Mies puhuu aina samoista asioista
Tuntuu kuin elisin siinä Groundhog Day-elokuvassa. Jatkuva deja vu päällä kun samat puheenaiheet esillä päivästä toiseen. Onko muilla samaa?
Kommentit (12)
Mistä hän puhuu? Miten vastaat? Aloitatko itse keskusteluja mielenkiintoisista aiheista hänen kanssaan? Oletko kysynyt, miksi hän haluaa usein puhua samoista aiheista?
Mun mies on ihan samanlainen. Puhua papattaa koko ajan ja samat jututkin on.
No mitä asioita ovat? Huolenaiheita?
Vierailija kirjoitti:
Mistä hän puhuu? Miten vastaat? Aloitatko itse keskusteluja mielenkiintoisista aiheista hänen kanssaan? Oletko kysynyt, miksi hän haluaa usein puhua samoista aiheista?
Valittaa päivittäin siitä miten muut ihmiset ovat negatiivisia ja inhottavia. Sitten juoruaa samat jutut siskoistaan ja äidistään jotka olen kuullut jo edellispäivänä. Ylipäätään tuntuu että mies kiinnittää hirveän paljon huomiota kaikkeen negatiiviseen ja oksentaa ajatuksensa yhdellä kertaa minulle, tosi raskasta kuunneltavaa. Ja olen kyllä huomauttanut tästä, ei muutosta. AP
- women have many faults.
- men have only two
- ??
- things they do. things they say.
Oi ristus joo, mun exä on samanlainen. Puhuu autoista, autolla ajamisesta, auton laitosta, auto-ohjelmista. Tai isästään, siskostaan, siskon lapsesta, äidistään, tädistään. Ei koskaan omasta tyttärestään, tyttären kuulumisista tai tekemisistä. Oikea iso persereikä koko mies ja syystäkin ex.
Miten sä jaksat sellaista. Ehkä kaikilla on jotkut samat aiheet. Mutta jos toinen toistaa vaikka pelkkää jääkiekkoa siinähän tulee hulluksi. Ellei ole jääkiekkoihmisiä.
Onkohan se tullut robotiksi, jos toistaa samaa? Vai joku haamu joka kummittelee samalla kuviolla? No ei kai sentään.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä jaksat sellaista. Ehkä kaikilla on jotkut samat aiheet. Mutta jos toinen toistaa vaikka pelkkää jääkiekkoa siinähän tulee hulluksi. Ellei ole jääkiekkoihmisiä.
En jaksakaan ja usein en vaan yksinkertaisesti vastaa niihin juttuihin yhtään mitään. Vaan eipä tunnu haittaavan, tyytyväisenä puhelee monologejaan, ehkä ei edes kaipaa keskusteluseuraa. Joku radio-ohjelman toimittaminen tulee mieleen, yksi ihminen puhuu ja toivoo että joku jossain kuulee. AP
No miksi sinä et vaihda puheenaihetta? Anna miehellesi jotain uutta puhuttavaa.