Joulumässäily ahdistaa
Facebookini on täynnä viestejä siitä, miten paljon on joulunaikana taas mässäilty. Ei mahdu housutkaan enää kiinni. Puistattavaa. Miten ihmiset voivat ylensyödä tuolla tavalla? Meillä syötiin ihan normaalikokoisia annoksia ihan tavallisiin ruoka-aikoihin. En minä pysty ainakaan syömään yhtään enempää vain siksi, että on joulu.
Kommentit (27)
Siskoni tuli sukujouluun omien terveysruokien kanssa ja kauhisteli toisten lihan ja suklaan syöntiä. Tosi fiksua! Elä ja anna toisten elää!
Mä ylensyön kyllä vuoden ympäri. Ei tehnyt yhtään tiukkaa tää joulumättö. Ostin alennuksella vielä yhden suklaaboksin kun halvalla sain. Puolessa välissä sitä jo :D
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:51"]
Voisiko joku selittää, mitä ideaa on kerran vuodessa ylensyödä? Mitä siitä saa itselleen? Vai teettekö tätä useinkin mutta yleensä vain salaa? -ap
[/quote] Miten niin salaa??
Onpa harmi, että sinä pystyt syömään aina vain saman määrän ja samaan aikaan. Surullista.
Epäilen kans, että ap:llä on asennettu mahapanta.
mä söin hurjan paljon ja istuttiin joulupöydissä toista tuntia. Oli aivan ihana mässätä hissukseen. Missään vaiheessa en ollut ähkynä, eikä tarvinnut nappeja avata, kunhan vaan antaa ruuan sulatukselle aikaa toihuta.
Meillä istuu pienet lapsetkin nauttii alku-, pää- ja jälkiruuan, kuten ollaan miehen kanssa meidän wt-lähtökohtaisista perheistä opittu. Myös vanhempamme ja sisaruksemme perheineen oli paikalla. Yhteensä 23 ihmistä, 4-63 v. Mahtavaa joulua sullekin!
Vaikutat aiempaankin idiootimmalta, suorastaan yksinkertaiselta. Ei siksi että Sinulla ei ole ylensyöntitaipumusta vaan siksi että jaksat inistä täällä kuinka *toisten* joulumässäily ahdistaa sinua raukkaa. Samaa mieltä on ollut riittävän moni kommentoija. Jos tulet tänne mankumaan mielipidettä naivilla jutullasi, hyväksy ja hiljene kun se sinulle annetaan.