Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SOVITTELUAPUA, kiitos!!!

Vierailija
27.12.2013 |

Anoppilaan matkaa oulu-pk.seutu.

olemme luvanneet mennä sinne uv viettoon. Mies haluaa olla 4yötä: matka on pitkä ja käydään siksi suht harvoin. Mutta mulle 4 yötä anoppilassaon AIVAN liikaa, en vaan yksinkertaisesti kestä siellä olemista niin pitkää aikaa!!!!

mikä on oikein ja kohtuullista kaikkien kannalta. Ratkaiskaa te, ei itse päästä yhteisymmärrykseen!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet pitkiä kävelylenkkejä yksin. Lähdet yksin ostoksille, alennusmyynnit ovat hyvä tekosyy. Ostat käsilaukkuusi suklaalevyn ja uuden pokkarin, valittelet anopille päänsärkyä ja vetäydyt makaamaan sänkyyn kirjan kanssa.

Vierailija
22/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt iso ihminen! Mitä nyt neljä yötä on ihmisen elämässä? Ja oletko varma, että se todella on anoppi, joka on hankala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:13"]

Anoppilaan matkaa oulu-pk.seutu.

olemme luvanneet mennä sinne uv viettoon. Mies haluaa olla 4yötä: matka on pitkä ja käydään siksi suht harvoin. Mutta mulle 4 yötä anoppilassaon AIVAN liikaa, en vaan yksinkertaisesti kestä siellä olemista niin pitkää aikaa!!!!

mikä on oikein ja kohtuullista kaikkien kannalta. Ratkaiskaa te, ei itse päästä yhteisymmärrykseen!

[/quote]

Mies voi mennä ja jää kotiin jos anoppilassa olo vituttaa. Tai mene anoppilaan, pistä hulinaksi (riehu kännissä, solvaa anoppi ja appi ja koko heidän sukunsa samalla, riko jotain, ammu vaikka raketti olohuoneen ikkunasta, ihan mitä vaan keksit) niin eipähän tarvitse odotella kutsua enää ensivuonna tai sen jälkeenkään.

Vierailija
24/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ulkoilu on hyvä. Itse en koskaan ulkoile noin paljon kun silloin kun ollaan anoppilassa. Täällä ei tehdä muuta kun katsotaan televisiota. Aina.

Vierailija
25/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansa sanoo että kolmantena päivänä kala ja vieraat alkavat haista. Kaksi yötä on sopiva vierailuaika myös miehen vanhempien kannalta. Sopikaa, että teette yhden pitkän vierailun sijasta kaksi lyhyempää vuodessa. Ja kylässäkin voi ottaa omaa tilaa ja aikaa kun vain haluaa. Tuskin anoppi tulee sänkyyn viereesi makaamaan tai tunkee alennusmyynteihin mukaan :)

Vierailija
26/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:21"]

olenko oikeasti ainoa nainen, jolle 4yötä anoppilassa tuntuu mahdottomalta? 

En _jaksa_ anoppiani, en vaan jaksa. Jo ihan sen sukulaisenvaimonäidinsiskopuolenvainaan menestyminen kunnallispolitiikassa tai kirkkovaaleissa sillonjasillon.. Voi apua! Jos saisin maata kirjan kanssa muutaman tunnin päivässä rauhassa, voisin harkita. mutta kun hän tykkää jutella!

[/quote]

Yritä lukea tuo viestisi kuin vieraan ohmisen kirjoittamana, ap. Eikö vaikutakin aika lapselliselta? Anoppi haluaa jutella kun teitä harvoin näkee ja kertoilee asioita, jotka ovat hänelle tärkeitä. Niin sinäkin varmaan teet jutustellessasi. Neljä päivää ei ole mitään, ota se kärsivällisyysharjoituksena. 

Vierailija
27/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku tapahtuma jossa ehdottomasti haluat käydä paikkakunnalla kun olet. Ja tietty varaudu että anoppi saattaa haluta mukaan. Mutta sittenhän on jo yhteistä puhuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi