Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen helppoudesta:

Vierailija
26.12.2013 |

Minulla oli pitkä sivusuhde naimisissa olevan miehen kanssa. Mies sellainen kiltti perheenisä, pienen vauvan juuri saanut. Vaimonsa ei varmasti ikinä voisi tätä miehestänsä uskoa. Mies aloitti suhteen kanssani, kun avioliitossansa ei ollut vuosiin seksiä, kuin tosi harvoin.

Näin tätä miestä sattumalta vähän aikaa sitten ja kysyin kuulumisia. Hän kertoi mm. olleensa töissä yhdessä kokouksessa, missä oli kahdeksan naista, osa omalta työpaikaltansa ja osa yhteistyökumppaneita. Mies kertoi huomanneensa, että hän oli maannut jossain vaiheessa kaikkien näiden naisten kanssa.

Hän on edelleen naimisissa vaimonsa kanssa. Jos vaimo tälle palstalle kirjoittaisi, hän sanoisi, että on ihan varma, ettei miehensä häntä ikinä pettäisi.

Mies vaan totesi minulle, että kun kerran on pettänyt, sen jälkeen se on aina vaan helpompaa. Koska ei saa kotona seksiä. Vaimonsa oli muuten halunnut toisenkin vauvan, ja sanonut miehellensä, ettei me saada ikinä vauvaa, kun ei meillä ole seksiä. Eli vaimo halusi seksiä vain tullakseen raskaaksi...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ollut pelkkä seksi mielessä, vaan oikein olit jo perhettä rikkomassa?

""Ymmärsin, ettei  edes eroaharkinnut"...just

Vierailija
22/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut perhettä rikkomassa. En itsekään halunnut suhteelta muuta kuin seksiä.

Mies itse kertoi tuosta tilanteesaan, siis sen, ettei kuitenkaan ole harkinnut eroa vaimostansa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole mikään ratkaisu, se vaan vaikeuttaa asioita. Kyllä aika tampio saa olla jos muuta kuvittelee.

Vierailija
24/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen ei antaisikaan seksiä ei se ole mikään syy pettää. Yhtä väärin joka tapauksessa.

Vierailija
25/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän pettämiselle muuten pitäis löytyä aina syy?

Halutaanko sillä tehdä pettämisestä jotenkin hyväksyttävämpää?

Tuli vaan mieleen...

Vierailija
26/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä tota ap.n näkökulmaa. Eli mies ei saa seksiä ja pettää. Vaimo on autuaan sinisilmäinen ja kuvittelee kaiken olevan hyvin. Niin siis näin toisen naisen silmin.

Et sit tullut ajatelleeksi, että vaimo ei halua seksiä miehensä kanssa, mutta ehkä jonkun muun vaikkei konkreettisesti petäkään. Mä olin vuosia naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa seksi ällötti. Haaveilin koko ajan muista miehistä, mutta en älynnyt erota. Ei mua haitannut miehen pettäminen ja se oli sille todella helppoo. Olin jopa iloinen jos se jäi yöksi jonnekkin. Elettiin kuin sisarukset.

Ei minkäänlaista kipinää ainakaan mun puolelta.

Mun yksi ystävä oli vastaavassa tilanteessa. Ei ollut koskaan mitenkään erikoisesti nauttinut seksistä miehensä kanssa, mutta halusi sen miehekseen, kun se on turvallinen ja kiltti+ varakas. Molemmilla on sivusuhteet, mutta eivät ole aikeissa erota. Ovat rakastelleet viimeksi 2006, kun kuopus sai alkunsa.

Vierailija
27/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näillä pettäjämiehillä on kuitenkin korona seksiä. Ne vaan sanoo toiselle naiselle, ettei oo, jotta saisivat ymmärrystä ja seksiä toiselta naiselta.

Vierailija
28/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:43"]

Minulla oli pitkä sivusuhde naimisissa olevan miehen kanssa. Mies sellainen kiltti perheenisä, pienen vauvan juuri saanut. Vaimonsa ei varmasti ikinä voisi tätä miehestänsä uskoa. Mies aloitti suhteen kanssani, kun avioliitossansa ei ollut vuosiin seksiä, kuin tosi harvoin.

Näin tätä miestä sattumalta vähän aikaa sitten ja kysyin kuulumisia. Hän kertoi mm. olleensa töissä yhdessä kokouksessa, missä oli kahdeksan naista, osa omalta työpaikaltansa ja osa yhteistyökumppaneita. Mies kertoi huomanneensa, että hän oli maannut jossain vaiheessa kaikkien näiden naisten kanssa.

Hän on edelleen naimisissa vaimonsa kanssa. Jos vaimo tälle palstalle kirjoittaisi, hän sanoisi, että on ihan varma, ettei miehensä häntä ikinä pettäisi.

Mies vaan totesi minulle, että kun kerran on pettänyt, sen jälkeen se on aina vaan helpompaa. Koska ei saa kotona seksiä. Vaimonsa oli muuten halunnut toisenkin vauvan, ja sanonut miehellensä, ettei me saada ikinä vauvaa, kun ei meillä ole seksiä. Eli vaimo halusi seksiä vain tullakseen raskaaksi...

[/quote]

Mitä sitten. Pettäminen ja valehteleminen on helppoa. Mutta myös rehellisenä eläminen. Jos jollekin elämä on sitä, että kilpailee siitä, kuinka paljon pystyy läheisilleen valehtelemaan, hänellä on kyllä iso ongelma ja ei kateeksi käy.

Ihminen ei pysty omistamaan ketään. Ja jos joku ei halua olla uskollinen, niin minkä sille voi.

Vierailija
29/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään vielä paljon noita sinisilmäisiä vaimoja, jotka kuvittelevat oikeasti vielä, että toinen nainen houkuttelee oman miespoloisen mieron tielle. Herätkää! Sinkkuvuosina olen nähnyt todella paljon näitä varattuja miehiä, jotka ovat valmiita tekemään mitä vain toisten naisten kanssa. Semmoista se vaan on. Joka mies pettää, kun tulee tarpeeksi suuri houkutus, sanon minä. En silti usko, etteikö mies rakastaisi vaimoaan, mutta pettääpähän kuitenkin.

Vierailija
30/30 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet petä :) Sen olen huomannut. Mieskin osaa sanoa ei.

Heikot pettää. Ne jotka eivät halua yrittää kaikkeansa parisuhteensa eteen ja etsivät oikotien. Se salarakas on oikotie. Ei tarvitse pettäjän pitää huolta parisuhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän