Miten vietätte uuttavuotta ja miten sitä käytännössä vietätte?
Minä haluaisin viettää sitä juhlien ja ihmisten seurassa. Ravintolaruokailukin olisi ihana. Totuus on kuitenkin se, että mies on entinen alkoholisti eli hän lopettanut juomisen koska se sai hänet sekoamaan täysin, ja pilasi edellisen avioliittonsakkin sen takia (ei ole siis minun aikanani juonut, mutta arvaan että hänelle ei viina sovi) ja hän on sitten kehittänyt inhon paikkoja ja tilanteita kohtaan joissa on humalaisia/viinaa. Eli olemme vain kotona ja hän yleensä nukkuu koko illan ja minä nökötän yksin tv.n ääressä :(
Kommentit (34)
Nyt ap, lue tämä viesti tarkkaan ja sisäistä tämä: miehen väkivaltaisuus ei johdu alkoholista. Alkoholia juotuaan hän ei vain enää voi hillitä itseään sitäkään vähää mitä yleensä. Nyt muutat ulos sen miehen luota. Heti!
Aiemmin ollaan oltu lärvit kaveriporukassa ja vältelty keskustassa humalaisten ampumia raketteja. Nykyisin käperryn sohvalle koiran kanssa katsomaan elokuvaa äänet suht kovalla, ja mahdollisesti vielä musiikkitaustalla. Verhot ikkunoiden edessä, ja käydään mahdollisimman aikaisin, ja yömyöhään ulkoilut. Mielelläni viettäisin iltaa ystäväporukassa, sivistyneemmin kuin ennen, mutta en millään raaski hylätä paukkuarkaa koiraa yksin kotiin <3
Yksin kotona. Ihan mielelläni. Ei kerta kaikkiaan kiinnosta pakkojuhlat.
Yksityisbileet aamu yhdeksään saakka :)
Me syömme nakkeja ja perunasalaattia, ja sitten varmaan palstailen, ja käytännössä syön nakkeja ja perunasalaattia. Ja juon olutta. Ja käytännössä palstailen myös.
Kavereiden kanssa Leville! Kaikki sinkkuja whoopwhoop !! Huomenna lähtö! Can't wait!!:PP
Tänä vuonna Köpiksen Tivolissa uusi vuosi vietetään perheen kesken :)
Ei olla vielä miehen kanssa päätetty. Jotain tehdään.
Lasten kirkumista kuunnellessa menee tämäkin juhlapäivä....
Oksennustauti alkamassa just, taitaa jäädä juhlimatta :(
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 19:58"]
Minä haluaisin viettää sitä juhlien ja ihmisten seurassa. Ravintolaruokailukin olisi ihana. Totuus on kuitenkin se, että mies on entinen alkoholisti eli hän lopettanut juomisen koska se sai hänet sekoamaan täysin, ja pilasi edellisen avioliittonsakkin sen takia (ei ole siis minun aikanani juonut, mutta arvaan että hänelle ei viina sovi) ja hän on sitten kehittänyt inhon paikkoja ja tilanteita kohtaan joissa on humalaisia/viinaa. Eli olemme vain kotona ja hän yleensä nukkuu koko illan ja minä nökötän yksin tv.n ääressä :(
[/quote]
Arvaat ettei alko miehellesi sovi? Mikä suhde tuo tuollainen on jossa tehdään oletuksia eikä voida kivaa iltaa keksiä! Jos vaikka miehesi haluaisikin viettää illan noin, mutta se että sinä sanot että ilta menisi noin.. Muutama vuosi tuohon lisää niin olet melko katkeraa tavaraa.
Nyt kone kiini ja puhumaan sen miehen kanssa. Ehkä liittokin piristyisi jos mies huomaa että olet hänestä kiinnostunut.
[/quote]
Ap. Mieshän nämä säännöt on sanellut, en minä. Hän on myös sanonut että alkoholi sekoittaa hänen päänsä ja hän alkaa väkivaltaiseksi ja haukkuu ym.vaikkei sitä tarkoitakkaan ym. Pakkohan minun on uskoa ja arvelen hänen puhuvankin totta koska olemme olleet 10 vuotta yhdessä ja hän on aika hmm ailahteleva luonne.