Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Lainaisitko pari kk tapailemallesi miehelle rahaa?

Vierailija
25.12.2013 |

Kyseessä muutama kymppi.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerran lainasin 50€. En saanut koskaan takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile miehiä joilla ei ole pariakymppiä itsellään.

Vierailija
4/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en. Miten pitkästä ajasta oli kyse ja olisitko valmis antamaan sen summan sille miehelle? Itse käytän rahaa sen verran järkevästi että en voi ummärtää ihmisiä joilla ei ole yhtään säästössä, joten todennäköisesti meidän suhteestakaan ei tulisi mitään.

Vierailija
5/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile persaukisia.

Vierailija
6/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnolliset miehet kyllä pyydä rahaa lainaan 2kk tapailemaltaan naiselta, niin se vaan on. :(

Vierailija
8/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailema mies lainaa mulle rahaa, olen nyt sille noin 300 € velkaa. Ollaan tapailtu kuukauden verran. Meillä on seksiä 3-4 kertaa viikossa, autossa tai sen luona. Ajattelen, että seksillä korvaan noi velat.

OK teistä?

Vierailija
9/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minusta on oksettavaa, jos mies lainailee (minulta) rahaa. Kerran taåailin tällaista kaveria ja pidin sitä piirrettä todella vastenmielisenä. Sanoin hänelle mielessäni: okei, jos haluatkin olla mulle vain "charity case" , niin jäät kyllä paljosta paitsi, koska silloin olet mulle vain "charity case".

Vierailija
10/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 19:01"]

Mun tapailema mies lainaa mulle rahaa, olen nyt sille noin 300 € velkaa. Ollaan tapailtu kuukauden verran. Meillä on seksiä 3-4 kertaa viikossa, autossa tai sen luona. Ajattelen, että seksillä korvaan noi velat.

OK teistä?

[/quote]ä

Mulle ihan ok. Eihän ne mun rahoja ole. Jos olisi, niin ei olisi ok. Miten toi seksi siihen liittyy?

Vierailija
11/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainannut 3 eri miehelle ja aina on ollut kovasti vaikeuksia saada rahat takaisin. Nyt olen läksyni oppinut enkä deittaile persaukisia miehiä. Ei tarvi miljonääri olla, mutta kyllä se aika paljon miehestä kertoo, jos noin huonosti raha asiansa hoitaa...

Vierailija
12/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muutenkin kehottaisin miettimään, haluatko tapailla miestä, jolla on taloudellisia ongelmia. Ne eivät yleensä iän kanssa häviä mihinkään.

Vierailija
13/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu selityksestä. Olen lainannut ventovieraillekin, jopa ulkomaalaisille ja tavalla tai toisella olen joka kerta saanut rahat takaisinkin. Mieleenpainuvin kerta oli prätkämatkalla kun kroatiassa ei edellä rengasta vaihdattaneen kumpikaan kortti toiminut liikkeessä eikä edes nurkan takana. Kaveri oli Romaniasta, olin jutellut siinä vaihdattaessa kaikennäköistä ja maksoin tuon vaihdon sekä hänelle että irselle renkaineen. Hänen osuutensa oli joku 130e. Laitoin lapulle nimeni, numeroni, tilinumeroni ja asuintaajamani. Kaveri lupasi maksaa kunhan tule retkeltään n.2 viikon kuluttua kotiin. Hänen retkensä oli alussa ja oli menossa italia-ranska-saksa jne, mulla enää 3-4pv kotiinajo jäljellä.

Kun olin kotona ja jo lähes unohtanut ko. tapauksen sain puhelun jostain oudosta maanumerosta. Vastasin ja sehän oli tämä sama Romanialainen motoristi, oli n. 50 kilometrin päässä ja kysyi paikkaa missä tavata. Sanoi että oli muuttanut matkasuunnitelmiaan ihan siksi että oli kiinnostunut Suomesta siksi että oli saanut pyyteettömästi apua. Ylensä ei saa.

No ei siinä mitään opastin kaverin läheiselle huoltoasemalle ja menin itse vastaan. Tuosta lähdimme meille kotiin, tarjosimme ruuat, yöpymiset ja kävimme vähän veneilemässäkin ennekuin tuli kotimatkan aika.

Nyt olemme jo perhetuttuja, kyläilleet puolin ja toisin viitisen kertaa.

Vierailija
14/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 19:02"]

En. Minusta on oksettavaa, jos mies lainailee (minulta) rahaa. Kerran taåailin tällaista kaveria ja pidin sitä piirrettä todella vastenmielisenä. Sanoin hänelle mielessäni: okei, jos haluatkin olla mulle vain "charity case" , niin jäät kyllä paljosta paitsi, koska silloin olet mulle vain "charity case".

[/quote]  Joku persaukinenko se täällä alapeukuttaa?

Vierailija
15/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en vois kuvitella tapailevani miestä, jonka pitäisi lainata muutama kymppi.

Vierailija
16/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. Jatkaa.... eli ei aina kannata miettiä koska ja mitä lainaa kenellekin, ei kaikilla ole paha mielessä. Lopputuloksena saattaa olla hieno ystävyyskin!

Vierailija
17/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Halvalla itsesi myyt. Käsittääkeni jotkut maksulliset naiset ottaa kerrasta 200-300 euroa. Siihen verraten miehen pitäisi olla sinulle velkaa, eikä toisin päin.

Vierailija
18/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkää mies kuitenkin lainaa lisää, ja kohta huomaatkin että on tullu useampi satanen lainattua?

Vierailija
19/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aikoinaan olin sinisilmäinen ja menetin 10 000 markkaa miehelle, joka sai huijattua multa ton summan, ja se tosiaan lähti jostain 100 markan lainata ja paisui ja paisui. Toi oli mun elämäni pahin/paras elämän koulu, opetti sen että en lainaa kenellekään enää koskaan.

Vierailija
20/60 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja vastauksia ellette ole ala-asteella. Vaikka ei saisi tuota koskaan takaisin niin ei ole iso häviö. Jos luottaa niin paljon mieheen että päästää sisäänsä niin luulisi voivan lainata  kerran pari kymppiä  :D    .... Vertaa jos mies ei suostu tarjoamaan kahvia treffeillä jos sinulla ei ole rahaa mukana.