Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sisustaa kotiani joululahjoilla....

Vierailija
26.12.2013 |

Ja harmi vaan että maut ei kohtaa yhtään :(  Eli verhoa ja mattoa. Tietenkin kehuin ihaniksi, mutta mutta...  Mitä sit kun olettaa ne näkevänsä sit kun tulee käymään??  Itse ommellut verhot ja pöytäliinankin et voih :(  No ei kun aina vaihdan. mut mitä jos tuleekin yllättäen.... :(   Tätä vuosia sit...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et vieläkään uskalla puhua äitisi kanssa?

Vierailija
2/5 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko sanoa asiasta. Tuo kuulostaa vallankäytöltä, jota ehkä äitisikään ei tajua, ja joka naamioituu huolenpidoksi. Hän ei varmasti tarkoita pahaa, mutta jokaisen kuuluu itse sisustaa kotinsa. Apua voi tarjota jos sitä pyydetään, mutta mattoja ei ostella toisen kotiin pyytämättä. Voit pyytää äidiltä kuittia sitä varten että vaihdat maton, jos se ei ole mielesi mukainen. Ja verhoista voit kauniisti kiittää kun hän on nähnyt paljon vaivaa, mutta teet väärin itseäsi kohtaan jos ripustat ne äitiäsi varten ikkunaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tossun alla olet, jos et omalle äidillesi kehtaa sanoa. Mun äiti tekee ihan samalla tavalla ja ilmoitan etten ota vastaan. Hän aina "loukkaantuu", mutta ilmoitan haluavani sisustaa oman kotini omalla maulla.

Pari pv menee ja leppyy. Kunnes tulee uuden kirppislöydön kanssa kylään.

Vierailija
4/5 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan opi vaikka kuinka sanoisi. Sitten pitää vaan kiittää. Ja sama seuraavan kerran ja sitten taas uusiksi. Näitä on. 

Vierailija
5/5 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kutoo verhot ja pöytäliinat itse pellavasta. Kyllä kelpaavat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi