Haluaisin töihin mutta en haluaisi kuitenkaan.
Ristiriitaista eikö totta? Ainoa syy miksi töihin haluan, on se että se on velvollisuus ja näyttäisin olevani osa rattaistoa, yleisesti hyväksytty eikä vain sossurotta. Aikani menee ihan omien asioden tekemiseen, ehkä niistä voi kehkeytä jotain bisnestä.
Raha ei sinänsä ole minulle niin tärkeää, tuet riittää kohtuulliseen elämisen tasoon. Silloin tällöin teen töitä, jos tarvitsee ostaa jotain suurempaa. Olen pitkälti erakkoluontoinen, vaikka on muidenkin seura kelpaa joskus. Jotenkin naurattaa että miten voi olla mahdollista, että voin tehdä omia juttujani ja rahaa tulee seinästä kerran kuussa, samalla kun muut painaa töitä suurimman osan elämästään saadakseen oman asunnon, uuden auton yms. Olen vain tottunut askeettiseen elämäntapaan, joten tuommoiset asiat ovat kaukaisia, vaikka olisihan se kiva omistaa oma talo.
Minua ei kiinnosta matkailu turistirysiin, enkä minnekään halpoihin kehitysmaihin halua lähteä seikkailemaan. Kaikki on kuitenkin loppujen lopuksi päänsisäistä, vanha totuus, että kaikki parhaat asiat ovat ilmaisia, pitää hyvin kutinsa mielestäni.