Onko olemassa heteromiestä joka ei
ole pettänyt? Ja joka on miellyttävän näköinen, psyykkisesti terve, normaalipainoinen. Ollut parisuhteessa yli 5v. eli vastarakastuneita ei lasketa.
Toivon miesten vastauksia, en mammojen vakuutteluja että meidän sami tai tero ei kyllä petä. Niitä en usko.
Kommentit (28)
Juu eipä taida tältä planeetalta löytyä, mutta eipä tuollaisia naisiakaan kyllä.
Joo mä olen. Lisäksi on akateeminen koulutus ja vaativa duuni. Se täytyy sanoa, että kun olin entisessä työpaikassa suht korkeassa esimiesasemassa, niin kyllä naisten silmät kiilsivät työpalavereissa. Naiset ovat persoja korkeassa asemassa oleviin miehiin. On sitä nähty kaikenlaista.
Silloin joskus olisi ensirakkauden ja ensimmäisen seksikumppanin kanssa motivoinut enemmän pitää juttu kasassa -> ei olisi pettänyt yhtä herkästi kuin n:nnen kumppanin kanssa.
Jep, 45v mies nyt 19 vuotta naimisissa ja 21 vuotta yhdessä. 2 lasta
Omasta mielestäni ulkonäkö on kun kreikkalaisella jumalalla eli sellainen normaali. Psyykkisesti kylläkin terve, ei oo neurooseja eikä skitsoiluta.
Paino varmaan normaalin ylärajoilla, 187 ja 94 kiloa.
Vikoina se että jumalauta en siivoa, tiskaa tai hoida pyykkejä muutakun silloin jos vaimo pyytää :) ja melko kohtuuttoman pitkät työpäivät, toisaalta suurempituoisena hoidan kaikki talolainat korkoineen, molempien autojen lainat, vakuutukset ja verot. Yhdessä kuljetellaan lapset harrastuksiin ja useimmiten takaisinkin.
Rakastamme toisiamme, lapsiamme ja myös koiraamme :D
Eipä ole tullu petettyä. Vaimo kyllä on silläkin saralla kunnostautunut.. Enkä ole mikään juoppo ehkä liikaa töissä mut ei kummempaa. Lapsien kanssa viihdyn teen ruokaa ja koti asioita.. Naisiin ei vaan voi mun mielestä enään luottaa. Ja on muute semmonen kroppa et varmasti kelpais muillekkin,, hiihdän ja kuntoilen aika paljon;) ja 8 vuotta naimisissa.
Eipä ole tullu petettyä. Vaimo kyllä on silläkin saralla kunnostautunut.. Enkä ole mikään juoppo ehkä liikaa töissä mut ei kummempaa. Lapsien kanssa viihdyn teen ruokaa ja koti asioita.. Naisiin ei vaan voi mun mielestä enään luottaa. Ja on muute semmonen kroppa et varmasti kelpais muillekkin,, hiihdän ja kuntoilen aika paljon;) ja 8 vuotta naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 21:02"]
[/quote]
Miksi teille kunnon miehille sattuu aina ne huonoimmat naiset?
En ole pettänyt. Ei ole lapsia, niin ei ole tarvettakaan: seksiä ja romantiikkaa riittää, ja jos suhde kuolee, voi sen vain lopettaa. Yksinkertaista.
Minkä takia vaihtaisin yhteisen historian ja rakkaan vaimoni hetken himoon ja pilaisin kaiken? Ja minulla on paljon vaimoani korkeampi libido, mutta siltikin jo pelkkä ajatus saa puistatuksen aikaan.
Onpa hyvä että tuli sinkkuvuosina koettua yhtä sun toista, niin ei tavitse enää jossitella.:)
Olen ollut 14 vuotta naimisissa, ja olen mies. En ole koskaan pettänyt enkä halunnutkaan pettää. Olen sitä mieltä, että nykyaikana kenenkään ei ole pakko mennä avioliittoon ja sitoutua yhteen naiseen, joten jos minua olisi sellainen kiinnostanut, olisin jättänyt menemättä naimisiin. Mutta koska olen rakastunut ja halunnut sitoutua yhteen, josta tein vaimoni, en todellakaan anna minkään pinnallisten lihallisten houkutusten pilata liittoamme.
Eli en ole pettänyt, enkä koskaan aio pettää. En edes haluaisi seksiä ihmisen kanssa, jota en rakasta, ja rakastan vain vaimoani.
2 lapsen yh-iskä. Akateeminen. Esimiesasemassa. Asun maaseudulla lasteni kaa. Treenaan omalla kuntosalilla=iso mies olen. En polta. en juo. Ja silloin kun olen ollut suhteessa. En ole koskaan pettänyt...
