Paras (halpis)terveysside? ev
Kommentit (33)
Vuokkoset Cotton. Ei se kaikkein halvin, mutta halvimmasta päästä eikä tee mulle kutinaa. Vuokkoset on vielä suomalainen.
Vuokkoset, löytyy iholle lempeää cottonia ja ekologista biohajoavaa. Ja on kotimainen!
Kiitos vastanneille. Ei toki tarvitse olla halvimmasta päästä, mutta olisi kiva kuulla mihin halpismerkkiin jotkut ovat mieltyneet. :) Kaikkia saa ehdottaa!
ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 14:18"]
Vuokkoset, löytyy iholle lempeää cottonia ja ekologista biohajoavaa. Ja on kotimainen!
[/quote]
Vuokkosilla myös parhaat asetintamponit.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 14:18"]
[/quote]
Käytän juuri tuota Vuokkosten ekosidettä. Se on tietääkseni ainoa formaldehyditön terveysside Suomessa.
Itse käytän Pirkan sitä pitkää siivellistä mallia, on hyvä ja edullinen.
Rainbow on ainoa halpis, joka on minun punaiset tsunamit saanut pysäytettyä, eikä aiheuta kutinaa. Suurta plussaa siivistä.
Ompele ite. Halvin mahdollinen ja mukavakin vielä. En enää koska osta kaupasta, jos ei ole ihan pakko.
Vuokkoset cottonin liputtaja täälläkin, ainut ikävä Vuokkosissa on siteiden liimapinta. Jokasissa pikkuhousuissa on liimat kiinni siteen irrottaessa ja ei muuten meinaa pesussa irrota millään tämä liima. Rainbow on kanssa hyvä ja halpa.
Kuukuppi. Ei hierrä, ei haise, ei mitään kemikaaleja ja tulee pitkässä käytössä vielä halvimmaksikin.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:56"]
Kuukuppi. Ei hierrä, ei haise, ei mitään kemikaaleja ja tulee pitkässä käytössä vielä halvimmaksikin.
[/quote]
onko kuukuppi terveysside? tässä ei nimittäin kysytty mikä on paras "suoja kuukautisten aikaan vaan just niitä SITEITÄ! Mene muualle hehkuttamaan sitä verikuppias.
Vuokkoset cotton on mun valinta, ainut joka ei aiheuta kutinaa. Hinta ihan ok.
Lidlistä löytyy. Siempre maxi long kovempaan vuotoon, mutta eiköhän siellä eri kokoja ole.