Mitä annoit anopille joululahjaksi?
Kommentit (29)
Onko AV-palstalla yleistä että avioidutaan 20-30v vanhemman miehen kanssa? Tätä ketjua lukiessa siltä tuntuu, kun kaikilla on pienet lapset mutta silti ikivanha anoppi.
Paitapuseron, sisäkengät, kirjan ja rannekorun.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 00:02"]
Onko AV-palstalla yleistä että avioidutaan 20-30v vanhemman miehen kanssa? Tätä ketjua lukiessa siltä tuntuu, kun kaikilla on pienet lapset mutta silti ikivanha anoppi.
[/quote]
?? En ymmärrä. Me ollaan miehen kanssa saman ikäisiä (no vuosi ikäeroa), meillä on pienet lapset (vauva ja 3v) ja äitimme ovat 66-vuotiaita, isämme 69-vuotiaita. Ovatko he sitten ikivanhoja? Ei minusta, mutta kaikki lahjat mitä tässä on lueteltu, sopisivat kyllä heillekin. Kaikki eivät lisäänny hädintuskin parikymppisinä jo ties kuin monennessa polvessa...
Mun (kirja+kalenteri) anoppi on 50v. :D Ettei varsinaisesti ikivanha todellakaan, ollaan molemmat saatu esikoisemme vähän päälle parikymppisenä. Enkä nyt ihan ymmärrä mikä mm. kirjoista, laadukkaista herkuista, teatteri- ja hierontalahjakorteista tekee ikivanhojen ihmisten lahjoja? Musta hyvinkin 50-60v sopivia juttuja, kirjoja meillä saa kaikenikäiset.
Sandaalit ja pari mekkoa lähti postissa. Anoppi on sandaalihullu 70-vuotias tansanialainen, mies on 29 ja minä 23, ei lapsia. Anoppi tulee siis luultavasti olemaan yli 80 kun meillä on pieniä lapsia.
anoppi ei ikinä osta meille mitään, niinkin mieskään ei osta joululahjoja, ei kuulu kulttuuriin, mä kuitenkin tykkään antaa jos vaan jotain kivaa löytyy 2552
Ei annettu mitään. Anoppi katkaisi välit noin kolme viikkoa sitten...
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 00:02"]
[/quote]
Jaa, no minulla ei ole sen kummemmin pieniä lapsiakaan kuin ikivanhaa anoppia. Mies on minua kaksi vuotta nuorempi.
En mitään . ei anoppikaan lahjonut minua. Järjetöntähän se olisi aikuisten toisillee lahjoja ostella
Kännykän.