Mies 44, hetero, 184cm/81kg, vaalea sotilastyyppi, suurituloinen. Hyvännäköinen murrosiästä asti. Sain huomiota enkä ymmärtänyt, etten kestänyt sitä vaan käytin sitä. Ensimmäinen avioliitto päättyi kiinnijäämiseeni kolmekymppisenä. Vasta 35-vuotiaana kasvoin aikuiseksi, mikä sinänsä on aika puhtaasti ihmisen itsensä tekemä päätös. Päätös siitä, että tämän kumppanin kanssa minä olen ja that's it. Nyt kuusi vuotta tässä liitossani eikä ole käyneet muut mielessäkään. Rakastan häntä nyt ja aina, mutta rakkauden syvyys sinänsä ei ole suurempaa kuin kerran-kaksi aiemminkin elämässäni. Viime kädessä muutos on tapahtunut pääni sisällä. Näin on hyvä. Hölmöilyt on hölmöilty. Sääli, että se tuotti niin paljon tuskaa.
25v aviossa, tilaisuuksia olisi kyllä ollut, mutta en ole pettänyt ja tuskin tulenkaan.
En ole pettänyt. Naimisissa saman naisen kanssa 16 vuotta, lapsia on. Joskus komeaksikin kehuttu. Arvostan perhettäni ja vaimoani joten eipä ole käynyt pettämiset mielessä.
Täältä löytyy yksi. Varattuna toki jo pitkään.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 00:03"]
Minkä takia vaihtaisin yhteisen historian ja rakkaan vaimoni hetken himoon ja pilaisin kaiken? Ja minulla on paljon vaimoani korkeampi libido, mutta siltikin jo pelkkä ajatus saa puistatuksen aikaan.
Onpa hyvä että tuli sinkkuvuosina koettua yhtä sun toista, niin ei tavitse enää jossitella.:)
[/quote]
Sitä tarvi mihinkään vaihtaa.. huolehdit vain ettet jää kiinni. Elämä on lyhyt, kannattaa nussia jokainen rako joka tarjolle tulee. Siellä vanhainkodissa on turha muistella hukattuja tilaisuuksia.
Kylla sellaset pari ekaa vuotta suhteessa on helppoa olla pettämättä, sitten jo alkaa pikkuhiljaa vaihtelua kaivata. Ennätys minlla lienee lähes kolme vuotta suhteessa ennen ensimmäistä pettämistä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:32"]
Kylla sellaset pari ekaa vuotta suhteessa on helppoa olla pettämättä, sitten jo alkaa pikkuhiljaa vaihtelua kaivata. Ennätys minlla lienee lähes kolme vuotta suhteessa ennen ensimmäistä pettämistä.
[/quote]
Uusi vuosi tulossa, on taas mukavasti tarjolla kaikkea kivaa houkutusta, nam ;) , täytyy lähteä kavereiden kanssa hiukka juhlimaan.. eiköhän taas muutama mukava kokemus muistoihin jää.
Sori, mun "Tero" ei petä. Ei ole koskaan pettänytkään. Uskallan sanoa sen 100 prosentin varmuudella. Mies ei ole munanasa vietävissä, hänellä on heikko libido. Ei koskaan katsele nasten perseitä tai tissejä - saati sitten että puhuisi aiheesta kavereidensa kanssa. ei kuulu tyyliin tai pirtaan. Hän on hyvin ehdoton suhteessa. muös hänen lankonsa ja usea kaverinsa on sanonut, että mies ei petä koskaan tai pettäisi. Sanon siis että on olemassa, mutta hyvin hyvin harvinainen tapaus. Olin pitkään sinkkuna ja kyllä oli tunkua mun petiin. Suurin osa just niitä kilttejä perheenisiä, joista ei ikinä uskoisi. Todellisuudentajuni on siis erittäin realistinen - kokemuksen syvällä ja pitkällä rintaäänellä!
uskon kuitenkin ,että isoin tekijä korkea moraalin lisäksi on tuo libido. Vahvasti seksuaaliset miehet ovat pettäjiä. Vaikka kotona saisikin piparia, houkutus vieraasta piparista on suuri. heikkolibidoinen mies ei petÄ. Milloin mies on puutteessa. No mieheni mielestä vasta, jos on ollut vuoden - joo vuoden - ilman naista.
Mahtavaa, kukaan ei vastaa eli sellaista miestä ei ole!!! Taas etusivukin täynnä miesten pettämisestä aloitettuja juttuja. Miehen liha on heikko, jos on mahkuja niin pettää. Voi äly.