Onko olemassa heteromiestä joka ei
ole pettänyt? Ja joka on miellyttävän näköinen, psyykkisesti terve, normaalipainoinen. Ollut parisuhteessa yli 5v. eli vastarakastuneita ei lasketa.
Toivon miesten vastauksia, en mammojen vakuutteluja että meidän sami tai tero ei kyllä petä. Niitä en usko.
Kommentit (28)
Mä en näe yhtään syytä miksei olisi paljonkin tällaisia.
Mun oma kokemus on, että miehet on kyllä kiinnostuneita vieraista naisista, mutta suorastaan harva fiksu ja kunnollinen perheenisä menee sille tielle, että tieten tahtoen pettää. Tai sitten ollaan kännissä ja annetaan naiselle ikäänkuin ohjat käsiin.
Eli miehet on sikäli reppanoita, että flirttailevat kyllä kovasti ja ihastuvat jne. mutta lopulta vaimo voittaa. Onnea, me vaimot!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 00:03"]
Minkä takia vaihtaisin yhteisen historian ja rakkaan vaimoni hetken himoon ja pilaisin kaiken? Ja minulla on paljon vaimoani korkeampi libido, mutta siltikin jo pelkkä ajatus saa puistatuksen aikaan.
Onpa hyvä että tuli sinkkuvuosina koettua yhtä sun toista, niin ei tavitse enää jossitella.:)
[/quote]
Sitä tarvi mihinkään vaihtaa.. huolehdit vain ettet jää kiinni. Elämä on lyhyt, kannattaa nussia jokainen rako joka tarjolle tulee. Siellä vanhainkodissa on turha muistella hukattuja tilaisuuksia.
[/quote]
Jos sinulle jokainen rako on tilaisuus, kannattaa sinun ehdottomasti toteuttaa tuota filosofiaa. vaikka minulla onkin korkea libido, ei seksi tuntemattomien kanssa enää kiinnosta tippaakaan. Ja koska elämä on lyhyt, haluan nauttia siitä täysillä ilman syyllisyyden tuskaa ja vaikka sitä monien onkin vaikea ymmärtää, ei meidän kaikkien miesten elämä pyöri pillun ympärillä.:)
En oo pettäny, naimisissa kohta 20 v ja muutama vuosi päälle yhdessäoloa. Ei oo mitään syytä, oon tyytyväinen elämääni ja vaimooni. Seksiä saan kotona niin paljon kuin haluan ja se on laadukasta ja vaihtelevaa, enkä usko että muualta saisin samanlaista koska kukaan vieras ei tiedä mieltymyksistäni. eli ei oo ihan perussettiä useinkaan.
Ja kun katon noita pettäjiä, niin elämä menee niillä ihan sekaisin. Siinä on riittävästi ku yhen naisen kans on oppinut elämään, sehän olis ihan helvettiä ku olis kuvioissa useampi nainen. Ei kiitos. Tykkään elää rauhallista elämää ja vaimo ja lapset on mulle oikeesti rakkaita ja kaikkein tärkeintä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:44"]
Sori, mun "Tero" ei petä. Ei ole koskaan pettänytkään. Uskallan sanoa sen 100 prosentin varmuudella. Mies ei ole munanasa vietävissä, hänellä on heikko libido. Ei koskaan katsele nasten perseitä tai tissejä - saati sitten että puhuisi aiheesta kavereidensa kanssa. ei kuulu tyyliin tai pirtaan. Hän on hyvin ehdoton suhteessa. muös hänen lankonsa ja usea kaverinsa on sanonut, että mies ei petä koskaan tai pettäisi. Sanon siis että on olemassa, mutta hyvin hyvin harvinainen tapaus. Olin pitkään sinkkuna ja kyllä oli tunkua mun petiin. Suurin osa just niitä kilttejä perheenisiä, joista ei ikinä uskoisi. Todellisuudentajuni on siis erittäin realistinen - kokemuksen syvällä ja pitkällä rintaäänellä!
uskon kuitenkin ,että isoin tekijä korkea moraalin lisäksi on tuo libido. Vahvasti seksuaaliset miehet ovat pettäjiä. Vaikka kotona saisikin piparia, houkutus vieraasta piparista on suuri. heikkolibidoinen mies ei petÄ. Milloin mies on puutteessa. No mieheni mielestä vasta, jos on ollut vuoden - joo vuoden - ilman naista.
[/quote]
Ei voi mitään mutta hymy nousi naamalle väkisin kun tämän luin. On meinaan kuultu tämä ennenkin, sitten myöhemmin jotain muuta kun totuus valkenee. Nauti toki vahvasta uskostasi niin kauan kun voit. :D
[/quote]
ei tämä ole mikään uskon asia. Silkkaa realismia. Täällä joku mies sanoikin: kaikkien miesten elämä ja ajatukset eivät pyöri p...n ympärillä. Mieheni mielestä sellaiset miehet ovat eläimen tasolla...
25 vuotta yhdessä, en ole koskaan pettänyt.
Luonne suojelee, en ole erityisen sosiaalinen.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 20:06"]
Toivon miesten vastauksia, en mammojen vakuutteluja että meidän sami tai tero ei kyllä petä. Niitä en usko.
[/quote]
Kenen kanssa se mies on sitten ollut suhteessa 5 vuotta, jos kenenkään mamman sana ei päde? Jonkun toisen miehenkö?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:55"]
Sori, mun "Tero" ei petä. Ei ole koskaan pettänytkään. Uskallan sanoa sen 100 prosentin varmuudella. Mies ei ole munanasa vietävissä, hänellä on heikko libido. Ei koskaan katsele nasten perseitä tai tissejä - saati sitten että puhuisi aiheesta kavereidensa kanssa. ei kuulu tyyliin tai pirtaan. Hän on hyvin ehdoton suhteessa. muös hänen lankonsa ja usea kaverinsa on sanonut, että mies ei petä koskaan tai pettäisi. Sanon siis että on olemassa, mutta hyvin hyvin harvinainen tapaus. Olin pitkään sinkkuna ja kyllä oli tunkua mun petiin. Suurin osa just niitä kilttejä perheenisiä, joista ei ikinä uskoisi. Todellisuudentajuni on siis erittäin realistinen - kokemuksen syvällä ja pitkällä rintaäänellä!
uskon kuitenkin ,että isoin tekijä korkea moraalin lisäksi on tuo libido. Vahvasti seksuaaliset miehet ovat pettäjiä. Vaikka kotona saisikin piparia, houkutus vieraasta piparista on suuri. heikkolibidoinen mies ei petÄ. Milloin mies on puutteessa. No mieheni mielestä vasta, jos on ollut vuoden - joo vuoden - ilman naista.
[/quote]
Ei voi mitään mutta hymy nousi naamalle väkisin kun tämän luin. On meinaan kuultu tämä ennenkin, sitten myöhemmin jotain muuta kun totuus valkenee. Nauti toki vahvasta uskostasi niin kauan kun voit. :D
[/quote]
ei tämä ole mikään uskon asia. Silkkaa realismia. Täällä joku mies sanoikin: kaikkien miesten elämä ja ajatukset eivät pyöri p...n ympärillä. Mieheni mielestä sellaiset miehet ovat eläimen tasolla...
[/quote]
Voi ziizus noita Kreivejä, puhuvat naiset pyörryksiin ja uskotte vaikka mitä
[/quote]