Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mopoilijoita yritettiin ampua varsijousella

Vierailija
07.10.2020 |

Tämä autoilija on minun uusi sankarini:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006661027.html

"Autoilija oli Vesan mukaan ensin ohittanut mopoilijat, mutta sen jälkeen hidastanut ja kiilannut heitä kohti reunuskivetystä.

Kuljettaja oli Vesan mukaan avannut auton ikkunan ja ottanut esiin varsijousen, jolla tähtäili poikia kohti."

KYSMYS KUULUU miksi yli 10 moporällääjää ajeli klo 23 jälkeen tuolla ja miksi Prisman parkkipaikalle? Kumia polttamaan? Minkälainen meteli lähti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha ihan oikein! :D

Vierailija
2/7 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki turhaan mopoilevat voisi hyvin varsijousittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mopo jonnet on ärsyttäviä.

Vierailija
4/7 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän erittäin hyvin ampujaa

Vierailija
5/7 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässäkin poliisi syyllistää heti autoilijaa ja tehdään samalla näistä moporällääjistä jotain ihmeen sankareita, jotka ovat kokeneet kovia???

Vierailija
6/7 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen aiemminkin huomannut poliisien haluttomuuden puuttua mopoilijoiden tekemisiin. Syy tähän on, että moni poliisi on itse harrastanut nuorena mopoilua tai heidän omat lapsensa tai sukulaislapsensa harrastavat sitä. Tähän ei tule muutosta, ennen kuin tehdään joku pärinöitsijöiden estämiseen taajamissa velvoittava laki.

Vierailija
7/7 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässäkin poliisi syyllistää heti autoilijaa ja tehdään samalla näistä moporällääjistä jotain ihmeen sankareita, jotka ovat kokeneet kovia???

Siksi että aseella myös varsijousella uhkailu on rikos. Vaikka ne mopojonnet ärsyttää niin lain puitteissa on pysyttävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme