Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hohhoijaa; "”Ärsyttää, kun naisellisia naisia pidetään bimboina” – Eveliina ja Tiia ovat kyllästyneet slutshamingiin"

Vierailija
07.10.2020 |

Miksi tämä keskustelu poistettiin? Eihän sisällössä ollut mitään vikaa? Vai loukkaantuiko joku mode siitä, että rakennekynsiä ja tekoripsiä ei pidetä naisellisuuden mittarina? Mitä hä? Olisiko voinut poistaa vaan mahdolliset asiattommat kommentit?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tätä, että he olivat vastustavinaan naisten välistä kilpailua, mutta sitten harrastavat kauneuskilpailuja, joissa ei edes kilpailla millään tiedoilla tai taidoilla, vaan ulkonäöllä. Ja heille ulkonäkö=naisellisuus. En oikein ymmärrä. Eikö tuo juuri ole sillä naisellisuudeslla kilpailemista?

Vierailija
22/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole kateellinen enkä katkera, mutta kirjoitan silti kymmeniä haukkumaviestejä av:lle"

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tuota slutshaming-termiä. Näkeekö noi naiset siis itsensä h*oroina?

24/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen takapuolestaan kuvia räpsivä ig-tyttö muuttuisi heti naisellisemmaksi, jos luopuisi lisukkeistaan (irtoripset, hiustenpidennykset, huulitäytteet, implantit jne.) ja alkaisi käyttää sellaisia vaatteita joissa kehtaa mennä mummolaankin.

Vierailija
25/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin tätä, että he olivat vastustavinaan naisten välistä kilpailua, mutta sitten harrastavat kauneuskilpailuja, joissa ei edes kilpailla millään tiedoilla tai taidoilla, vaan ulkonäöllä. Ja heille ulkonäkö=naisellisuus. En oikein ymmärrä. Eikö tuo juuri ole sillä naisellisuudeslla kilpailemista?

Samaa mietin. Siitä haastattelusta saa kyllä sen kuvan että ulkonäkö taitaa olla näiden neitien vahvimpia puolia. Missikisat ovat heille juuri oikea paikka, loogisen ajattelun voi jättää muille.

26/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllykuvien ottaminen vaan on bimboa toimintaa! Kuvitelkaa joku Einstein perse pitkällä instassa.

Niin miksi se on bimboa? Tuskin sen enempää kuin 30-luvulla eläneet ajattelivat ylipäätään valokuvien ottamista muussa mielessä kuin edustusmielessä. 1800-luvulla ei saanut hymyillä kuvissa pahemmin vaan oltiin vakavia.

1800-luvulla ihmisten hampaat olivat siinä kunnossa, että hymyilyä virallisissa kuvissa välteltiin syystäkin.

Toinen syy voi olla se, että siihen aikaan kamerat olivat niin huonoja että kaikkien piti istua hiljaa paikallaan pitkän aikaa että kuva saatiin otettua. Vakava ilme on helpompi pitää kasvoilla kuin yrittää hymyillä monta minuuttia putkeen.

Vierailija
27/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä haluavat että heille ollaan kateellisia. Ja koska itse kilpailevat ja kadehtivat niin kuvittelevat muidenkin tekevän niin. Varas kuvittelee muidenkin olevan varkaita. Ihminen projisoi omia tunteitaan muihin. Mitä suurempaan ääneen joku puhuu muiden kateudesta sitä kateellisempi hän itse on.

Vierailija
28/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllykuvien ottaminen vaan on bimboa toimintaa! Kuvitelkaa joku Einstein perse pitkällä instassa.

Niin miksi se on bimboa? Tuskin sen enempää kuin 30-luvulla eläneet ajattelivat ylipäätään valokuvien ottamista muussa mielessä kuin edustusmielessä. 1800-luvulla ei saanut hymyillä kuvissa pahemmin vaan oltiin vakavia.

Näin juuri. Asiat muuttuu vaikka jotkut jaksaa vastustaa. Tätä ei monikaan tajua, vaikka luulee olevansa niin sivistynyttä.

Vierailija
29/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaksi naistahan täyttävät bimbouden määritelmän täydellisesti. He ovat julkkistyrkkyjä, osallistuvat karjamarkkinakisoihin ja heidän elämänsä pyörii oman ulkonäön, tekolisäkkeiden ja heruttelun ympärillä.

En ymmärrä mitä kiusaamista siinä on jos puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.

Miksi kenenkään tarvisi arvostella ketään vaikka tuollaisia olisivatkin? Miksi heidän elämäntapansa ärsyttää niin paljon? Mitä väliä sillä on millaisia he ovat?

Tässä näkyy alitajuinen naisten naisviha.

Vierailija
30/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Forrealz kirjoitti:

Minä oon naisellinen nainen, ilman tekoripsiä, tekotukkaa, tekorusketusta yms yms, ei minua ole pidetty ikinä bimbona. Onko näille nuorille naisille naisellisuus = keinotekoisuus. Keinotekoisuushan on vähän bimboa jos ihminen sen takana niin käyttäytyy.

Mielestäni pointti onkin siinä että miksi pidetään bimbona jos haluaa ne kynnet ja pitkät hiukset? Mitä pahaa niissä on? Siis ihan aikuisten oiekasti? Itse ainakin haluaisin pidennykset ihan vaan sillä että oma tukka ei kasva niin pitkäksi kuin haluaisin.

Ni no hetkinen. Luepa akrylaattiallergiasta ja miten esim sitä vähätellään. Ammattitauti, jolta ei edes suojella. Kaupoissa myydään surutta osaamattomille teineille aineita, joilla tuhoavat terveytensä.

Bimboa on ottaa esim ne kynnet piittaamatta tai selvittämättä asioita.

Ei se ole bimboa vaan varomatonta tai huolimatonta. Ainako sitä pitää haukkua muita?