Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaako seksi ystävän kanssa ystävyyden?

Vierailija
07.10.2020 |

Mielelläni kuulisin kokemuksia tästä mutta ajatukset ja teoriat kiinnostavat myös.

Minulla on yksi hieman minua nuorempi hyvä ystävä ja viihdymme hyvin yhdessä. Tuntuu siltä et tuo ihminen ymmärtää ja jopa täydentää minua tietyin tavoin. Jotakin kemiaa on välillämme ilmassa ja tuntuu siltä että tuossa on syvällinen, aito ihminen.

Osa minusta haluaisi katsoa seksin muodossa, että onko välillämme mitään , mutta toisaalta pelkään että sen viestiminen saisi kielteisen vastauksen, niin olisiko hyvä ystävyyskin sitten pilalla? Ja toinen osa pelkää sitä, että jos ikinä sano mitään, kadunko loppuelämän? -Kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pilasi. Hän alkoi pelailemaa, luottamus hävisi häneen täysin. Olin todella pettynyt ja vihainen.

M

Vierailija
22/25 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista kokemuksista sanoisin että jos kännissä sänkyyn, niin äkkiä saattaa mennä ystävyys pilalle. Sit pitäis osata heti puhua asia kuntoon, ettei kumpikaan jäis potemaan minkäänlaista "syyllisyyttä" asiasta.

Naiset ottaa seksin "vakavammin" kuin miehet. Miehet pystyy panemaan ilman tunteita, naisilla se on hankalampaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on tosi hankalia. Mulla oli seksisuhde ystävän kanssa, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Kerroin tästä jossain vaiheessa miehelleni ja hän ei nyt mustasukkaisuudeltaan haluaisi että enää näen ystävääni tavallisissa merkeissä kuten että mentäisiin yhdessä vaan illalla syömään ja parille. Surullista.

Vierailija
24/25 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...

"Kokemusta on ja kun sitten toinen alkaa seukkaamaan niin sitten tulee mustasukkaisuus. Ette pysty koskaan tapaamaan kahden kesken toisianne ettei homma mene takaisin seksiin. Molemmat tulisitte pettämään puolisoitanne jos olisitte naimisissa ja teille siunaantuisi tilaisuus olla kahdestaan.

Ps. kokemusta on"

JA

"Nämä on tosi hankalia. Mulla oli seksisuhde ystävän kanssa, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Kerroin tästä jossain vaiheessa miehelleni ja hän ei nyt mustasukkaisuudeltaan haluaisi että enää näen ystävääni tavallisissa merkeissä kuten että mentäisiin yhdessä vaan illalla syömään ja parille. Surullista"

Vierailija
25/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta sanon että voi pilata. Ei ole paluuta ystävyyssuhteeseen.

Kyllä on, kunhan ei mennä sänkyyn ihastumisen takia, vaan "aikuisesti" sen takia että se tuntuu tosi tosi hyvältä.

Meillä se yleensä menee niin, että on joku leffa mistä ollaan molemmat kiinnostuneita ja mennään kattomaan, sen jälkeen pari drinkit kaupungilla. Sitten jommankumman kotiin. Safkataan vähän, youtubeillaan, jutut alkaa mennä roiseiks, sitten pannaan, syödään vähän lisää, pannaan taas. Keskustellaan henkeviä muutaman kaljan kanssa, mennään petiin ja pannaan hyvät yöt. Yön aikana usein kiusoitellaan toisiamme ja sekin saatta mennä panemiseks. Nukutaan pitkään, juodaan kahvit ja pannaan taas. Lojutaan, oireillaan kankkusta, ja pannaan. Iltaa kohti toinen alkaa tehdö lähtöä, vähän ennen lähtöä pannaan vielä vika kerta jossain eteisen sohvalla tjsp. 

Seuraavan kerran nähään ehkä vuoden tai puolen kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi