Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nadia ammouri

Jaa a
07.10.2020 |

Onko muita ketä ärsyttää nadian yli positiivisuus ja iloisuus? Ja muutenkin se miten korostaa jatkuvaan miten ihana perhe ja elämä heillä on,parisuhdekin niiiin täydellinen.. onko kuitenkin asiat juuri päinvastoin..? Miksi pitää esim ruokapäivityksissä korostaa että teen _terveellistä_ rahkaa ja mitä nyt millonkin tekee, mutta aina pitää se muistaa sanoa että terveellistä ruokaa🤔

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehensä ex-vaimo on ainakin kertonut ihan erilaisesta todellisuudesta Ylen keskusteluohjelmassa.

No, se ex-vaimohan ilmeisesti vihas Asikaisen edellistä ex-vaimoa ja tytärtä. Olis halunnu ydinperheen ja koitti häätää aiemman suhteen lasta pois. Pointsit Asiakaiselle, että ei antanut tämän tapahtua vaan kakkosvaimo sai itse poistua kodista. Katkerahan se kakkosvaimo oli kun ei saanut tahtoaan läpi. En paljon laittais painoarvoa hänen sanomisilleen.

Tämäpä! Nadia on monta vuotta ollut todella ihana äitipuoli Aminin lapsille. Moniko pystyisi tai haluaisi samaa? Amin ja Nadia on todella perhekeskeisiä ja lapset on heille kaikki kaikessa.

Ehkä näin,mutta meneekö ihan vähän yli se hehkutus me ollaan niin perhekeskeisiä, koko perhe liikkuu, kaikki porukalla ulkoillaan, pelataan,leikitään, tänään 2 tuntia leikitty pihalla koko porukka, ASIKAISET!, syödään puhdasta ja terveellistä ruokaa, kaikki tehdään yhdessä perheenä, nyt kaikki liikkumaan samalla tavalla ku me! Ollaan täydellinen perhe

Mikä tarve on hehkuttaa ja todistella miten mahtavaa niiden elämä on? Onko asia todellisuudessa päinvastoin?

Mihinkäs tämä amimin tytär on jäänyt tästä perheidyllistä? En ollu tietojen koko tytöstä aiemmin vaikka molempia seurannut somessa

Vierailija
42/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noista "seuraajien" kysymysboksin kysymyksistä paistaa läpi että on tainnu nadja ihan itte laittaa ne.. Kuka kysyy esim näistä maskeista ku aikamonta päivitystä nadjalla on näistä, että luulen ettei kellään ole jääny epäselväksi mitä nämä niiden käyttämät tuotteet ja palvelut on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ymmärrä miksi nadjan pitää rääkyä videoissaaan, luulis kai pienemmälläkin kannustuksella ja äänellä tulevan selväksi että hän on todella kannustava äiti😂😂

Vierailija
44/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää näitten lapset, tuntuu että niiltä vaaditaan ihan liikaa urheilussa. Ja myös menee vähän yli se nadjan kannustusrääkyminen

Minä olen nähnyt heidän perheensä joskus Jerikon portailla (Kirkkonummella se kuntoilupaikka) kuntoilemassa ja olivat mielestäni oikein onnellisen ja reippaan oloisia jokainen.

Nadja oli tosi kiltti lapsille ja puhuivat Aminin kanssa nätisti toisilleen. Punaiset posket kaikilla ja hymy naamalla. Kiva perhe.

Niin, eikö heillä ole vain yksi yhteinen lapsi.

Vierailija
45/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin sen nadian instan. Musta vaikuttaa siltä, että se vaan on ollut tosi super rakastunut siihen aminiinsa ja niin onnellinen että on saanut perheen tämän kanssa että haluaa hehkuttaa onnellisuuttaan. Ehkäpä se laantuu ajan kanssa. Pikaisella googletuksella löysin että nilufer oli se joka jätti aminin aikoinaan joten miksi nadian pitäisi todistella heidän rakkauttaan jotenkin? Ehkäpä vaan on aidosti innoissaan heidän perheestä?

Oon aika varma että moni esim mun tuttava ajattelee musta vaikka mitä, koska aikoinaan postasin joka puolelle yhteiskuvia miehen kanssa. Olin vaan niin innoissaan että löysin kerrankin aivan ihanan tyypin joka tuntui siltä oikealta. Nyt jälkeenpäin hävettää että olin niin avoin ja "brassailin" onnellani, eihän ne kuvat ketään kiinnostaneet. On sit ihminen tyhmä joskus. Enää en postaa juuri koskaan mitään koska kaikki on väärin, omat selfiet, yhteiskuvat ja lastenkin kuvat.. Mitä kukaan enää nykyään julkaisee? Mikä on sallittua ja ei noloa?

Vierailija
46/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin sen nadian instan. Musta vaikuttaa siltä, että se vaan on ollut tosi super rakastunut siihen aminiinsa ja niin onnellinen että on saanut perheen tämän kanssa että haluaa hehkuttaa onnellisuuttaan. Ehkäpä se laantuu ajan kanssa. Pikaisella googletuksella löysin että nilufer oli se joka jätti aminin aikoinaan joten miksi nadian pitäisi todistella heidän rakkauttaan jotenkin? Ehkäpä vaan on aidosti innoissaan heidän perheestä?

Oon aika varma että moni esim mun tuttava ajattelee musta vaikka mitä, koska aikoinaan postasin joka puolelle yhteiskuvia miehen kanssa. Olin vaan niin innoissaan että löysin kerrankin aivan ihanan tyypin joka tuntui siltä oikealta. Nyt jälkeenpäin hävettää että olin niin avoin ja "brassailin" onnellani, eihän ne kuvat ketään kiinnostaneet. On sit ihminen tyhmä joskus. Enää en postaa juuri koskaan mitään koska kaikki on väärin, omat selfiet, yhteiskuvat ja lastenkin kuvat.. Mitä kukaan enää nykyään julkaisee? Mikä on sallittua ja ei noloa?

