Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaaroja bulimia aiheuttaa? ev

Vierailija
22.07.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täytyy ostaa pienempiä vaatteita:(

Vierailija
2/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus voi pahimmillaan johtaa kuolemaan.

Ulkoisia vaikutuksia on hammaskiilteen vaurioituminen, hampaat muuttuu ruskeiksi (jatkuva oksentelu)

Ohutta karvaa alkaa kasvaa joka paikkaan

Yleensä etenkin suunympärilla iho tosi huonokuntoinen, näppyjä..

Jatkuva oksentelu aiheuttaa esim huimausta, elimistön elektrolyytti-tasapaino kärsii. Pahimmillaan aiheuttaa sydämelle vakavia ongelmia.

Vakavasta sairaudesta kyse, hakeudu hoitoon pikimmiten.

Voimia sinulle, mitä varhaisemmassa vaiheessa tiedostat tiedostat tilanteen ja hekeudut hoitoon, sitä parempi ennuste paranemiselle.

Tsemppiä ja rohkeutta hakeutua hoitoon !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen entinen bulimikko. hampaista ainakin tuli todella valkoiset oksentelun myötä, vatsahappojen vaikutusta kai. jos paino laskee todella alas, silloin alkaa kasvaa karvaa. yleensähän bulimikot ovat kuitenkin normaalipainoisia. mä en ole vieläkään täysin " parantunut" en kyllä enää oksenna mutta ahmimiskohtauksia tulee ja menee. mulla terveyden kanssa leikkiminen loppuivasta raskauteen, niin itsekäs en halunnut olla että oman lapseni olisin uhrannut turhuuden alttarille. painoni on vihdoin normaali, pysynyt samassa jo 3 vuotta (168cm ja 62kg) ja olen omaksunut terveellisen ruokavalion ja liikunnan osaksi elämääni. se on esimerkki, jonka haluan lapsilleni näyttää. herkutellakin jo uskallan toisinaan. painoa ja ulkonäköasioita ei saisi koksaan päästää elämän ykkösasiaksi. se on loppujen lopuksi pelkkää pintaliitoa. teille kaikille syömishäiriöiden kanssa painiville haluan vain sanoa, että hakeutukaa hoitoon ajoissa. syömishäiriö ei ole se elämänarvo jonka haluatte tyttärillenne välittää.

Vierailija
4/4 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni joku kuoli siihen jotenkin. Toinen juttu on se oliko se kalium-natrium tasapaino tai jotain, siihen voi kuollakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme