Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hohhoijaa; "”Ärsyttää, kun naisellisia naisia pidetään bimboina” – Eveliina ja Tiia ovat kyllästyneet slutshamingiin"

Vierailija
07.10.2020 |

Miksi tämä keskustelu poistettiin? Eihän sisällössä ollut mitään vikaa? Vai loukkaantuiko joku mode siitä, että rakennekynsiä ja tekoripsiä ei pidetä naisellisuuden mittarina? Mitä hä? Olisiko voinut poistaa vaan mahdolliset asiattommat kommentit?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en ole edes sama, joka aloitti sen edellisen keskustelun..... 

Vierailija
2/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ketju oli täynnä kiusaamista. Onko vaikea ymmärtää, että pyllykuvien haukkuminen on kiusaamista?

Vierailija
4/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon naisellinen nainen, ilman tekoripsiä, tekotukkaa, tekorusketusta yms yms, ei minua ole pidetty ikinä bimbona. Onko näille nuorille naisille naisellisuus = keinotekoisuus. Keinotekoisuushan on vähän bimboa jos ihminen sen takana niin käyttäytyy.

Vierailija
5/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllykuvien ottaminen vaan on bimboa toimintaa! Kuvitelkaa joku Einstein perse pitkällä instassa.

Vierailija
6/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin.

Oishan kiva jos 2020 naiseus vihdoinkin olisi muuta kuin Tekolisäke se ja tämä, peppu, tissi, täyte, tällinki, paljas pinta- painotteinen juttu.

Mutta maailma ei muutu. Muijat voimaantuu feikki-itsestään, persekuvistaan ja ikuisesta herutuksesta, siinäpä vasta naisellisuuden ydin.

Vierailija
7/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forrealz kirjoitti:

Minä oon naisellinen nainen, ilman tekoripsiä, tekotukkaa, tekorusketusta yms yms, ei minua ole pidetty ikinä bimbona. Onko näille nuorille naisille naisellisuus = keinotekoisuus. Keinotekoisuushan on vähän bimboa jos ihminen sen takana niin käyttäytyy.

Keinotekoinen naisellisuus on tavallaan vähän miehekästä.

Vierailija
8/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten kerennyt lukea kuin yhden sivun edellistä ketjua. Mutta onhan noissa tyttöjen kommenteissa perääkin, tosin olisihan asian voinut muotoilla toisin. Varmasti jokainen joka on tälläkin palstalla viettänyt hetkenkin enemmän aikaa, on huomannut että täälläkin puhutaan naisista välillä todella ilkeästi ja halventavasti.

Vierailija
9/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllykuvien ottaminen vaan on bimboa toimintaa! Kuvitelkaa joku Einstein perse pitkällä instassa.

Tai uimahousuissa esittelemässä lihaksiaan (ja siinä sivussa vähän muutakin).

Vierailija
10/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forrealz kirjoitti:

Mielestäni pointti onkin siinä että miksi pidetään bimbona jos haluaa ne kynnet ja pitkät hiukset? Mitä pahaa niissä on? Siis ihan aikuisten oiekasti? Itse ainakin haluaisin pidennykset ihan vaan sillä että oma tukka ei kasva niin pitkäksi kuin haluaisin.

Vierailija
11/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt naisväkeä korpeaa. Hauskaa seurata :)

Vierailija
12/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ketju oli täynnä kiusaamista. Onko vaikea ymmärtää, että pyllykuvien haukkuminen on kiusaamista?

Psskat. Jos ukot tykittäis instaan remmiin verhoiltua dickiään, sekin on kiusaamista. Ai niin sehän on kielletty.

Missä on tasa-arvo tässä touhussa?

Vierailija
13/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi se on bimboa? Tuskin sen enempää kuin 30-luvulla eläneet ajattelivat ylipäätään valokuvien ottamista muussa mielessä kuin edustusmielessä. 1800-luvulla ei saanut hymyillä kuvissa pahemmin vaan oltiin vakavia.

Vierailija
14/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forrealz kirjoitti:

Mielestäni pointti onkin siinä että miksi pidetään bimbona jos haluaa ne kynnet ja pitkät hiukset? Mitä pahaa niissä on? Siis ihan aikuisten oiekasti? Itse ainakin haluaisin pidennykset ihan vaan sillä että oma tukka ei kasva niin pitkäksi kuin haluaisin.

Ni no hetkinen. Luepa akrylaattiallergiasta ja miten esim sitä vähätellään. Ammattitauti, jolta ei edes suojella. Kaupoissa myydään surutta osaamattomille teineille aineita, joilla tuhoavat terveytensä.

Bimboa on ottaa esim ne kynnet piittaamatta tai selvittämättä asioita.

Vierailija
15/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaksi naistahan täyttävät bimbouden määritelmän täydellisesti. He ovat julkkistyrkkyjä, osallistuvat karjamarkkinakisoihin ja heidän elämänsä pyörii oman ulkonäön, tekolisäkkeiden ja heruttelun ympärillä.

En ymmärrä mitä kiusaamista siinä on jos puhuu asioista niiden oikeilla nimillä.

Vierailija
16/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että tytöthän eivät missään nimessä vaatineet että kaikilla pitäisi olla tekoripset ja hiustenpidennykset, ehei. Eivätkä arvostelleet naisia jotka pitävät luonnollisemmasta tyylistä. He kritisoivat nimenomaan ilkeää ja huonoa käytöstä. t. 8

Vierailija
17/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forrealz kirjoitti:

Mun kaverilla on geelikynnet ja tekoripset, ja se työskentelee IT-alalla. Eikä se ole mikään bimbo muutenkaan.

Muistan sen Fantastic 4 -elokuvan, jossa oli Jessica Alba tiedenaisen roolissa. Jossain arvostelussa sanottiin, että on mahdotonta nähdä Alba tiedenaisena, ja mielestäni siinä viitattiin hänen ulkonäköönsä. Suurin osa tiedenaisista ei tietenkään näytä Jessica Albalta, mutta suurin osa naisista ylipäänsä ei näytä Jessica Albalta. Lisäksi naisen ulkonäkö ei tee hänestä tyhmempää eikä hänen ulkonäkönsä arvostelu myöskään tee hänestä tyhmempää.

Toisaalta superhyvännäköiset naiset varmaan päätyvät useammin kauneusalalle kuin tiedealalle.

Vierailija
18/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus = ulkonäkö. Ok.

Vierailija
19/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi se on bimboa? Tuskin sen enempää kuin 30-luvulla eläneet ajattelivat ylipäätään valokuvien ottamista muussa mielessä kuin edustusmielessä. 1800-luvulla ei saanut hymyillä kuvissa pahemmin vaan oltiin vakavia.

1800-luvulla ihmisten hampaat olivat siinä kunnossa, että hymyilyä virallisissa kuvissa välteltiin syystäkin.

Vierailija
20/30 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että tytöthän eivät missään nimessä vaatineet että kaikilla pitäisi olla tekoripset ja hiustenpidennykset, ehei. Eivätkä arvostelleet naisia jotka pitävät luonnollisemmasta tyylistä. He kritisoivat nimenomaan ilkeää ja huonoa käytöstä. t. 8

Jos jakaa mitä tahansa kuvia someen, niin aina siellä on joku ilkeilemässä, jos sinulla on tarpeeksi seuraajia. Se on ihan sama kuvaatko persettäsi vai leipomaasi kakkua. Se on ikävää toimintaa, mutta on aika utopistista odottaa, että somessa saisi vaan kivaa palautetta ja muut olisivat hiljaa.