Ai kamala kun hävettää! Käyttäydyin kuin mikäkin moukka
Käyttäydyin sitten työpaikalla ihan tökerösti. Vastasin toisen työntekijän tervehdykseen aamulla todella kylmään sävyyn, aivan kuin olisin murjottanut hänelle jostakin. Ja sitten vielä hieman myöhemmin hänen tullessa samaan tilaan kuin minä, tein ilmapiirin todella viileäksi vaikka en sanonutkaan mitään (niin olen näköjään ihan sekopää nykyään). Nyt olen huomannut, ettei hän enää tervehdi minua mukavaan sävyyn niin kuin ennen tätä tapausta ja aistin ärtyneistyyttä minua kohtaan (mikä on ihan oikeutettua).
Syy miksi käyttäydyin näin oli vaan, kun tuona päivänä oli sellainen olo etten halua nähdä yhtään ketään ja väsytti kamalasti. Onneksi en sentään ole tuolla työpaikalla kuin tuurajana, ettei tarvitse jokapäivä näyttää naamaani siellä.
Mutta niin, haluaisin vain kuulla mitä itse ajattelisitte tällaisesta? Loukkaantuisitteko verisesti ja alkaisitte inhoamaan tätä ihmistä (eli minua) vai ajttelisitteko, että okei ehkä tuolla oli huono päivä ettekä ottaisi henkilökohtaisesti?
Kommentit (6)
Mene kertomaan tämä sille työkaverillesi.
"Anteeksi, ethän loukkaantunut silloin yks päivä, kun tervehdit minua ja minä puolestaan olin äreänä. Se ei johtunut sinusta, vaan omista ongelmistani. Huomasin vasta jälkeenpäin olleeni tyly."
Problem solved.
Sun kuuluisi kertoa nuo syyt sille.
Kyllä ne siellä töissä aika nopeasti oppivat välttämään kaltaistasi sekopäätä.
Eivät tunteneet sinua vielä kunnolla. Nyt tuntevat.
Pyydä nopeasti anteeksi ja sano, että oli huono päivä. Sitten kummankaan ei tarvitse ihmetellä enempää.