Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen helppoudesta:

Vierailija
26.12.2013 |

Minulla oli pitkä sivusuhde naimisissa olevan miehen kanssa. Mies sellainen kiltti perheenisä, pienen vauvan juuri saanut. Vaimonsa ei varmasti ikinä voisi tätä miehestänsä uskoa. Mies aloitti suhteen kanssani, kun avioliitossansa ei ollut vuosiin seksiä, kuin tosi harvoin.

Näin tätä miestä sattumalta vähän aikaa sitten ja kysyin kuulumisia. Hän kertoi mm. olleensa töissä yhdessä kokouksessa, missä oli kahdeksan naista, osa omalta työpaikaltansa ja osa yhteistyökumppaneita. Mies kertoi huomanneensa, että hän oli maannut jossain vaiheessa kaikkien näiden naisten kanssa.

Hän on edelleen naimisissa vaimonsa kanssa. Jos vaimo tälle palstalle kirjoittaisi, hän sanoisi, että on ihan varma, ettei miehensä häntä ikinä pettäisi.

Mies vaan totesi minulle, että kun kerran on pettänyt, sen jälkeen se on aina vaan helpompaa. Koska ei saa kotona seksiä. Vaimonsa oli muuten halunnut toisenkin vauvan, ja sanonut miehellensä, ettei me saada ikinä vauvaa, kun ei meillä ole seksiä. Eli vaimo halusi seksiä vain tullakseen raskaaksi...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että vaimosta tehdään tässä tarinassa pahis ja mies on vain oikeutetusti se lohtua hakeva uhri.

Vierailija
2/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:43"]

Vaimonsa oli muuten halunnut toisenkin vauvan, ja sanonut miehellensä, ettei me saada ikinä vauvaa, kun ei meillä ole seksiä. Eli vaimo halusi seksiä vain tullakseen raskaaksi...

[/quote]Tai sitten mies ei ehdi ja jaksa tyydyttää vaimoaan, kun pitää niin kiirettä muita naisia jahdatessa ja paneskellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap vain kuvasi tilanteen, ei erotellut mitään pahiksia.

Pointti kai oli se, että jos kotona ei saa seksiä, sitä useinkin haetaan muualta.

Vierailija
4/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lapsi sai alkunsa?

Vierailija
5/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle: Mies siis aloitti suhteen kanssani vain ja ainostaan seksin vuoksi. Eli vaimonsa kanssa sitä ei ollut. Sinä käänsit tilanteen ihan päälaelleen.

Vierailija
6/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:52"]

Kolmoselle: Mies siis aloitti suhteen kanssani vain ja ainostaan seksin vuoksi. Eli vaimonsa kanssa sitä ei ollut. Sinä käänsit tilanteen ihan päälaelleen.

[/quote]Niin mutta sinun myötäsi se mies onkin innostunut panemaan prinsessaa ja puolta valtakuntaa. niin että vaimokin jo kyselee seksin perään kotona.

Vierailija
7/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites ap, autatko aina tällaisia puutteessa eläviä reppanoita? Eikö sulla ollut seksielämää ollenkaan tavatessasi tämän kiltin perheenisän? Köyhän tavarahan on yhteistä. Varmaan kohta saamme kuulla, että olet tehnyt hyvän ja laupean teon ja suorastaan edesauttanut avioliiton säilymistä. Miltä tuntuu olla vain yksi "kokousten osallistujista"?

Ja jos vaimo sanoo, ettei saada ikinä toista vauvaa, koska ei ole seksiä, tarkoittaa se sitä, että valittelee seksittömyyttä. Jos haluaisi seksiä vaan saadakseen lapsen, ilmaisisi asian varmasti toisin. Tässä on nyt tainnut joku käsittää asian ihan väärin ja ollut miehelle vaan, sanonko mikä?

Vierailija
8/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi itse minulle, että vaimonsa ei ole kysellyt seksin perään muutoin kuin silloin, kun halusi toisen vauvan, siis vain ja ainoastaan tullakseen raskaaksi. Tästä mies oli sanonutkin vaimolle, että hän ei ole mikään vauvantekoautomaatti ja jos seksiä ei ole muutoinkaan, niin olkoon nytkin olematta. Vaimo ei muutoin tee ikinä aloitetta seksin suhteen ja kieltäytyy toistuvasti, sitten, kun antaa, makaa vain sängyssä selällään lahnana.

Emme ole tämän miehen kanssa tekemisissä työasioissa, eli en missään yhteisissä kokouksissa.

Minun parisuhteeni ja seksiasiani eivät ole tämän avauksen aihe. Kuvailin vain tilannetta, kuinka helpoksi pettäminen voi mennä, jos vakituisessa parisuhteessa ei ole seksiä.

Aikuinen mies kyllä tekee ihan itse päätöksensä pettämisen suhteen. En minä ole vastuussa siitä. Ap

Vierailija
9/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei eroa ja ota muijaa, jolta sais aina. Tää on mulle mysteeri.

Vierailija
10/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko täällä ollaan sitä mieltä, että jos mies pettää, se on toisen naisen vika?

Vierailija
11/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja kun nää kakkoset on aina niin tietoisia siitä mistä ne on vastuussa eli ei mistään. Moraali on ainakin kadonnut.

Vierailija
12/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksuttavuudestasi olet ainakin vastuussa!

Vierailija
13/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan miestä puolusta, mutta koska se ei ole täällä kertomassa ja vastaamassa sikailuistaan tämän seksiterapeutti ap:n kanssa, niin "käsitellään" tässä sitten tämä "ymmärtäjä" ensin.

Vierailija
14/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:11"]

Mies kertoi itse minulle

[/quote] Ai no mutta sittenhän sen täytyy olla totta.

Vierailija
15/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten naiset kehtaa tulla tänne kehuskelemaan kuinka on tullut varattu mies kellistettyä! Siis en vaan tajua! Pettäminen on aina väärin vaikka mitä olisi perheessä tapahtunut tai ollut tapahtumatta! Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
16/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin maa repee, ennen kuin h**** häpee.

Vierailija
17/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:52"]

[/quote]Ja sinä uskoit :D

Vierailija
18/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:17"]

Miksi mies ei eroa ja ota muijaa, jolta sais aina. Tää on mulle mysteeri.

[/quote]

Jos se mies (pelkää että) ei saa parempaa.

Vierailija
19/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, että miten kukaan nainen voi olla niin tyhmä, ettei tajua että jos ei suhteessa ole seksiä, niin mies jättää tai pettää. Moraalisesti olisi tietenkin oikein ensin jättää, mutta kyllä se ero voi olla miehellekin iso juttu. Pettäminen nyt vaan on helpompaa.

Vierailija
20/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehuskellut, kuvailin vaan tilanteen.

Miksi mies olisi minulle valehdellut? Meidän suhde oli kestänyt jo jonkun aikaa, kun kertoi tilanteestaan, ei vaikuttanut siihen mitenkään. Enkä todellakaan ole vastuussa siitä, mitä mies meidän suhteemme päättymisen jälkeen on tehnyt ja tekee.

Ymmärsin aikanaan, ettei mies eroa ole tosissaan edes harkinnut. Suurin syy se, ettei halunnut ensimmäiselle lapsellensa viikonloppuisäksi. Lisäksi olivat juuri ostaneet ison omakotitalon ja veneen (siis myös taloudelliset syyt). Kolmas syy ymmärtääkseni parisuhteen pitkä historia. Ovat olleet vaimonsa kanssa yhdessä teini-iästä asti. Kyllä silläkin joku merkitys on.

Kivittäkää rauhassa, ei haittaa :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän