Sinä, joka et ole vielä ostanut maskia
Kommentit (34)
Ei AuTa yHtääN, tieDän kOska oLen iHan tOisen AlAn amMatTilaiNen, muTtA ei HuVita piTäÄ mAsKia jOten läSSytän, eTtä aSianTuntiJat on vÄÄräSsä ja miNä oiKeaSsa
MiNullA on AstMa
TuLee pÄÄNsärKy
EN oLe LaMmAs
miKsi terVeen piTäisi piTää mAskia
ValtOn piTää mAksaa MuN MasKi, muuTen en piDä
Ja niin edespäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei AuTa yHtääN, tieDän kOska oLen iHan tOisen AlAn amMatTilaiNen, muTtA ei HuVita piTäÄ mAsKia jOten läSSytän, eTtä aSianTuntiJat on vÄÄräSsä ja miNä oiKeaSsa
MiNullA on AstMa
TuLee pÄÄNsärKy
EN oLe LaMmAs
Ja niin edespäin.
Tuo isojen kirjainten käyttäminen kesken sanojen ei oikein toimi suomen kielessä vaikka yritätkin olla hauska. Hanki apua.
Ei tippakaan kiinnosta, en noin pääsääntöisesti halua ostaa täysin turhaa krääsää, joten siksi en ole maskiakaan ostanut.
Kerran kokeilin ja sain niin pahat hengitysvaikeudet että ei enää
Kaikkea turhaa tulee ostettua, mutta eipä ole ennen tullut turhakkeita ripusteltua naamalle, joten ohi.
Jumala on säätänyt jokaisen ihmisen elonpäivien määrän. Ei siinä maskit mitään auta. Kuolema tulee, kun on tullakseen.
Korona on Illuminatin salajuoni, jolla siirretään ihmisiltä rahat pois maskitehtaiden omistajille!
Tässä kunnassa edelleen 0 tilastot.
Ihmisten määrää maapallolla on syytä vähentää.
En saa hengitettyä, alkaa oksettamaan.
Kokeillu olen lukemattomia erilaisia kertakäyttö/kestomaskeja.
Ei ole varaa, kaikki rahat menee työssäkäyntiin ja tällä hetkellä taloutta kurittaa lapsen nuhasta johtuvat palkattomat poissaolot.
En käytä julkisia ja kaupassa pidän ennemmin turvavälit. Pienessä kaupungissa turvaväleistä ei tarvitse paljoa huolehtia ulkona tai sisälläkään. Eri asia jos asuisin isossa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
MiNullA on AstMa
TuLee pÄÄNsärKy
EN oLe LaMmAs
Ja niin edespäin.
Tässä viestissä kiteytyy hienosti koronahysteerikon keskimääräinen ilmaisukyky ja älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa, kaikki rahat menee työssäkäyntiin ja tällä hetkellä taloutta kurittaa lapsen nuhasta johtuvat palkattomat poissaolot.
Työryhmä suunnittelee parhaillaan tuntuvia korotuksia polttoaineiden hintoihin, jotta ilmastotoimet onnistuvat Suomen osalta. Että saadaan jatkossa varata lisää rahaa työssäkäymiseen...
Miksi , maskin käyttöhän on vain suositus.
Maskit ei matsaa mun asukokonaisuuden kanssa.
Sain töistä nipun kestomaskeja, ei tarvinnut ostaa.