Onkos joillain enään mukamas pöytötietokone
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ette ymmärrä pointtiani. Miksi tarvitsisi tehoja? Jos olet siis aikuinen joka ei tee esimerkiksi 3d-töitä, video editointia tai lähetä raketteja kuuhun?
Pelaaminen, miksi? Ehkä teillä on niitä ongelmia mi(e)lenterveyden kanssa, ei minulla. Minä olen kasvanut jo ulos hiekkalaatikoista ja muista lasten jutuista... Kuten pelaamisesta.t ap
Tykkään rentoutua työpäivän ja kotitöiden jälkeen pelaamalla :) Ei tuu niitä mielenterveysongelmiakaan kun ei pidä itseään liian "aikuisena" nauttimaan peliviihteestä. Ikävää, että sulla on noin ankeeta. Käy vaikka siellä hiekkalaatikolla kaivelemassa? Emmä tiedä, tee jotain itelles. Ei toi vauva.fi:llä pöytäkoneista mesoaminenkaan ihan normaalia ole.
1 pöytäkone, 2 läppäriä ja tabletti. Lisäksi Raspberry Pikin löytyy. Kotikäytössä kaikki ja kaikki tarpeellisia. No ok, ehkä pelataan molemmat.
Ap ei minusta mesonut, te vastaajat täällä rupesitte riehumaan.
Ja mulle ainakin ihan eka kerta kun tälläisen kysymyksen täällä näin?
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään.
Zinc
Olet turhamulkku ja typerä sarjahäiriö. Ihan paskoja nämä sinun ketjusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapeen äiti on kieltänyt pelaamisen, siksi se täällä meuhkaa 😂
Argumentointivirhe.
Ei sellaista ole olemassakaan ..
Zinc
Ei huomionhakuisuudessa ja tyhmyydessä mitään vikaa ole. Palsta on ihan hyvä purkautumiskeino jos on pahoja mielenterveysongelmia. Ongelmatapaukset voivat puolestani jankuttaa vaikka pöytäkoneista ja tehtailla typeriä ketjuja vaikka maailman tappiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapeen äiti on kieltänyt pelaamisen, siksi se täällä meuhkaa 😂
Argumentointivirhe.
Ai se olikin vaimo, joka kielsi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään.
Zinc
Olet turhamulkku ja typerä sarjahäiriö. Ihan paskoja nämä sinun ketjusi.
Olet pelle, håå.rå, munaa lutkuttava fäge, eunukin peräreijän nuolija
Zinc
Mitäs sanot siihen ! ?
Vierailija kirjoitti:
Kaffeet on valmiit
Zinc
Tää oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Pöytäkonehullu iski jälleen. Pöytäkoneen omistajat nauravat säälivästi hullulle.
Joo, tuttu tapaus, joka näkyy ilmestyvän tänne aika ajoin.
Enään en aijo sulle vastata ap, mään suomen kielioppikurssille.
On pöytätietokone, läppäri ja kaksi tablettia. Ja tietty työn puolesta lisää atk:ta. Vain amatöörit pärjää vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on. Turha edes yrittää pelata millään nuhaisella chromebookilla.
Edelleen ette ymmärrä pointtiani. Miksi tarvitsisi tehoja? Jos olet siis aikuinen joka ei tee esimerkiksi 3d-töitä, video editointia tai lähetä raketteja kuuhun?
Pelaaminen, miksi? Ehkä teillä on niitä ongelmia mi(e)lenterveyden kanssa, ei minulla. Minä olen kasvanut jo ulos hiekkalaatikoista ja muista lasten jutuista... Kuten pelaamisesta.t ap
etkä myöskään katsele salkkareita, temppareita, elokuvia tai tv-sarjoja... etkä kuuntele musiikkia, tai lue fiktiokirjallisuutta?
Ainoastaan dokumentit ja ajankohtaisohjelmat sopivat?
Vierailija kirjoitti:
AMD vai INTEL? Kumpi PAREE HÄH??
i7 on ainoa oikea.
Sillon kun on normaalia, että aikuiset eivät enää hehkuta heidän geiming hobbieta... SÄÄLITTÄVÄÄ
Varmaan kaikilla heistä on c-paperit, hyvä niin. En haluaisi taistella heidän rinnallaan.