Pitäisikö minun kertoa uskostani?
Oon tapaillut nyt parisen kuukautta yhtä netissä tapaamaani naista. Ollaan tultu todella hyvin toimeen yms. Yksi päivä hän kuitenkin sanoi ohimennen uskontojen olevan paskaa kusetusta ja uskovien tyhmiä ihmisiä. Itse olin vaan hiljaa enkä keksinyt mitään sanottavaa. Olen itse siis uskovainen ja miettinyt että kannattaisikohan minun kertoa uskostani hänelle? Miten kertoisin hänelle? Vain asiallisia vastauksia, pyydän.
Kommentit (10)
Kyllä. Kerrot rehellisesti tilanteen, niin nainen voi miettiä jatkoa. Ja voit miettiä itsekkin.
Nah. Rukoilet vain illalla ja delegeit sen jesselle.
No kannattaa ensin kysyä kuunnella mikä häntä uskovissa risoo. Sen jälkeen voit kysyä ajatteleeko myös sinusta noin, koska uskot.
Tästä voi seurata mielenkiintoista keskustelua. Yleensä uskovaisten/ uskontojen vihaajat perustavat mielipiteensä jonkun tuntemansa ääliön käytökseen joka sattuu olemaan uskis.
Uskovaisuushan ei poista inhimillisyyttä ja sitä puolta kuitenkin usein tarkoitetaan kun puhutaan uskontojen olevan esim. Paskaa kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voisit ottaa kerrankin omat aivosi käyttöösi ja oivaltaa sen että uskonnot todella ovat paskaa kusetusta ja uskovien tyhmiä ihmisiä.
Yleensä luetaan aloitusviesti ennenku kommentoidaan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo todella paras paikka kysellä asiaa 🙄
Veikkaan että olet trolli.Mutta eiköhän se rehellisyys liene se paras tapa.
Tämä nyt on naisten palsta ja tämä henkilö on nainen niin ajattelin saavani täältä hyviä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voisit ottaa kerrankin omat aivosi käyttöösi ja oivaltaa sen että uskonnot todella ovat paskaa kusetusta ja uskovien tyhmiä ihmisiä.
Käytän jo omia aivojani.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että olet trolli.Mutta eiköhän se rehellisyys liene se paras tapa.
Miks olis trolli tämmösestä asiasta?
Veikkaan että olet trolli.
Mutta eiköhän se rehellisyys liene se paras tapa.