Ei mene enää alkuhuuman piikkiin! Ja mikä tarve on yleensäkään hehkuttaa tuolla tavalla muille ,jotenkin tulee vaan semmonen tunne että on tarve todistella muille jotain mitä ei todellisuudessa ole..? Ja kaikki se että pitää joka asiassa korostaa kuinka TERVEELLISTÄ JA IHANAA heidän elämä on

Vierailija
47/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei! Niin noloja esim nuo kyselyt/varaukset näihin räätälöityihin paketteihin😅 Noh uskoo ken tahtoo että oikeat asiakkaat on nämä kirjottanu

Vierailija
48/60 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä veto että huomenna päivittää että räätälöityihin mahtuu vielä pari asiakasta,nopeat vie hitaat😂 haluaisinpahan tietää Moniko tässä oikeesti on aina mukana.....

Vierailija
49/60 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä veto että huomenna päivittää että räätälöityihin mahtuu vielä pari asiakasta,nopeat vie hitaat😂 haluaisinpahan tietää Moniko tässä oikeesti on aina mukana.....

Tulihan se sieltä, eilen vai toissapäivänä päivitti että 8 paikkaa vapaana, ja eilen sitten muutama paikka vapaana, tuleeko tänään "peruutuspaikkoja" myyntiin?

Vierailija
50/60 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Samaa oon miettinyt... Kannustus on kiva, ja mukava juttu, mutta se älytön hihittely Julle sitä, Julle tätä.

Kenellekään ei varmasti jää epäselväksi että Nadia on onnellinen perheestään. Joskus tulee valitettavasti vaan myötähäpeä siitä kuinka julistas suureen ääneen onnea ja rakkautta.

Ja milloinkohan koko perhe rauhoittuu? Nadia mukaanlukien... Ei se tee hänestä yhtään parempaa äitiä että yökaudet siivoaa ja postailee valmennusjuttujaan

Vierailija
51/60 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän se yksi poika on nyt kun koko muu perhe nyrkkeilykisoissa Rovaniemellä

Vierailija
52/60 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ristiriitaista seurata hänen ig tiliään. Tavallaan saa itselleen viihdettä ja ärsytystä samaan aikaan :D hänellä on monia huvittavia piirteitä somessa, mut yks mitä mä jaksan hämmästellä on se määrä minkä hän työntää menemään storyihin. Välillä tuntuu et päivittää kirjaimellisesti kaiken 😄 pelaa lasten kanssa, tekee ruokaa, urheilee ite tai pitää treenejä nii puhelin tärisee matkassa ja hirmu huuto kuuluu puhelimen toiselta puolelta. Keskity nyt jumalauta siihen pelaamiseen niiden lasten kans, pitääkö se oikeasti kuvata kokonaisuudessaan sinne storyyn vai riittäisikö vaan yks pätkä et hei täs me pelataan 😄 mietin aina et oonks se vaan mä joka huvittuu aina niistä ja kaikki muut mielissään kahtoo et hei jee kui hauskaa ku ne pelaa tuossa ja jaksaa katsoa jokaisen klipin mikä storyssa on. Tiedäppä tuota :) Erittäin tekevä ahkera ja aikaansaava tyyppi, varmasti pitää perheestä myös hyvää huolta. Jokainen haukkuja vai tosiaan kokeilla samaa ja katsoa peiliin et pystyykö ite samaan :) mut on myös totta et huvittava hän on kyl aina välillä. Ja se kaiken yli korostus ja itsensä vähän jalustalle nosto joskus häiritsee. #asikaiset

Vierailija
53/60 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sairas. Keskustelee itsekseen persooniensa kanssa. Oletko jopa Aminin exä?

Vierailija
54/60 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Kiva että kannustaa, mutta eikö tajua että liika on liikaa

Ja aina se purkka suussa

Aivan kamala maiskutus; purkkaa voi syödä vaikka suu KIINNI

Vierailija
55/60 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ku on vissii Nadja itse käynyt täällä vähän kirjottelemassa itsestään ja perheestään kiillotettuja tarinoita :D Kunnon luuseri koko ihminen ja Amin myös ku jaksaa katella tollasta :D :D :D

Vierailija
56/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kaikki pitää huutaa

Okei, voi innostua, mutta miten nytkin kun ovat Imatralla pitää huutaen esitellä hotellihuonetta

Wau!!!!!

Lapset oppineet "äidin" tavan puhua huutamalla

Ei kiva!

Vierailija
57/60 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuolla Ammourin profiilissa mainitaan biossa kolme poikaa? Eihän hänellä mitään kolmea poikaa ole?? Nadialla on YKSI lapsi ja Aminilla neljä. Kuka sekopää tuollaista kirjoittelee.

Vierailija
58/60 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nadialle on tapahtunut kun teki päivityksen jossa kertoi kohdanneensa suuren surun mutta ei kerro syytä? Keskenmeno?

Vierailija
59/60 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset kaakattaa :) sekös montaa mammaa ärsyttää jos joku on pirteä, liikunnallinen, terveellinen, hyvä ihminen ja mieskin vielä komea julkkis. Mikäs sen ärsyttävämpää :'DD

Vierailija
60/60 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Nadia ammourille on tapahtunut kun päivitti instaan kokeneensa surua mutta ei avaa syytä? Keskenmeno ? Sukulaisiin liittyvää? Huominhakuista hommaa..