Painoin ennen joulua 62 kg, nyt 67!
Ja kyllä, olen todella syönyt. Ja kyllä olen myös totaalisen turvoksissa ja menkat tulossa, mutta ihan oikeesti, VIISI kokonaista kiloa!! :D Voitte vain uskoa, kuinka turvonnut ja pökkelö olo mulla on!
Mitäs nyt? Miten kannattais järkeistää syöminen ennalleen? KAipa tuo paino tuosta muutamissa päivissä putoaa, mutta silti! :D
Kommentit (22)
Oikeesti mitä helvettiä te oikein syötte kun pystytte turpoamaan muutamassa päivässä kilokaupalla? Itse söin kuin pieni sika eikä paino muuttunut miksikään
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:52"]Kropat ovat, katsos, erilaisia. Joko uskot?
[/quote]
Niin ja syömistavat.
No ap on kyllä syönyt paljon, mutta normaalisti syön hyvin terveellisesti, joten ehkä kroppa keräili tosiaan hiilarivarastot ym. täyteen. Join myös joulun aikana yht. pullollisen punaviiniä kolmen päivän aikana, jota en myöskään yleensä tee. Lisäksi ne alkavat menkat keräävät nestettä.. enkä ole nyt urheillut (normaalisti lähes päivittäin).
Niin, mun kroppa on AINA kerännyt helposti nestettä! Sen kolmisen kiloa ihan silkkaa nestettä aina ennen menkkoja.. Toisilla ei nouse silloin paino, mulla kyllä.
ap
Kyllä turvottaa. Eilen oltiin vielä anoppilassa mättäämässä sapuskaa ja vieläkin turvottaa. Kohta pitäisi alkaa tekemään lapselle ja itselle ruokaa eikä ole tippaakaan itsellä nälkä. Ulkoiluhousut kiristää ja silmät on viirussa. Viikonloppuna en syö kuin tomaattikeittoa.....
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:52"]
Kropat ovat, katsos, erilaisia. Joko uskot?
[/quote]
Ei ole niin erilaisia, että tuommoinen onnistuisi. Oma veikkaus on, että te ette osaa käyttää vaakaa oikein. Tollasta kilomäärää läskiä ei tule parissa päivässä. Se vaatii jo niin paljon kaloreita, että te ette edes pysty syömään niin paljoa.
16
Ehkä salaisuus on juuri nesteen keräämisessä? Mutta jokunen kilo jää tiukallekin aina tollasesta. Oma kroppa tuntuu välillä lihovan pelkästä ajatuksesta. Ja vahingossa en oo ikinä laihtunut.
Minä laihduin 4,5kg, "kiitos" meillä koko joulun jyllänneen oksennustaudin.
No nestettä vaan, joten ne kadotetut kilot onneksi tulee takaisin!
Mulle tuli 1,5kg vaikka ahmin kaksin käsin enkä jaksanut kyllä nenää pihalla näyttää. Hirvitti oikein mennä vaa'alle kun maha pömpöttää.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:50"]
Ja kyllä, olen todella syönyt. Ja kyllä olen myös totaalisen turvoksissa ja menkat tulossa, mutta ihan oikeesti, VIISI kokonaista kiloa!! :D Voitte vain uskoa, kuinka turvonnut ja pökkelö olo mulla on!
No niin, tuosta on suurin osa nestettä ...lähtee kun palaa normaaliin ja lisää liikuntaa. Juo nyt paljon vettä, syö vihanneksia ja kohtuudella hedelmiä. Plus kanaa ja kalaa. Karsi pois potut ja leipä.
Mitäs nyt? Miten kannattais järkeistää syöminen ennalleen? KAipa tuo paino tuosta muutamissa päivissä putoaa, mutta silti! :D
[/quote]
No niin, tuosta on suurin osa nestettä ...lähtee kun palaa normaaliin ja lisää liikuntaa. Juo nyt paljon vettä, syö vihanneksia ja kohtuudella hedelmiä. Plus kanaa ja kalaa. Karsi pois potut ja leipä.
Vähän osviittaa kuinka paljon nestettä suolaiset ja sokeriset herkut kerää.. Olen lenkkeillyt 7 päivän sisällä 38 km, lisäksi imetän. Olen syönyt herkkuja, mutta kohtuudella ja silti paino noussut 1 kg.
No en mä syönyt edes kovasti kinkkua. Jouluruokaa suht maltilla jopa, mutta toki suolaisia kaloja ja sitä kinkkuakin. Suklaata ja juustoja jonkin verran (paljon). Kaipa niistä suolaa ja hiilareita tietty tulee.. Menkat nostaa mun painoa myös helposti kolmekin kiloa, joten tavallaan viisi kiloa ei ole kovin suuri ylläri, jos vielä laskee suolen sisällön ja hiilarivarastot ym..
Onko muut NÄIN turpeita kun mä? :D
Mulle tuli 4 kg. Ja suuri osa siitä on varmaan ihan oikeaa läskiä, koska join viinaa ja syödä mässytin kaksin käsin 3 päivää... Mutta eiköhän tämä tästä hiljalleen lähdekin kun on palattu normaaleihin kohtuullisiin elämäntapoihin.
Minä taas laihduin 5 kiloa. Sydänsurut ovat parasta dieettiä ja hillitsee joulumässäilyä. Kiitos vaan kusipää ukolleni joka jätti sopivasti ennen joulua.
NO OMG!!!!!!!!!! Vittu mitä porukkaa.... täällä ei kans keskustelut pyöri muiden asioiden kuin kateuden, kakaroiden ja kilojen ympärillä....!
Tolkun suoritus! Mäki kyllä kykenisin tuohon ;D