-vaimo on ainakin kertonut ihan erilaisesta todellisuudesta Ylen keskusteluohjelmassa.

No, se ex-vaimohan ilmeisesti vihas Asikaisen edellistä ex-vaimoa ja tytärtä. Olis halunnu ydinperheen ja koitti häätää aiemman suhteen lasta pois. Pointsit Asiakaiselle, että ei antanut tämän tapahtua vaan kakkosvaimo sai itse poistua kodista. Katkerahan se kakkosvaimo oli kun ei saanut tahtoaan läpi. En paljon laittais painoarvoa hänen sanomisilleen.

Ai onko aminilla myös tytär vanhasta suhteesta? Miks he ei siitä puhu koskaan? Jotenki se julleko? Sen teinipojan nimi on,niin vois kuvitella että se on aminin lapsi.

Ja jotenki tullu joistain jutuista mieleen että onko nadja ihastunut tähän teinipoikaan🤮 Niin paljon julkaisee siitä kuvaa ja hehkuttaa tätä

Vierailija
32/60 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt on nadjalla taas räätälöidyt ohjelmat alennuksessa,katsotaan meneekö taas samalla kaavalla, sanotaan että on vaikka parin päivän ajan alehinnalla, muutama peruutuspaikka vapautunut, sitten mattimyöhäiset on taas kummasti liikenteessä vähän liian myöhään, ja alehintaa jatketaan vielä päivällä 😄

Vierailija
33/60 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin otsikkoa. Sekoitin siihen Le Bureau -naiseen. Pettymys.

Vierailija
34/60 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nyt ennätysmäärä kirfix mainoksia yhdelle päivälle? Jos oikein laskin niin 7 päivitystä samasta aiheesta 🧐 onko hällä joku pakkomielle näihin? Jotenkin tuntuu että toivoo oikein että tartuntamäärät kasvaa nii pääsee enemmän mainostamaan näitä maskeja.

Ja hei kyllähän tässä on vielä aikaa tehdä muutama päivitys aiheesta 🤭

Vierailija
35/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Nää Nadjan tämän päivän kysymysboksin kysymykset! Moniko uskoo että seuraajat on itse laittanu nuo kysymykset? Ainakin nuo tietyt vaikuttaa siltä että itse on laittanu ne.. Ja itseasiassa viime kerralla sama juttu,joko saman tyylisesti oli kysytty, tai jopa osa samoja.

Vierailija
36/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kyllä,ihan varmasti seuraajat on kysyny oikeesti näistä tuotteista/palveluista mitä tää akka mainostaa päivittäin! Tai jos oikeesti kysyny nii aika sokeita ja tyhmiä pitää olla ettei muka muista näitä mitä nadjan feedissäki näkyy jatkuvaan. Ja että noin moni muka on jo kysellyt ennakkoon tästä räätälöidystä valmennuksesta, tuollahan se saa (tyhmät) ihmiset siihen uskoon että kysyntää on niin paljo että pitää tehdä Pikainen ostopäätös jos meinaa päästä mukaan 🤦‍♀️ Että voikin vajota alas!

Vierailija
37/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kysymysboksissa oli samalla tavalla kysytty esim ihonhoitotuotteista, ja ihonhoidosta, näin pääsi mainostamaan näitä saamiaan ihonhoitotuotteita ja kosmetologipalvelua mitä mainostaa muutenkin, ja samoin oliko viimeksi "kysytty" hiustenhoidosta,eli pääsi hiusvitaa mainostamaan 😅

Vierailija
38/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä! Nadia on monta vuotta ollut todella ihana äitipuoli Aminin lapsille. Moniko pystyisi tai haluaisi samaa? Amin ja Nadia on todella perhekeskeisiä ja lapset on heille kaikki kaikessa.

Vierailija
39/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat ihmistä joka noin ärsyttää. Olet ilmeisesti mielisairas stalkkeri.

Vierailija
40/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kyllä,ihan varmasti seuraajat on kysyny oikeesti näistä tuotteista/palveluista mitä tää akka mainostaa päivittäin! Tai jos oikeesti kysyny nii aika sokeita ja tyhmiä pitää olla ettei muka muista näitä mitä nadjan feedissäki näkyy jatkuvaan. Ja että noin moni muka on jo kysellyt ennakkoon tästä räätälöidystä valmennuksesta, tuollahan se saa (tyhmät) ihmiset siihen uskoon että kysyntää on niin paljo että pitää tehdä Pikainen ostopäätös jos meinaa päästä mukaan 🤦‍♀️ Että voikin vajota alas!

Samanlainen huijari kuin aitolehmä?