Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään alapeukuttaa, koska

Vierailija
26.12.2013 |

olen pahalla tuulella, kateellinen, kitkerä ja kilpailuhenkinen.  Jos joku muu kirjoittaa kiinnostavamman avauksen kuin minä, alapeukutan sitä. Toivon, että muutkin lähtevät mukaan kampanjaan. Se nostattaa, tuntuu että koko avaus ihan latistuu. Lisäksi miehellä on taas krapula enkä ole saanut minkäänlaista huomiota koko jouluna, oikeastaan kuukausiin. Lapset tappelevat, en jaksa välittää. Ei ole mitään muuta tekemistä kuin olla palstalla. Mutta onneksi olen sentään täällä parasta A-luokkaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutellaanko lisää? Mulla on ihan sellainen olo, että tahtoisin levittää pahennusta ja pettymystä. AP

Vierailija
2/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnusta tuntuu, että suhtaudut tähän yhteen sivuston toimintoon vähän liian vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo oli sarkasmia. hope so.

Vierailija
4/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mutta pakko kun täällä on niin paljon idiootteja kommentteineen.

Vierailija
5/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:49"]

Mnusta tuntuu, että suhtaudut tähän yhteen sivuston toimintoon vähän liian vakavasti.

[/quote]

MInusta tuntuu, että aika harva ymmärtää avukseni tyngän, mutta valitsemaansa peukutusta oikein urakalla niille inkkareille, jotka ovat kanssani kanootissa. AP

Vierailija
6/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota peukuttamista. en ylä- enkä ala-. en siis harrasta kumpaakaan. 

Vierailija
7/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetteletkö viestejä exälle? Ärsyttääkö sen nyxä? Painu vittuun.

Vierailija
8/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetteletkö viestejä exälle? Ärsyttääkö sen nyxä? Painu vittuun.

Vierailija
9/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:50"]

Ehkä tuo oli sarkasmia. hope so.

[/quote]

Sinulle pillimehu! Saat myös kermalikööriä lasillisen, siivun kinkkua, juustotarjottimen antimet ja meidän parhaan sohvamme pyllysi alle. Tervetuloa, myös sauna on kuumana. AP

Vierailija
10/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alapeukutan koska en puhelimella jaksa juuri itse kirjoittaa. Yritän kuitenkin pitää saldon plussalla tai edes nollassa, eli muistan myös yläpeukuttaa.

Vierailija
11/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä A luokkaa sinä olet? Surkea elämä sulla. Kuule monella meistä menee paremmin kuin sulla.

Vierailija
12/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 22:40"]

Mitä A luokkaa sinä olet? Surkea elämä sulla. Kuule monella meistä menee paremmin kuin sulla.

[/quote]

Njooh. Aika väsynyt vastaus. Tule kanssani alapeukuttamaan ja nauti ylemmyydestä. AP

Vierailija
13/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toihan on  totta! Saat varmasti paljon alapeukkua aloituksellesi, minäkin annoin! Harmi, että sen voi tehdä vaan kerran, aloituksesi olisi muuten saanut multa ainakin kymmenen alapeukkua.

Vierailija
14/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletkos sä miettinyt sitä, että nyt kun kaikki tiedostavat tuon kampajan ja tottakai osallistuvat siihen, niin runsaat miinuspeukut viestissä tarkoittavatkin, että viesti on hyvä!

Vierailija
15/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes huomaa tai katso noita peukutuksia. 

Vierailija
16/16 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko alapeukun sinne, mihin aurinko ei paista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä