Mies suuttui kun pyysin viemään roskat.
Mitään muuta kotitöitä tms. ei häneltä olekaan vaadittu tällä viikolla. Lähti kiroillen ja ovia paiskoen. Uuden pussin laittaminen tilalle ei tietenkään onnistunut. Pyysin huuhtomaan roskiksen kun sankoon oli valunut likaisia nesteitä. Huuhtoi roskiksen sitten edelleen kiroillen suihkussa ja roiskutti sitä likaista vettä vieressä kuivuville puhtaille pyykeille.
Onko kellään muulla samanlaista laiskuria kotona? Mitään ei voi pyytää (tai tulee riita) mutta mitään ei tee myöskään pyytämättä. Lienee miehen taktiikka että pääsee vielä entistä vähemmällä kotona. Mikä neuvoksi?
Kommentit (9)
Lopeta se hotellinpitäminen! Siirry nukkumaan olohuoneeseen, pitäkööt mies makkarin. Sinä otat sängyn! Et tee miehelle ruokaa, et pese pyykkejään, astiat piilotat ja tilalle paperilautaset, käyttäköön mies niitä. Yhteisen tilin rahat siirrät heti omallesi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 18:04"]
Lopeta se hotellinpitäminen! Siirry nukkumaan olohuoneeseen, pitäkööt mies makkarin. Sinä otat sängyn! Et tee miehelle ruokaa, et pese pyykkejään, astiat piilotat ja tilalle paperilautaset, käyttäköön mies niitä. Yhteisen tilin rahat siirrät heti omallesi.
[/quote]
hotellin? kyllä naisen kuuluisi pitää huolta kodista ja miehestään. ainiin mutta sehän olisi epätasa-arvoista, iiks. :D kyllä mä mielummin pidän miehelleni "hotellia" kuin että alkaisin hänen pitkän työpäivän jälkeen ruikuttaa jostain roskiksesta, jonka voin ihan hyvin kipaista itse ulos... saatikka että rupeaisin lapsellisiin jatkotoimenpiteisiin! minä rakastan miestäni ja tekisin mitä vain hänen hyväkseen ja niin tekee hänkin, mutta siihen ei kotityöt kuulu :)
Kyllä miehesi pitäisi viedä roskat, jotta sinun ei tarvitsisi poistua keittiöstä.
tjaa... ilmeisesti jonkun mielestä nainen tekee kotihommat vaikka kävis töissä :D?? tasan kuuluu mennä siinä tapauksessa et molemmat käy kodin ulkopuolella töissä...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 19:18"]
tjaa... ilmeisesti jonkun mielestä nainen tekee kotihommat vaikka kävis töissä :D?? tasan kuuluu mennä siinä tapauksessa et molemmat käy kodin ulkopuolella töissä...
[/quote]
kyllä mä käyn myös töissä. :) silti ei tulisi mieleenkään, että miehen pitäisi tehdä kotitöitä. vaikea selittää että miksi sellaisille, jotka eivät tätä ajattelumallia arvosta/ymmärrä. :( t. 5
jospa mies järyttyi kun yhtäkkiä paiskattiin kotihommalla viikon lepäilyn jälkeen.
Ehkä ei järkyttyisi jos joka päivä tekisin jonkin kotihomman?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 19:18"]
[/quote]
kyllä mä käyn myös töissä. :) silti ei tulisi mieleenkään, että miehen pitäisi tehdä kotitöitä. vaikea selittää että miksi sellaisille, jotka eivät tätä ajattelumallia arvosta/ymmärrä. :( t. 5
[/quote]
En arvosta, enkä ymmärrä. Ei tarvitse mulle kyllä selittääkään sun ajattelumallia. Ei vaan oo mun juttu.