Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen huono käytös, miten puuttua?

Vierailija
26.12.2013 |

Pieniä asioita; puhuu ruoka suussa, keskeyttää toisen puheen jatkuvasti, ei väistä, jos joku tulee ahtaassa paikassa vastaan (keittiö), ei kuuntele niin että muistaa seuraavalla kerralla samansa vastauksen, kyselee missä sakset, vaikka ollaan pidetty niitä 10 v samassa laatikossa, ei kuule,  jos pyytää viemään roskat ulos jne...

Eli nuo kaikki pikkuiset asiat on alkaneet ärsyttään entistä enemmän, jos niistä edes varovasti huomauttaa tulee mykkäkoulua tai vastaus "kuka sua täällä pitelee, ovi on tuolla". Mies ei koskaan pyydä anteeksi, ei koskaan ja vika on aina muissa. Vastaa kysymyksiin kysymyksillä :( Tuijottaa vaan omaa napaansa, varmasti ottaa sen viimeisen piparin, vaikka tietää jo saaneensa enemmän kuin muut.

En nyt kuitenkaan aio lähteä minnekkään, pysyn perheessä mukana ja koetan väistellä ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei tuo mies ollut tuollainen kun siihen rakastuin, vai rakastuinko koskaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minusta erityisen huonolta käytökseltä kuulosta, jos ongelmana on lähinnä ajattelemattomuus ja se ettei muista asioita. Ehkä sua ärsyttää nyt miehessä ja parisuhteessa jokin muu asia ja huomiosi kiinnittyy näihin pikkuasioihin? Tai miestäsi vaivaa jokin asia ja se tulee esiin tällä tavalla vähän epäsuorasti.

Mutta auttaisiko jos muuttaisit omaa käytöstäsi jotenkin? Antaisit vaikka enemmän palautetta asioista, jotka mies tekee hyvin.

Vierailija
2/6 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ongelma vain, jos on hankkinut lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni oli huonokäytöksinen kun tavattiin. Hänellä on ollut tosi huono kotikasvatus eikä ole oppinut noita omasta mielestäni itsestäänselvyyksiä lapsena. Aiemmat suhteet ehkä hieman kasvattaneet, mutta suurimman työn olen tehnyt minä. Ei vieläkään aina muista ottaa muita täysin huomioon mutta pääosin käytöstavat ovat jo normaalin ihmisen tasolla.

Erona tietysti se, että hän on halunnut muuttua, koska välittää minusta ja haluaa kohdella minua hyvin. Kuulostaa hieman siltä, että sinun miehesi ei enää välitä eikä jaksa yrittää. Oletko yrittänyt "kasvattaa" häntä väärällä tavalla? Minun mieheeni tehosi ystävällinen vihjailu, ei kiukkuinen nalkuttaminen. 

Vierailija
4/6 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ajattelin että saan toimintaohjeita..

ap.

Vierailija
5/6 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Kuulostaa tutulta, muakin kiinnostaisi vastaukset.

Vierailija
6/6 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa välinpitämättömän ihmisen käytökseltä. Ihan kuin ei rakastaisi sinua enää :(

Jotkut ihmiset alkavat käyttäytyä sietämättömästi toivoen että toinen ei enää kestä vaan lähtee. Sillä ei itse tarvitse olla "the bad guy", joka jätti perheensä. Tuo kommentti kuka sua täällä pitelee kertoo tuosta asenteesta jo hyvin paljon.

Kurja juttu, mutta et voi tuohon oikein mitenkään vaikuttaa. Ärsytät miestäsi ja onhan siinä se mahdollisuus että hänellä on toinen, ja tosiaan yrittää tuolla keinoin saada sinua elämästään.