Uusi blogi
Kommentit (21)
Kiitos! Toivottavasti into säilyy ja löytyisi muutamia lukijoita, niin jaksaisi kirjoitella reissukokemuksia ja vinkkejä enemmänkin. :)
Siistiltä ja selkeältä vaikuttaa :)
Kuvia voisit vähän suurentaa, onnistuu bloggerissa helposti. Ja lisää blogiin se "liity jäseneksi" gadget.
Okei, kuviin täytyy keskittyä huomena. :) Osaatko neuvoa mistä saan lisättyä tuon liity jäseneksi -gadgetin? :)
Taisin ehkä osata, kait, kiitos kuitenkin! :)
Keskinkertaista ja tylsää paskaa, ei nappaa yhtään mukaansa. Kannattaa jättää se kirjoittaminen ihan niihin omiin päiväkirjoihin ja pitää niitä piilossa sängyn alla.
kannattaa heti vaihtaa tuo nykyinen fontti, hankala lukea
Mistä ihmeestä olet nuo miinukset saanut? No, älä huoli - blogihan on ihan alkutekijöissään vasta! Kivalta vaikutaa alku.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 22:46"]Taisin ehkä osata, kait, kiitos kuitenkin! :)
[/quote]
Osasit! Hienoa :) Jään kiinnostuneena odottelemaan miten blogisi etenee. Kantsii kommentoida ahkerasti muiden blogeissa, niin lukijat löytää sunkin blogisi :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 22:48"]
Keskinkertaista ja tylsää paskaa, ei nappaa yhtään mukaansa. Kannattaa jättää se kirjoittaminen ihan niihin omiin päiväkirjoihin ja pitää niitä piilossa sängyn alla.
[/quote]
Kannattaisiko sinun pysyä piilossa siellä oman sänkysi alla?
Kiitos fontin vaihdosta! Heti miellyttävämpi lukea :)
Välilasku = sama kone jatkaa eteenpäin. Koneen vaihto = ekalla koneella paikasta a paikkaan b, tokalla b.stä c.hen.
On paikkoja, joihin ei reiteillä pääse edulisemmin, esim. Kanaria ja Kreikan saaret. Tosi moni muu kohde, vst idea määränpäällä, joka ei ole pääkaupunki. Yleensä reittilennot menevät pääkaupungista toiseen maan pääkaupunkiin, poikkeuksia löytyy paljon, esim Saksassa Mun hen, Frankki, Espanjassa Barcelona jne.
Aika hölmöä kirjoittaa tälläistä itsestään selvyyttä.
Jos teet 2 matkaa vuodessa, loppuu blogilta aiheet viimeistään helmikuussa.
Tää suomi-miehen kuvaus oli aika ok n syntymäsi aikoihin, yllätyt kun menet reissullesi, joka sanana on aika huono, matka on paljon parempi.
Suosittelen lämpimästi mainosta kun on ainakin 10 kirjoitusta koossa, vielä ei yhtään positiivista kuvaa tullut esille. Ja laita teksti wordin kautta, oikeinkirjoitus on kunnioitusta lukijoita kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:57"]Kiitos! Toivottavasti into säilyy ja löytyisi muutamia lukijoita, niin jaksaisi kirjoitella reissukokemuksia ja vinkkejä enemmänkin. :)
[/quote]
Reissukokemuksia ?
Paria kanarianreissua ei voi hirveesti kokemukseksi kehua.
Ihan kiva blogi matkailusta kiinnostuneille. Kirjoitus oli siinä mielessä mukavan tyylistä ettei tuntunut liian hienostelevalta. Kuvat olivat vähän tylsiä ja tavanomaisia. Itse katselen mieluusti myös yksityiskohtia tai erikoisuuksia. Paikallisia eläimiä, rakennusten yksityiskohtia, ruoka-annoksia, kasveja jne.
Kannattaa päivittää blogia mahdollisimman usein ja kerätä lukiijoita (monet esim. kommentoivat suosittuihin blogeihin ja liittävät viesteihin bloginsa osoitteen). Lukijoita keräämällä mahdollisuutesi kaupalliseen yhteistyöhön kasvaa, esim. matkalahjakorttien muodossa.
Eihän blogissa tarvitse kirjoittaa pelkästään matkoista joilla on itse ollut, matkailu-aiheen alle mahtuu paljon muutakin:
-mihin seuraavaksi?
-pakkausvinkit
-katsaus matkakohteen ruokakulttuuriin (vinkkejä missä ja mitä kannattaa syödä)
-shoppailumahdollisuudet
Monista aiheista matkailuun liittyen voi kirjoittaa ennen kuin on itse käynyt kohteessa. Vaatii tosin paljon nettisurffailua ja kokemusten kyselyä ihmisiltä.
En jaksa lukea tuollaista blogia. Sori.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 07:40"]Eihän blogissa tarvitse kirjoittaa pelkästään matkoista joilla on itse ollut, matkailu-aiheen alle mahtuu paljon muutakin:
-mihin seuraavaksi?
-pakkausvinkit
-shoppailumahdollisuudet
Monista aiheista matkailuun liittyen voi kirjoittaa ennen kuin on itse käynyt kohteessa. Vaatii tosin paljon nettisurffailua ja kokemusten kyselyä ihmisiltä.
[/quote]
Pakkausvinkit 1 kirjoitus. Jossain Teneriffan tapaisessa paikassa, ota huomioon Espanjan tämän pv taloudellinen tilaane, voi kiva ravintola löytyä kulman takana, mutta seuraavalla viikolla on konkassa.
Mihin seuraavaksi ? Kirjoittaja kertoi jo ja jos on matkoja takana n 10, on maailmqsta nähnyt vasta murusen. Liian haasteellinen aihe ihmiselle jonka matkustamiskäyttäytyminen on näin pientä ja suppeaa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 07:40"]Eihän blogissa tarvitse kirjoittaa pelkästään matkoista joilla on itse ollut, matkailu-aiheen alle mahtuu paljon muutakin:
-mihin seuraavaksi?
-pakkausvinkit
-shoppailumahdollisuudet
[/quote]
Pakkausvinkit 1 kirjoitus. Jossain Teneriffan tapaisessa paikassa, ota huomioon Espanjan tämän pv taloudellinen tilaane, voi kiva ravintola löytyä kulman takana, mutta seuraavalla viikolla on konkassa.
Mihin seuraavaksi ? Kirjoittaja kertoi jo ja jos on matkoja takana n 10, on maailmqsta nähnyt vasta murusen. Liian haasteellinen aihe ihmiselle jonka matkustamiskäyttäytyminen on näin pientä ja suppeaa.
Alku ainakin vaikuttaa ihan lupaavalta. Ja sinä näytät mukavalta ihmiseltä. Onnea blogi-maailmaan :)